Skøyen Helsesenter

Tlf: 22 06 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skøyen Helsesenter

Hyggelig og hektisk lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne er en veldig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Skriver kjapt ut medisiner og er personlig i sin tilnærming. Hun er veldig effektiv, dog kanskje litt for effektiv. Timene kan ofte vare i 2-3 minutter og hun haster alltid igjennom korridorene. Kan virke litt stressende for meg som pasient å føle på at jeg tar tiden hennes, slik at jeg fra tid til annen kan glemme/velge å utelukke viktig informasjon for å få rett behandling. Alt i alt er jeg greit fornøyd og velger å ikke bytte lege, i og med en empatisk lege er viktig for meg og det er det ikke alle som er! :-)

Fantastisk dyktig lege

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Jeg er så takknemlig for at dr.Stabæk er fastlegen min! Han er rolig, tar en på alvor, kommer med gode råd og er løsningsorientert. Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt når jeg kommer inn på kontoret hans!

Engasjert

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Marianne virker oppriktig intressert, er varm og møter deg med respekt. Hun fremstår som kunnskapsrik og man føler man er i trygge hender.

Tryg, grundig, dyktig

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Han har vart min og familiens fast lege for over 20 år. Det er synd at jeg måtte bytte fast lege fordi jeg flytter ganske langt fra Oslo/Akershus. Han er pliktoppfyllende og kunnskapsrik, tar riktig avgjørelser. En bedre lege blir vanskelig å finne. Jeg ønsker ham alt vel.

Uinteressert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har hatt Asplin i 3 år nå, og var tidligere ganske fornøyd, da alt jeg trengte var å ta spesifikke sprøyter for utenlandsreiser. Når jeg det siste året har kommet til ham med vanskeligere problemer, har han vist liten interesse for å hjelpe meg, og heller hatt mest lyst til å få meg ut døren så fort som mulig. Jeg måtte for 9 måneder siden slutte å trene pga. en overbelastningskade, og da jeg dro til han for veiledning ga han meg bare instrukser om å "ta det rolig". Jeg har nå tatt det rolig i en ytterligere 6 (!) måneder, og sliter fortsatt.
Jeg har med det bestemt meg for å bytte fastlege, så jeg kan få skikkelig oppfølging fra legen, slik at jeg kan leve som jeg ønsker igjen

Stresset og altfor effektiv

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dessverre har jeg ikke like god erfaring med Marianne som mange andre her har.

Formålet med timen er å få meg ut så fort som mulig. Kan hun være ferdig etter 5 minutter, er hun veldig fornøyd. Hun virker mer opptatt av å overholde time-tiden enn å bruke de minuttene ekstra man av og til trenger.

Siden hun er opptatt av å være veldig effektiv, er det til tider vanskelig å få en god dialog. Hun er også avvente med å sende henvisninger videre, noe som er slitsomt når man trenger det.

Det er samtlige ganger hun også har kommet med "quick fix" på problemer som jeg oppfatter som useriøse og lettvinte løsninger, fordi da kan man være ferdig med timen.

Ventetiden er på minst to uker, og jeg har også blitt tilbudt time tidligst om en måned samtlige ganger.

useriøs og ukonsentrert

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg var hos Aspelin ang.forskjellig ting og han var mere opptatt av å bestille. Pizza. Og snakke med sin kone.Det hele endte med at jeg bare gikk og skal nå bytte lege

Ikke så hyggelig

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Går ytterst sjeldent til lege, var der inne toppen to minutter og satt likevel igjen mer inntrykk av at jeg kastet bort tiden hans.

Elendig oppfølging

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Jeg har gitt opp. Jeg skifter lege. Har egentlig vært fornøyd med Asplin, men i den siste tid har jeg prøvd å få en henvisning fra ham. Tror jeg har ringt 20 ganger for at han skal ta kontakt, men han kontakter meg ikke.

