Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Jeg har byttet fastlege

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Bare noen minutter etter at jeg har kommet inn på kontoret til Aasbø begynner hun å se på klokken. Dette er veldig stressende. Hun tar seg ikke god tid til pasienten. Hun ber om at pasienten skal gå, og heller bestille en ny time, når 10 minutters legetime har gått.

For opptatt

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Kan hende hun er flink, men hun har ikke tid. Skriver ikke søknader til ekstern hjelp i tide. Helt håpløst.

Veldig fornøyd

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Superfornøyd!!! Hun er snill, hyggelig og hjelpsom. Jeg fikk gode råd og følte meg velkommen. Dette en lege jeg vil aldri gi slipp på 😊

Ok

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Stort sett veldig bra. Men fikk tilsendt faktura på 117 kroner i romjulen, hvorav 58 kroner var fakturagebyr. Fikk ikke beskjed om at det var noe å betale ved legebesøket 20. des. Ble derfor provosert av å få denne fakturaen i posten. Hva de 59 kronene var betaling for, vet jeg fortsatt ikke. Pleier alltid å betale kontant for å unngå gebyret som jeg finner urimelig og altfor høyt. Jeg hadde frikort og trodde ikke det noe å betale for på daværende tidspunkt. Her var det dårlig kommunikasjon.

Dyktig, kunnskapsrik og "tilstede" for pasienten

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Dr. Mysen er utrolig kunnskapsrik. Hvis det er noe hun er usikker på som allmennlege, sender hun pasienten til spesialist med en gang. Hun nøler aldri.

Et bevis på det er at jeg var hos dr. Mysen en fredag for 7 år siden. Hun så på en føflekk og på kvelden ringte hun meg og hadde fått time til hudlege allerede mandag morgen. Føflekken ble fjernet og etter noen uker ringte hudlegen meg og fortalte at den var ondartet - Malingt melanom. Så jeg er utrolig takknemlig for hennes snarrådighet.

Dr. Mysen er "menneskelig" og virker genuint interessert i pasientene sine. Når jeg er til konsultasjon, tar hun seg god tid, og hun er utrolig flink til å følge opp. Hun ringer hvis hun har tilleggsinformasjon eller for å høre hvordan ting går.

Bedre fastlege enn dr. Mysen finnes ikke :-)

mvh en takknemlig pasient -
:-)