Kringsjå Legesenter

Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

Hun møter blikket mitt og lytter til hva jeg sier - ser ikke kun på skjerm. Føler jeg blir tatt på alvor. Med løsningsorientert mener jeg at hun foreslår alternativer, og tar meg med, ved å dele hva hun tenker, på avgjørelser underveis.
Tilgjengelig, til tross for at hun er delvis sykemeldt. Opplever henne både varm og anerkjennende. I tillegg til at hun er faglig oppdatert.

har nå byttet fastlege

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet

hun lytter ikke og tar seg ikke tid til og høre,og sente meg ikke til spessialist,da hun mente at hun gjore like bra jobb.

Dyktig

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Hos Tonje føler jeg at jeg er i trygge hender. Hun er flink til å følge opp, og rådfører seg med eksperter om det er noe hun er usikker på. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk henne som min nye fastlege høsten 2016.

Dyktig fastlege

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Nøyaktig, kunnskapsrik, genuint interessert i pasienter. Følger opp og er oppdatert. Har full tillitt til henne som lege.
Veldig fornøyd :-)

Travel

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med henne. Får alltid en følelse av at jeg opptar hennes tid på en negativ måte.Mulig hun er for travel derfor en elendig kommunikasjon. I løpet av den korte tiden konsultasjonen tar besvarer hun minst en telefon.