Skøyen Helsesenter

Telefonnummer22 06 43 0022 06 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

For rask

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Skulle tro jeg hadde vært hos en annen lege enn de andre her.

Jeg fikk ny fastlege etter at min gamle pensjonerte seg og var veldig spent på denne timen. Jeg ga beskjed om at jeg skal ha full kontroll av meg. Legesekretæren tar blodprøver uten at jeg har snakket med legen. Han mente vist hvilke han trengte. Jeg kommer så inn til han, og han hører ikke på hva jeg sier, avbryter meg og ser kun inn i pc'n sin. Han spør hva jeg vil snakke med han om og avbryter meg igjen. Tar blodtrykk og "ringer deg når jeg får svar".

Han får en sjans eller to til, for det er nok ikke så lett å ta over en pasient som har hatt fastlegen før deg i 20 år ...

Trygg, flink og vennlig.

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Legen er blid, snill og lydhør. Alltid konkret og rask. Flink med barn. Har vært pasient hos legen i 18 år, fått ett barn som også er pasient hos legen. Vi er kjempefornøyde!! Et godt legesenter totalt også.

Empatisk og dyktig lege!

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er effektiv, empatisk og immøtekommende! Hun får meg alltid til å føle meg sett og tatt på alvor, og er faglig dyktig. Hun er en god lytter som ser hele mennesket!

En faglig dyktig og trygg fastlege

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Faglig dyktig lege som lytter til pasienten, og tar pasienten på alvor. Rolig, trygg og effektiv. Henviser videre ved behov. En flott fastlege for både voksne og barn.

Meget flink lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Lege Marianne Vestnes er hyggelig, profesjonell og dyktig. I tillegg er hun effektiv og aldri forsinket!