Kringsjå Legesenter

Tlf: 22 02 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Hun møter blikket mitt og lytter til hva jeg sier - ser ikke kun på skjerm. Føler jeg blir tatt på alvor. Med løsningsorientert mener jeg at hun foreslår alternativer, og tar meg med, ved å dele hva hun tenker, på avgjørelser underveis.
Tilgjengelig, til tross for at hun er delvis sykemeldt. Opplever henne både varm og anerkjennende. I tillegg til at hun er faglig oppdatert.

har nå byttet fastlege

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

hun lytter ikke og tar seg ikke tid til og høre,og sente meg ikke til spessialist,da hun mente at hun gjore like bra jobb.

Dyktig

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Hos Tonje føler jeg at jeg er i trygge hender. Hun er flink til å følge opp, og rådfører seg med eksperter om det er noe hun er usikker på. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk henne som min nye fastlege høsten 2016.

Dyktig fastlege

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter. Følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Veldig fornøyd :-)

Travel

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med henne. Får alltid en følelse av at jeg opptar hennes tid på en negativ måte.Mulig hun er for travel derfor en elendig kommunikasjon. I løpet av den korte tiden konsultasjonen tar besvarer hun minst en telefon.

For mange pasienter?

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg er lite fornøyd med henne og har nå skiftet lege. Hun har veldig dårlig tid og en får følelsen av at timen bør være over før man har fått forklart hvorfor en er kommet. Typisk er hun ikke klar til avtalt time, og en må vente uten forklaring. Det virker som hun har altfor mange pasienter til å få god nok tid til den enkelte.

En dyktig lege

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Hun lytter, beroliger og forstår. Hun tar symptomer på alvor og følger deg opp. Når hun har gjort det hun kan sendes du videre til spesialister.

Veldig flink!

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Kunnskapsrik, empatisk, flott dame. Jeg er veldig fornøyd. Men hun er altfor travel! Har altfor mye å gjøre. Får likevel time på dagen om det virkelig haster. God service.

Hatt henne som fastlege siden hun overtok praksisen etter dr: Lang

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter, følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Kan ikke få gitt henne gode nok skussmål og er glad hun er min fastlege.

Hyggelig og profesjonell men alt for lang ventetid

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Driver også som helsesøster på skolen og prioriterer nok aldri å jobbe noe ekstra for å få ned køen sin. Alltid 2-3 ukers ventetid for å få en time. Uakseptabelt. Jeg har fått nok og ser etter en ny lege, til tross for at hun er flink når du først slipper til. Anbefaler å kutte ned antall pasienter eller jobbe litt mere!

Den beste almenlegen jeg har hatt

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tonje er kunnskapsrik, følger opp, imøtekommende og oppdatert.

Veldig bra fastlege!

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tonje Høgdahl Mysen er interessert, lydhør og opptatt av pasienten. Hun er alltid hyggelig og positiv. En grundig og nøye lege som tar seg tid til å se pasienten. Anbefales!

Glimrende allmenlege.

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Hele familien, 2 store og 2 små, er alle veldig fornøyde med tilgjengelighet, kunnskaper og hjelpsomheten hennes.