Skøyen Helsesenter

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Utrolig omsorgsfull, profesjonell og dyktig

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Jeg er så takknemlig for denne legen. Han har hjulpet meg og fulgt meg opp så utrolig bra gjennom tøffe tider! Man føler seg virkelig trygg og godt tatt imot av denne legen. Får alltid time når jeg trenger det! Tar seg god tid og lytter. Blid og hyggelig.
Empatisk, trygg, tillitsfull, kunnskapsrik. Har veldig god forståelse for psykiske lidelser.
Ønsker aldri å bytte lege!!
Full score fra meg!

Sympatisk og stressende på én gang

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Først det positive: Veldig sympatisk og lyttende. Var fornøyd med Marianne i flere år. I det siste har hun likevel havnet mer i kategorien standard norsk lege: Litt småstressa for å få unna pasienter. Trekker konklusjoner for raskt, før man har rukket å forklare seg skikkelig. Dette fører gjerne til at man må gjenta seg selv flere ganger og understreke ting man allerede har sagt. Dermed tar ting selvfølgelig mer tid, og det er vel det Marianne helst prøver å unngå. Man sitter ofte igjen med en skyldfølelse av å ha vært for kravstor, noe som absolutt ikke er bra. Hun fungerer nok helt greit for de som har typiske sykdommer. Sliter du likevel med ting utenfor normalen, anbefales det å finne en lege som tar seg god tid.

Faglig dyktig

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Faglig dyktig og lyttende når han gis tillit. Metodisk og strukturert samtidig som han også er empatisk.

Ikke velg henne som fastlege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Jeg valgte Marianne basert på masse fantastiske vurderinger og har dessverre blitt skuffet gang på gang.
Hun har veldig dårlig tid, vil helst ha deg ut så fort som mulig, og man blir sjelden hørt angående sine problemer.

Verste resepsjonen jeg har vært borti og. Tar aldri tlf og man får ikke time før om en mnd og mer.

Synd for hun virker veldig hyggelig, hun bare bryr seg ikke og virker mer opptatt volum og penger.

Trygg og profesjonell

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor i kontakt med Linda Rui. Hun er god på å lytte og henviser meg videre ved behov. Jeg kan anbefale henne som fastlege.