Skøyen Helsesenter

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Beste fastlegen i byen

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

D.. heldig som har fått en så empatisk og flink lege.
Den varme humane siden ved han gjør at han ikke bare ser tekniksk på ting men også ser mennesket som er der. Man får god hjelp og føler at man endelig fant en god og trygg person som man kan stole på .

Mvh

rolig og hyggelig

Lege: Arild Stabæk Skrevet

En flink fastlege. Lytter og tar deg på alvor. Men ender ofte i at man tar en blodprøve og går hjem. Har ganske lang ventetid

Uengasjerende

Lege: Linda Rui Skrevet

En lege som har to bokser hun sorterer pasientene sine. "De verdige" og "De uverdige". Beklageligt så havnet jeg i den siste. Sikkert fin for de som får være i den "verdige" boksen.

Ikke proff

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Jeg var hos henne i romjulen for noen år siden med langvarig sykdom som hadde vart over tre uker. Jeg var svak og orket ikke noenting. Jeg fikk beskjed om å "gå tilbake til jobben, da de ikke fikk betalt sykepenger for mitt fravær". Jeg var akkurat tilsatt i et vikariat. Da jeg ikke fikk noen råd mht min sykdom googlet jeg og fant gode råd. I løpet av to dager ble jeg bedre.

Verdens beste lege!

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Er så fornøyd med Truls. Han tar meg alltid seriøst og gjør sitt beste for at man skal få riktig behandling.

Rolig, til stede, empatisk, profesjonell, kunnskapsrik

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg er så takknemlig for å ha fått Linda Rui som min fastlege. Hun har vært helt essensiell i min behandling og i min tilfriskningsprosess. Hun ser meg, er dyktig på å henvise når det trengs, hører på hva jeg sier, får ting gjort. Jeg har 100 prosent tillit til hennes vurderinger av min tilstand og hva jeg trenger.

Hun er på legesenteret 3 til 4 dager i uka, så hun kan være vanskelig å få rask time hos.

Jeg planlegger alltid, og setter derfor opp flere timer av gangen.
De er veldig behjelpelige med dette i skranken på legesenteret. Dyktige og hyggelige legesekretærer. Har aldri opplevd "brå behandling/oppførsel" av hverken min lege eller de i skranken.
Terningkast 6! :-)

Hyggelig og hektisk lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er en veldig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Skriver kjapt ut medisiner og er personlig i sin tilnærming. Hun er veldig effektiv, dog kanskje litt for effektiv. Timene kan ofte vare i 2-3 minutter og hun haster alltid igjennom korridorene. Kan virke litt stressende for meg som pasient å føle på at jeg tar tiden hennes, slik at jeg fra tid til annen kan glemme/velge å utelukke viktig informasjon for å få rett behandling. Alt i alt er jeg greit fornøyd og velger å ikke bytte lege, i og med en empatisk lege er viktig for meg og det er det ikke alle som er! :-)

Flink, profesjonell og omsorgsfull

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Har hatt Truls Bastiansen i flere år nå og har aldri hatt noen problemer. Han er ikke bare flink medisinsk, men også et ordentlig medmenneske som tar meg som pasient seriøst.
En god lege man kan stole på.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Jeg er så takknemlig for at dr.Stabæk er fastlegen min! Han er rolig, tar en på alvor, kommer med gode råd og er løsningsorientert. Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt når jeg kommer inn på kontoret hans!

Engasjert

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne virker oppriktig intressert, er varm og møter deg med respekt. Hun fremstår som kunnskapsrik og man føler man er i trygge hender.

Tryg, grundig, dyktig

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Han har vart min og familiens fast lege for over 20 år. Det er synd at jeg måtte bytte fast lege fordi jeg flytter ganske langt fra Oslo/Akershus. Han er pliktoppfyllende og kunnskapsrik, tar riktig avgjørelser. En bedre lege blir vanskelig å finne. Jeg ønsker ham alt vel.

Uinteressert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har hatt Asplin i 3 år nå, og var tidligere ganske fornøyd, da alt jeg trengte var å ta spesifikke sprøyter for utenlandsreiser. Når jeg det siste året har kommet til ham med vanskeligere problemer, har han vist liten interesse for å hjelpe meg, og heller hatt mest lyst til å få meg ut døren så fort som mulig. Jeg måtte for 9 måneder siden slutte å trene pga. en overbelastningskade, og da jeg dro til han for veiledning ga han meg bare instrukser om å "ta det rolig". Jeg har nå tatt det rolig i en ytterligere 6 (!) måneder, og sliter fortsatt.
Jeg har med det bestemt meg for å bytte fastlege, så jeg kan få skikkelig oppfølging fra legen, slik at jeg kan leve som jeg ønsker igjen

Stresset og altfor effektiv

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dessverre har jeg ikke like god erfaring med Marianne som mange andre her har.

Formålet med timen er å få meg ut så fort som mulig. Kan hun være ferdig etter 5 minutter, er hun veldig fornøyd. Hun virker mer opptatt av å overholde time-tiden enn å bruke de minuttene ekstra man av og til trenger.

Siden hun er opptatt av å være veldig effektiv, er det til tider vanskelig å få en god dialog. Hun er også avvente med å sende henvisninger videre, noe som er slitsomt når man trenger det.

Det er samtlige ganger hun også har kommet med "quick fix" på problemer som jeg oppfatter som useriøse og lettvinte løsninger, fordi da kan man være ferdig med timen.

Ventetiden er på minst to uker, og jeg har også blitt tilbudt time tidligst om en måned samtlige ganger.

useriøs og ukonsentrert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg var hos Aspelin ang.forskjellig ting og han var mere opptatt av å bestille. Pizza. Og snakke med sin kone.Det hele endte med at jeg bare gikk og skal nå bytte lege

Ikke så hyggelig

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Går ytterst sjeldent til lege, var der inne toppen to minutter og satt likevel igjen mer inntrykk av at jeg kastet bort tiden hans.

Elendig oppfølging

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har gitt opp. Jeg skifter lege. Har egentlig vært fornøyd med Asplin, men i den siste tid har jeg prøvd å få en henvisning fra ham. Tror jeg har ringt 20 ganger for at han skal ta kontakt, men han kontakter meg ikke.

Utrolig utrolig flott lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Hun er ikke min fastlege, men har vært hos henne 2 ganger. Hun er utrolig behagelig, lytter, oppriktig en utrolig dyktig lege som ser helheten. Takk for at du gav meg en fin opplevelse i dag!

Anbefales!

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Rett og slett profesjonell. Lytter til det man sier og løsningsorientert.
Onkolog og erfaring fra sykehus noe som er bra

Meget dyktig og hyggelig - god til å lytte

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Lang erfaring. Kan mye. Dyktig. Meget hyggelig. Tar relevante prøvet og sender videre dersom usikker.

Flink, folkelig lege som er tilgjengelig og tar deg på alvor

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Stabekk har vært fastlege for meg og mine barn i mange år. Han er en flink, behagelig lege som tar seg tid til å lytte, er tilgjengelig og alltid svarer ved henvendelser. Direkte, empatisk og folkelig. Føler meg trygg på hans råd.