Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis holder til i Hamar

Siste vurderinger av Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Kunnskapsrik og dyktig tannlege

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Snill, rolig og veldig dyktig tannlege som vet hva han driver med. Har fått gjort flere store arbeider hos denne karen som jeg er veldig godt fornøyd med. Kunnskapsrik og forståelsesfull. Alternativer og konsekvenser blir gjennomgått før behandlingen. Anbefales på det sterkeste.

Svært dårlig. Uprofesjonelt.

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Hadde infeksjoner som jeg påfølgende dag ble innlagt for på Elverum, dette oppdaget ikke Ali og jeg fikk ingen antibiotika. Måtte fysisk hente henvisningen dagen etter da han ikke sendte den elektronisk. Svarte på telefon mens jeg satt i stolen og var mer opptatt av å få meg til å bestille time for å fjerne tannstein. Svært uprofesjonell tilnærming og lite hygienisk å prate i telefon mens man har en pasient.

Kjempe flink og effektiv!

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.

Meget fornøyd

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Jeg flyttet nylig til Hedmark og trengte ny tannlege. Valgte Esrafilzadeh siden han er klart billigst. Han er vennlig og rask, men grundig - han virker stø på hånden og vet hva han gjør. Jeg er meget fornøyd.

Meget dyktig, anbefales

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Man merker at denne karen kan sitt arbeide. Rask, effektiv, relativt smertefritt og til halve prisen. Slanke smidige hender hjelper også.