Elisabeth Aurstad Riksen

Telefonnummer22 44 86 1322 44 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bygdøy Allé 58 B 0265 Oslo
Elisabeth Aurstad Riksen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen

Verdens dyktigste tannlege!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Tannlege Alexandra Miazina er den dyktigste og mest effektive tannlege jeg har møtt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg og min ektefelle lider begge av alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at tidligere tannleger vegrer seg mot å ha oss som pasienter. Tannlege Alexandra Miazina har derimot ønsket oss varmt velkommen, og virkelig tatt godt vare på oss. Tannlege Alexandra Miazina er svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser oss, tar tiden som trengs. Hun tar seg virkelig tid til hver pasient. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Alexandra Miazina som vår tannlege, hun har virkelig forandret livet og smilet vårt!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra er alltid blid, empatisk og omtenksom. Hun gir god service, har en hyggelig pris og strekker seg langt for å gi en rask time hvis man har behov for det.
Hadde aldri sluttet hos henne hvis det ikke var for at jeg skulle flytte.

Den beste tannlegen

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Kjempe flink lege. Alltid smilende og positiv. Hun er en nydelig person, og stråler livsglede og energi.

Fantastisk hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra Miazina kan faget sitt og er utrolig flink med tanke på smertefri behandling. Anbefaler henne på det varmeste 🙂

En fantastisk flink og empatisk tannlege.

Tannlege: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth siden hun overtok praksisen fra Tannlegene Birkeland.

Jeg har hatt mye problemer med tennene og har derfor erfaring med mange forskjellige tannleger. Elisabeth er den desidert beste jeg har hatt. Ikke bare er hun flink og skånsom, men hun er også empatisk og flink å hele tiden forklare hva hun gjør.

Jeg er så glad for at det er hun som tar vare på tennene mine. ( de få jeg har igjen :-)