Skøyen Helsesenter

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Faglig dyktig

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Faglig dyktig og lyttende når han gis tillit. Metodisk og strukturert samtidig som han også er empatisk.

Ikke velg henne som fastlege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Jeg valgte Marianne basert på masse fantastiske vurderinger og har dessverre blitt skuffet gang på gang.
Hun har veldig dårlig tid, vil helst ha deg ut så fort som mulig, og man blir sjelden hørt angående sine problemer.

Verste resepsjonen jeg har vært borti og. Tar aldri tlf og man får ikke time før om en mnd og mer.

Synd for hun virker veldig hyggelig, hun bare bryr seg ikke og virker mer opptatt volum og penger.

Trygg og profesjonell

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor i kontakt med Linda Rui. Hun er god på å lytte og henviser meg videre ved behov. Jeg kan anbefale henne som fastlege.

For dårlig tid

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Effektiv og hyggelig, men tar seg ikke nok tid dessverre. Får ikke svar på det jeg trenger. Bør ha færre pasienter så det blir kvalitet og ikke kvantitet.

Belærende og uinteressert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Kom til han i en litt akutt situasjon der jeg var tom for nødvendige medisiner.
Jeg gikk derfra uten medisinene jeg trengte, et miniforedrag om hvordan man beskytter barna mot alkoholiserte besteforeldre.. Altså betalte jeg for absolutt ingenting.

Vet at Asplin har et stort klientell innen rusfeltet, og visstnok gjør en god jobb med dem, men han er nok ikke en god fastlege utenfor det feltet. Virker som han mangler både faglige og menneskelige kunnskaper.