Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kringsjå Legesenter

Trygg og tydelig

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Frøydis er en trygg, tydelig, hyggelig og imøtekommende lege. Hun lytter godt til pasienten sin og følger nøye med på hvordan og hvor pasienten kan få den beste hjelpen hun/han trenger.
Har flyttet til en annen bydel i Oslo men foretrekker fortsatt å ha Frøydis som fastlege.

Bryr seg ikke om pasienten

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Aldri tilgjengelig. Hører ikke på pasienten, virker uinteressert i og ivareta pasienten. Ingen oppfølging av pasienten. Hvis man er misfornøyd og spør om begrunnelse, ble man henvist til å klage.

Bryr seg

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Jeg har hatt Dr.Aasbø i et halvt år nå. Hun virker som hun bryr seg og viser forståelse og omsorg. Jeg er veldig fornøyd og lettet etter å ha lett etter en god lege i lenger tid.

Resepsjonsdamen jeg pleie å møte på legekontoret opplever jeg er lite interessert, kvass og ufin. Det gjør at jeg gruer meg alltid til å ringe til legesenteret, men det får heller gå fint når en har funnet bra fastlege.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Tar meg høytidelig og lytter. En lege som jeg stoler hundre prosent på. Tar seg alltid tid til å hjelpe meg med det som bekymrer meg. Meget effektiv på den korte tiden som er satt av per pasient, og jeg er alltid fornøyd etter å ha vært hos henne til tross for at jeg har en meget alvorlig diagnose.

Meget hyggelig, flink og imøtekommende

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Jeg har hatt Frøydis Blaker Aasbø som fastlege i et par år og er kjempefornøyd. Hun møter meg alltid med et stort smil, lytter oppmerksomt til det jeg har å si og ser meg rett inn i ansiktet, ikke på PCen. Jeg har heldigvis ikke hatt store problemer, men alle de små plagene jeg har hatt, har hun ordnet opp i.
På en skala fra 1 til 10, får hun topp-plassering !