Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis holder til i Hamar

Siste vurderinger av Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Bra tannlege

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Valgte tannlegen for en del år siden fordi den var billigst i Hamar, fortsatte å bruke den fordi den var bra.

Anbefales å prøve!

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Støtter det som er skrevet 11 mars 2020. Har prøvd mye forskjellig og alt har vært bra. Gode vurderinger.Jobber på en behagelig måte og plutselig er han ferdig :) Har ikke sjekket prisnivået, men tror ikke han ligger over snittet iallfall. Noen tannleger gir en billig sjekk, men tar det igjen etterpå.

Kunnskapsrik og dyktig tannlege

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Snill, rolig og veldig dyktig tannlege som vet hva han driver med. Har fått gjort flere store arbeider hos denne karen som jeg er veldig godt fornøyd med. Kunnskapsrik og forståelsesfull. Alternativer og konsekvenser blir gjennomgått før behandlingen. Anbefales på det sterkeste.

Svært dårlig. Uprofesjonelt.

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Hadde infeksjoner som jeg påfølgende dag ble innlagt for på Elverum, dette oppdaget ikke Ali og jeg fikk ingen antibiotika. Måtte fysisk hente henvisningen dagen etter da han ikke sendte den elektronisk. Svarte på telefon mens jeg satt i stolen og var mer opptatt av å få meg til å bestille time for å fjerne tannstein. Svært uprofesjonell tilnærming og lite hygienisk å prate i telefon mens man har en pasient.

Kjempe flink og effektiv!

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.