Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Sympatisk, grundig og dyktig

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Har hatt henne som farlege i over 10 år. Hun følger oss godt opp, svarer rakt på henvendelser og er faglig dyktig.

Usympatisk og lite kunnskapsrik

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg opplever denne legen som usympatisk. Hun hverken lytter eller tror på meg som pasient, og tar meg lite seriøst.
Hun yter ikke forsvarlig helsehjelp da jeg har hatt et komplekst sykdomsbilde. Holdningene hennes ovenfor meg og mine pårørende oppleves som svært skremmende. Anbefales derfor dessverre ikke fra min side!

Støtter mere systemet enn deg som pasient

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

En dyktig lege om du er frisk. Veldig sjarmerende og tilsynelatende positiv, men det hjelper lite når man er syk og behøver å bli tatt på alvor

Trygg, vennlig og hjelpsom

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg opplever at jeg alltid får hjelp hos denne fastlegen. Hvis hun ikke selv er faglig sikker, kontakter hun spesialister eller evt sender hun meg videre til en spesialist. Selv om hun har det travelt, er hun alltid hyggelig og oppmerksom.

Dyktig og rask

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Frøydis er en lege som er flink og hun hører på pasienten, og forstår situasjonen raskt. Hun er opptatt av å tilpasse det slik at det er best mulig for pasienten. Vi er utrolig fornøyde etter at vi fikk henne som lege.