Kringsjå Legesenter

Telefonnummer22 02 03 3022 02 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Superfornøyd!!! Hun er snill, hyggelig og hjelpsom. Jeg fikk gode råd og følte meg velkommen. Dette en lege jeg vil aldri gi slipp på 😊

Ok

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Stort sett veldig bra. Men fikk tilsendt faktura på 117 kroner i romjulen, hvorav 58 kroner var fakturagebyr. Fikk ikke beskjed om at det var noe å betale ved legebesøket 20. des. Ble derfor provosert av å få denne fakturaen i posten. Hva de 59 kronene var betaling for, vet jeg fortsatt ikke. Pleier alltid å betale kontant for å unngå gebyret som jeg finner urimelig og altfor høyt. Jeg hadde frikort og trodde ikke det noe å betale for på daværende tidspunkt. Her var det dårlig kommunikasjon.

Dyktig, kunnskapsrik og "tilstede" for pasienten

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Dr. Mysen er utrolig kunnskapsrik. Hvis det er noe hun er usikker på som allmennlege, sender hun pasienten til spesialist med en gang. Hun nøler aldri.

Et bevis på det er at jeg var hos dr. Mysen en fredag for 7 år siden. Hun så på en føflekk og på kvelden ringte hun meg og hadde fått time til hudlege allerede mandag morgen. Føflekken ble fjernet og etter noen uker ringte hudlegen meg og fortalte at den var ondartet - Malingt melanom. Så jeg er utrolig takknemlig for hennes snarrådighet.

Dr. Mysen er "menneskelig" og virker genuint interessert i pasientene sine. Når jeg er til konsultasjon, tar hun seg god tid, og hun er utrolig flink til å følge opp. Hun ringer hvis hun har tilleggsinformasjon eller for å høre hvordan ting går.

Bedre fastlege enn dr. Mysen finnes ikke :-)

mvh en takknemlig pasient -
:-)

flott lege hun er

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Hun Frøydis Blaker Aasbø er jo en flott lege. Hun brukte nok tid og hørte på mitt problem nøyaktig og hennes respter er også meget bra. Frøydis prøver å skjønner problemet før hun begynner med noe forslag eller skrive resept. Det er ikke nød å forklare henne at det var en grunn for å dukke opp hos legen. Siden for noen leger må man forklare vær eneste gang at problemet er alvorlig og vær så snill ta hensin på det.Med Frøydis kjer det atomatisk.

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Hun møter blikket mitt og lytter til hva jeg sier - ser ikke kun på skjerm. Føler jeg blir tatt på alvor. Med løsningsorientert mener jeg at hun foreslår alternativer, og tar meg med, ved å dele hva hun tenker, på avgjørelser underveis.
Tilgjengelig, til tross for at hun er delvis sykemeldt. Opplever henne både varm og anerkjennende. I tillegg til at hun er faglig oppdatert.