Elisabeth Aurstad Riksen AS

Elisabeth Aurstad Riksen AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen AS

Den beste tannlegen

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Kjempe flink lege. Alltid smilende og positiv. Hun er en nydelig person, og stråler livsglede og energi.

Fantastisk hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra Miazina kan faget sitt og er utrolig flink med tanke på smertefri behandling. Anbefaler henne på det varmeste 🙂

En fantastisk flink og empatisk tannlege.

Tannlege: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth siden hun overtok praksisen fra Tannlegene Birkeland.

Jeg har hatt mye problemer med tennene og har derfor erfaring med mange forskjellige tannleger. Elisabeth er den desidert beste jeg har hatt. Ikke bare er hun flink og skånsom, men hun er også empatisk og flink å hele tiden forklare hva hun gjør.

Jeg er så glad for at det er hun som tar vare på tennene mine. ( de få jeg har igjen :-)

Den beste tannlege jeg har hatt!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Hun er veldig flink med det hun gjør og inntrykket er hun alltid vil pasientens beste, Hun tilbyr rimelig fullverdige løsninger i stedet for de dyreste som krone. Jeg fikk emalje som topp i stedet for hel krone og sparte mange tusen kroner.
Jeg er veldig fornøyd med Alexandra.

Noe hun ikke kan for er de dårlige parkeringsmulighetene i området.

Fantastisk lege og hyggelig menneske

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra er meget prefesjonell og kunnskapsrik. Hun er vennlig, hyggelig og bryr seg virkelig om sine pasienter. Som lege prøver hun alltid å finne den beste løsningen for pasienten. Anbefales på det sterkeste!