Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kringsjå Legesenter

Meget hyggelig, flink og imøtekommende

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Jeg har hatt Frøydis Blaker Aasbø som fastlege i et par år og er kjempefornøyd. Hun møter meg alltid med et stort smil, lytter oppmerksomt til det jeg har å si og ser meg rett inn i ansiktet, ikke på PCen. Jeg har heldigvis ikke hatt store problemer, men alle de små plagene jeg har hatt, har hun ordnet opp i.
På en skala fra 1 til 10, får hun topp-plassering !

Gjør ikke en god jobb

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Jeg opplevde denne legen som uinteressert og sta, uten vilje til å først høre og spørre for å hjelpe. Uten pasient fokus med andre ord.

Sympatisk, grundig og dyktig

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Har hatt henne som farlege i over 10 år. Hun følger oss godt opp, svarer rakt på henvendelser og er faglig dyktig.

Usympatisk og lite kunnskapsrik

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg opplever denne legen som usympatisk. Hun hverken lytter eller tror på meg som pasient, og tar meg lite seriøst.
Hun yter ikke forsvarlig helsehjelp da jeg har hatt et komplekst sykdomsbilde. Holdningene hennes ovenfor meg og mine pårørende oppleves som svært skremmende. Anbefales derfor dessverre ikke fra min side!

Støtter mere systemet enn deg som pasient

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

En dyktig lege om du er frisk. Veldig sjarmerende og tilsynelatende positiv, men det hjelper lite når man er syk og behøver å bli tatt på alvor