Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kringsjå Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tonje har vært min fastlege i omtrent 20 år, og jeg har bare godt å si om henne.

Jeg har vært alvorlig/langvarig syk i noen perioder, og hun har vist en usedvanlig vilje og evne til å hjelpe meg gjennom dette på best mulig måte. Hun er travel, slik alle populære leger vel er, men når det virkelig gjelder, har jeg opplevd at hun både har åpnet kontoret for meg før vanlig åpningstid, og kommet på hjemmebesøk i helgen for å finne tid. Tonje er dyktig, kunnskapsrik og ekte empatisk på en veldig god måte, jeg kunne ikke følt meg bedre ivaretatt.

Det er noen ganger litt ventetid før timen. Dette skyldes imidlertid etter min opplevelse ikke somling, men at Tonje om nødvendig tar seg ekstra tid til pasienter som virkelig trenger det. Når man er der for noe rutinemessig og enkelt, er hun rask og effektiv. Så når jeg må vente en stund vet jeg at det skyldes at noen som trengte det har fått ekstra hjelp den dagen.

Trygg og tydelig

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Frøydis er en trygg, tydelig, hyggelig og imøtekommende lege. Hun lytter godt til pasienten sin og følger nøye med på hvordan og hvor pasienten kan få den beste hjelpen hun/han trenger.
Har flyttet til en annen bydel i Oslo men foretrekker fortsatt å ha Frøydis som fastlege.

Bryr seg ikke om pasienten

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Aldri tilgjengelig. Hører ikke på pasienten, virker uinteressert i og ivareta pasienten. Ingen oppfølging av pasienten. Hvis man er misfornøyd og spør om begrunnelse, ble man henvist til å klage.

Bryr seg

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Jeg har hatt Dr.Aasbø i et halvt år nå. Hun virker som hun bryr seg og viser forståelse og omsorg. Jeg er veldig fornøyd og lettet etter å ha lett etter en god lege i lenger tid.

Resepsjonsdamen jeg pleie å møte på legekontoret opplever jeg er lite interessert, kvass og ufin. Det gjør at jeg gruer meg alltid til å ringe til legesenteret, men det får heller gå fint når en har funnet bra fastlege.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tar meg høytidelig og lytter. En lege som jeg stoler hundre prosent på. Tar seg alltid tid til å hjelpe meg med det som bekymrer meg. Meget effektiv på den korte tiden som er satt av per pasient, og jeg er alltid fornøyd etter å ha vært hos henne til tross for at jeg har en meget alvorlig diagnose.