Skøyen Helsesenter

Hovfaret 17a 0275 Oslo

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Uinteressert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har hatt Asplin i 3 år nå, og var tidligere ganske fornøyd, da alt jeg trengte var å ta spesifikke sprøyter for utenlandsreiser. Når jeg det siste året har kommet til ham med vanskeligere problemer, har han vist liten interesse for å hjelpe meg, og heller hatt mest lyst til å få meg ut døren så fort som mulig. Jeg måtte for 9 måneder siden slutte å trene pga. en overbelastningskade, og da jeg dro til han for veiledning ga han meg bare instrukser om å "ta det rolig". Jeg har nå tatt det rolig i en ytterligere 6 (!) måneder, og sliter fortsatt.
Jeg har med det bestemt meg for å bytte fastlege, så jeg kan få skikkelig oppfølging fra legen, slik at jeg kan leve som jeg ønsker igjen

Stresset og altfor effektiv

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dessverre har jeg ikke like god erfaring med Marianne som mange andre her har.

Formålet med timen er å få meg ut så fort som mulig. Kan hun være ferdig etter 5 minutter, er hun veldig fornøyd. Hun virker mer opptatt av å overholde time-tiden enn å bruke de minuttene ekstra man av og til trenger.

Siden hun er opptatt av å være veldig effektiv, er det til tider vanskelig å få en god dialog. Hun er også avvente med å sende henvisninger videre, noe som er slitsomt når man trenger det.

Det er samtlige ganger hun også har kommet med "quick fix" på problemer som jeg oppfatter som useriøse og lettvinte løsninger, fordi da kan man være ferdig med timen.

Ventetiden er på minst to uker, og jeg har også blitt tilbudt time tidligst om en måned samtlige ganger.

useriøs og ukonsentrert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg var hos Aspelin ang.forskjellig ting og han var mere opptatt av å bestille. Pizza. Og snakke med sin kone.Det hele endte med at jeg bare gikk og skal nå bytte lege

Ikke så hyggelig

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Går ytterst sjeldent til lege, var der inne toppen to minutter og satt likevel igjen mer inntrykk av at jeg kastet bort tiden hans.

Elendig oppfølging

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har gitt opp. Jeg skifter lege. Har egentlig vært fornøyd med Asplin, men i den siste tid har jeg prøvd å få en henvisning fra ham. Tror jeg har ringt 20 ganger for at han skal ta kontakt, men han kontakter meg ikke.