Elisabeth Aurstad Riksen AS

Elisabeth Aurstad Riksen AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen AS

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra Miazina er en helt fantastisk tannlege utrolig empatisk og snill som jeg føler meg utrolig trygg at du gå til.
Hun er ærlig, hyggelig og informere tydelig på hva hun kommer gjøre den dagen og neste gang.
Ta hensyn til oss med noen form for funksjonshemning og det fins ikke nok gode ting jeg kan si om denne personen.
Jeg føler meg lojal til denne tannlegen så bytter hun lokasjon så følger etter sånn pasient.

Kjempefornøyd

Tannlege: Safiyye Süslü Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk veldig lenge. Det kom til ett tidspunkt der jeg hadde så mye smerter at jeg måtte til tannlegen. Jeg fortalte henne at jeg har hatt tannlegeskrekk veldig lenge. Hun forklarte meg alt hun skulle gjøre. og hun var veldig behagelig. Når hun ga meg bedøvelse jeg kjente ingenting. Etter det så har jeg bare dratt hos henne. Tannlegeskrekken min har minsket drastisk. Anbefaler henne til alle

Den beste,snilleste og mest profesionelle tannlege i verden ❤️

Tannlege: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Har hatt henne som tannlege i flere år. seriøst den flinkeste jeg vet. anbefalles til den sterkeste!

En svært dyktig tannlege.

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra er både dyktig og omsorgsfull. Personlig har jeg slitt med tannlege skrekk fra barneskolen for 60 års siden. Etter 5 minutter hos Alexandra var angsten borte for alltid.

Den beste tannlege jeg har møte

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alltid glad og positiv og har god tid at forklar og stresser aldri undre behandlingen priser er helt ok