Dronningen Tannklinikk AS

Dronningens Gate 30 8006 Bodø
Tlf: 75 50 64 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dronningen Tannklinikk AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Dronningen Tannklinikk AS

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Øyvind Juliussen Skrevet

Første inntrykket er at han ser deg,dette merker du med en gang.Han viser også en genuint innterresert i meg som pasient,han er faglig svært dyktig dette skriver jeg fordi jeg har hvert svært mye hos tannleger i Bodø!Han er også dyktig på å forklare slik at du faktisk forstår hva han snakker om,det er i seg selv noe som jeg anser som viktig,fordi min tannhelse er som den er.Jeg vil bare si at denne tannlegen vil jeg anbefale på det varmeste til alle som,leser dette..Juliussen er en tannlege som nå er blitt min faste tannlege,og jeg ser fram til et godt samarbeid.Samlet sett er han,faglig dyktig rask uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet,han gjør.Lytter og her tilstede når jeg forteller.Dette betyr veldig mye.Han har sin tannlege praksis på, Dronningen Tannklinikk.

Verdens beste

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

En fantastisk flink tannlege. Et fantastisk humør som hjelper på når man har tannlegeskrekk :) timene går veldig fort.

Veldig bra tannlege

Tannlege: Johan Andreas Furebotten Skrevet

Suveren tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og dette er den eneste tannlegen jeg har kommet tilbake til flere ganger.

Det gode humøret til de som jobber her smitter over på deg som pasient. Dem er flink, grundig og tar seg god tid med pasientene.