Kringsjå Legesenter

Kontakt

Telefonnummer22 02 03 3022 02 03 ...
Folke Bernadottesvei 32 0862 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(20)
20 vurderinger
Tilgjengelighet
(15)
15 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(17)
17 vurderinger
Service
(16)
16 vurderinger

Siste vurderinger av Kringsjå Legesenter

Dyktig og rask

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Frøydis er en lege som er flink og hun hører på pasienten, og forstår situasjonen raskt. Hun er opptatt av å tilpasse det slik at det er best mulig for pasienten. Vi er utrolig fornøyde etter at vi fikk henne som lege.

Jeg har byttet fastlege

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bare noen minutter etter at jeg har kommet inn på kontoret til Aasbø begynner hun å se på klokken. Dette er veldig stressende. Hun tar seg ikke god tid til pasienten. Hun ber om at pasienten skal gå, og heller bestille en ny time, når 10 minutters legetime har gått.

For opptatt

Lege: Tonje Elin Høgdahl Mysen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kan hende hun er flink, men hun har ikke tid. Skriver ikke søknader til ekstern hjelp i tide. Helt håpløst.

Veldig fornøyd

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Superfornøyd!!! Hun er snill, hyggelig og hjelpsom. Jeg fikk gode råd og følte meg velkommen. Dette en lege jeg vil aldri gi slipp på 😊

Ok

Lege: Frøydis Blaker Aasbø Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Stort sett veldig bra. Men fikk tilsendt faktura på 117 kroner i romjulen, hvorav 58 kroner var fakturagebyr. Fikk ikke beskjed om at det var noe å betale ved legebesøket 20. des. Ble derfor provosert av å få denne fakturaen i posten. Hva de 59 kronene var betaling for, vet jeg fortsatt ikke. Pleier alltid å betale kontant for å unngå gebyret som jeg finner urimelig og altfor høyt. Jeg hadde frikort og trodde ikke det noe å betale for på daværende tidspunkt. Her var det dårlig kommunikasjon.