Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis holder til i Hamar

Siste vurderinger av Esrafilzadeh's Tannlegepraksis

Meget dyktig, anbefales

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Man merker at denne karen kan sitt arbeide. Rask, effektiv, relativt smertefritt og til halve prisen. Slanke smidige hender hjelper også.

Fantastisk

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Fikk akutte smerter i en tann og måtte få time hos en tannlege fort! Hadde hørt om denne tannlegen, og etter et raskt googlesøk bestemte jeg meg for å ringe. Fikk første time dagen etter. Møtte opp en halvtime før timen vi hadde avtalt, men han tok meg inn med en gang. Jeg fikk forklart alt han gjorde og grunnen til at jeg hadde vondt. Etter første av 3 behandlinger med rotfylling så var jeg smertefri, og jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med valg av tannlege. Rask, effektiv og bare rett og slett den mest fantastiske tannlegen jeg har vært borti!
Anbefales på det sterkeste!

Verdens snilleste tannlege!

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk og har derfor unngått å dra til noe som ligner en tannlege i nesten 6 år. Så knakk en bit av en tann for et par dager siden og jeg gjorde litt research på nettet for å finne en grei tannlege.
Jeg bestemte meg for å ringe Ali Esrafilzadeh og fikk time i dag. Kom inn døra der og ble møtt av et smil fra en hyggelig og ikke minst blid lege.
Ingen forsinkelse, han tok hensyn til at jeg var veldig nervøs og ikke glad i sprøyter. (Han fikk meg faktisk til å le).
Jeg kjente ingen smerter, han forklarte alt han gjorde, var ferdig på 15 minutter og tanna mi ser helt perfekt ut. Jeg kommer definitivt til å ha han som min faste tannlege fremover!