Elisabeth Aurstad Riksen

Bygdøy Allé 58 B 0265 Oslo

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Bygdøy Allé 58 B 0265 Oslo

Elisabeth Aurstad Riksen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen

En fantastisk flink og empatisk tannlege.

Tannlege: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth siden hun overtok praksisen fra Tannlegene Birkeland.

Jeg har hatt mye problemer med tennene og har derfor erfaring med mange forskjellige tannleger. Elisabeth er den desidert beste jeg har hatt. Ikke bare er hun flink og skånsom, men hun er også empatisk og flink å hele tiden forklare hva hun gjør.

Jeg er så glad for at det er hun som tar vare på tennene mine. ( de få jeg har igjen :-)

Den beste tannlege jeg har hatt!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Hun er veldig flink med det hun gjør og inntrykket er hun alltid vil pasientens beste, Hun tilbyr rimelig fullverdige løsninger i stedet for de dyreste som krone. Jeg fikk emalje som topp i stedet for hel krone og sparte mange tusen kroner.
Jeg er veldig fornøyd med Alexandra.

Noe hun ikke kan for er de dårlige parkeringsmulighetene i området.

Fantastisk lege og hyggelig menneske

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra er meget prefesjonell og kunnskapsrik. Hun er vennlig, hyggelig og bryr seg virkelig om sine pasienter. Som lege prøver hun alltid å finne den beste løsningen for pasienten. Anbefales på det sterkeste!

unik empatisk respektfull

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Jeg har ikke opplevd å bli behandlet av en så forståelsesfull lege som ikke gjør forskjell på konge eller tigger.
Hun tilbyr kun sitt aller beste, uansett hvem som spør.

Det finnes ikke en mer profesjonell tannlege,- en tannlege som er så inderlig dedikert til sine pasienter og sitt virke!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Tannlege Alexandra utmerker seg i sin profesjonalitet! Jeg har aldri tidligere hatt en tannlege som er så inderlig glad i sitt arbeide som tannlege og som viser en ekte omsorg for meg som menneske og som pasient!- Og som er så inderlig bevisst på å utføre en perfekt jobb!

Jeg føler meg 100% trygg og ivaretatt på alle tannlegefaglige områder i tillegg til at hun er svært bevisst på at min tann- og munnhelse er en enormt stor del av meg som alvorlig og kronisk syk. Jeg er så takknemlig for at jeg har funnet tannlege Alexandra, - det kan ikke bli bedre tannfaglig og menneskelig omsorg for meg! Anbefales sterkt!