Skøyen Helsesenter

Telefonnummer22 06 43 0022 06 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Trygg og profesjonell

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor i kontakt med Linda Rui. Hun er god på å lytte og henviser meg videre ved behov. Jeg kan anbefale henne som fastlege.

For dårlig tid

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Effektiv og hyggelig, men tar seg ikke nok tid dessverre. Får ikke svar på det jeg trenger. Bør ha færre pasienter så det blir kvalitet og ikke kvantitet.

Belærende og uinteressert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Kom til han i en litt akutt situasjon der jeg var tom for nødvendige medisiner.
Jeg gikk derfra uten medisinene jeg trengte, et miniforedrag om hvordan man beskytter barna mot alkoholiserte besteforeldre.. Altså betalte jeg for absolutt ingenting.

Vet at Asplin har et stort klientell innen rusfeltet, og visstnok gjør en god jobb med dem, men han er nok ikke en god fastlege utenfor det feltet. Virker som han mangler både faglige og menneskelige kunnskaper.

En ekte lege, ikke en retningslinjerobot.

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

For de som vil ha en 'perfekt' og effektiv 10 minutters skjemabasert konsultasjon som følger retningslinjer før legegjerning og medmenneskelighet, så er han kanskje ikke den rette. Dr. Asplin oppfyller alle tre, men noen ganger i motsatt rekkefølge.

Han vet nok ikke at det var så konkret, men en vanlig onsdag formiddag da jeg kom dit for første gang, reddet han livet mitt bare ved å være seg selv, stille de riktige spørsmålene, og la være å stille de feile.

Noen ganger kan det som hjelper for en pasient fullstendig rasere livet til en annen. Den balansekunsten kan, forstår og står Stig Asplin for. Han er noe så sjeldent i dag som en 'ekte' lege med helt egen ryggrad og et stort hjerte.

Han er ingen 'pilletriller' ei heller en retningslinjerobot, men en lege.

Medmenneskelighet, forståelse & faglig dyktighet står høyt!

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Erik er en fantastisk lege som snakker med høy faglighet, samtidig som medmenneskelighet & forståelse er dypt verdsatt. Han vil være min fastlege så lenge det lar seg være mulig. Topp topp!