Utrolig utrolig flott lege

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Hun er ikke min fastlege, men har vært hos henne 2 ganger. Hun er utrolig behagelig, lytter, oppriktig en utrolig dyktig lege som ser helheten. Takk for at du gav meg en fin opplevelse i dag!

Anbefales!

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Rett og slett profesjonell. Lytter til det man sier og løsningsorientert.
Onkolog og erfaring fra sykehus noe som er bra

Meget dyktig og hyggelig - god til å lytte

Lege: Truls Otto Kristoffer Bastiansen Skrevet

Lang erfaring. Kan mye. Dyktig. Meget hyggelig. Tar relevante prøvet og sender videre dersom usikker.

Flink, folkelig lege som er tilgjengelig og tar deg på alvor

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Stabekk har vært fastlege for meg og mine barn i mange år. Han er en flink, behagelig lege som tar seg tid til å lytte, er tilgjengelig og alltid svarer ved henvendelser. Direkte, empatisk og folkelig. Føler meg trygg på hans råd.

Flink og omsorgsfull lege.

Lege: Arild Stabæk Skrevet

Er takknemlig over å ha en så samvittighetsfull, dyktig og tilgjengelig fastlege. grundige undersøkelser, god diagnose og god kommunikasjon.

Ikke fornøyd

Lege: Stig Wilhelm Asplin Skrevet

Kom til legen med flere spørsmål og opplevde å verken bli sett på, hørt eller trodd. Han brukte all tiden på å registrere meg i systemet (som jeg uansett gjorde på automaten utenfor ved betaling) og slå opp problemet mitt i en bok, uten hell. Blodprøvene som ble tatt ble ikke fulgt opp av legen som lovet, og da jeg ringte for oppklaring flere uker senere hadde han fortsatt ikke sett på resultatene. Fikk et kort "de ser ok ut" fra dama i resepsjonen på telefon og det var det. Vet knapt hva jeg ble testet for.

Fantastisk lege!

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Linda Rui som fastlege. Hun tar seg tid, er tilgjengelig og det går raskt å få time. Det jeg forteller blir tatt på alvor, og hun husker det som blir sagt fra gang til gang, så jeg slipper å gjenta de samme tingene.

Hun har et oppriktig engasjement for pasientene sine. Dersom det er noe jeg lurer på, får jeg svar der og da. Hvis det er noe jeg sliter med som hun er usikker på, henviser hun videre.

Kan absolutt anbefale henne som fastlege!

Ikke fornøyd

Lege: Linda Rui Skrevet

Jeg har vært hos Linda flere ganger, men har nå valgt å bytte fastlege. Linda er for så vidt en hyggelig dame, men jeg opplever henne som uinteressert i å finne beste løsning for meg og min helse. Hun gir lite informasjon, og jeg har nærmest måttet mase meg til å ta prøver som i etterkant viste seg å være nødvendige. Hun har også gjort flere slurvefeil. Jeg har hatt følelsen av at jeg måtte være min egen fastlege.

Dyktig og seriøs lege

Lege: Linda Rui Skrevet

Linda Rui har vært min fastlege i to år og jeg har utelukkende positive erfaringer. Hun har alltid tatt meg seriøst, uansett hva slags problemer jeg har kommet med, og hun er veldig løsningsorientert. Hun er rolig, god til å kommunisere og bryr seg om sine pasienter.

En lege som virkelig bryr seg!

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Jeg kjører i nesten 1 1/2 time for å dra til legen fordi jeg ikke vil bytte fastlege. Marianne bryr seg genuint om sine pasienter og jeg går alltid fra legen med en opplevelse av å bli hørt og forstått!
Anbefales på det høyeste!!

Veldig dyktig og sympatisk

Lege: Marianne Bergan Vestnes Skrevet

Dessverre slutter hun på Fagerstrand legesenter. Konstruktiv. Lytter. Overkjører ikke. Sier heller ikke ja til alt man foreslår, men avventer. Varmt menneske.