Dronningen Tannklinikk AS

Telefonnummer75 50 64 4075 50 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 30 8006 Bodø
Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

Svært bra!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!

fantastisk opplevelse!

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

har alltid gruet meg til å besøke tannlegen, men når jeg dro til Øyvind fikk jeg et en trygghetsfølelse jeg trengte sårt! hyggelig og blid kar! anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege!

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Anna framstår som en rolig, behagelig tannlege, som forklarer hva hun driver med mens du sitter i stolen. Føles veldig trygt. Skal definitivt tilbake til henne.

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Anna Frydendal Hoem Skrevet

Rolig, flink og empatisk tannlege som utrolig nok har gjort tannlegebesøket behagelig og lite smertefullt. Jeg føler meg virkelig i trygge hender hos denne tannlegen.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Første inntrykket er at han ser deg,dette merker du med en gang.Han viser også en genuint innterresert i meg som pasient,han er faglig svært dyktig dette skriver jeg fordi jeg har hvert svært mye hos tannleger i Bodø!Han er også dyktig på å forklare slik at du faktisk forstår hva han snakker om,det er i seg selv noe som jeg anser som viktig,fordi min tannhelse er som den er.Jeg vil bare si at denne tannlegen vil jeg anbefale på det varmeste til alle som,leser dette..Juliussen er en tannlege som nå er blitt min faste tannlege,og jeg ser fram til et godt samarbeid.Samlet sett er han,faglig dyktig rask uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet,han gjør.Lytter og her tilstede når jeg forteller.Dette betyr veldig mye.Han har sin tannlege praksis på, Dronningen Tannklinikk.