Dentales Tannklinikk Lysaker

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker
Dentales Tannklinikk Lysaker holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dentales Tannklinikk Lysaker

Faglig dyktig og sympatisk.

Tannlege: Arild Aarnseth Skrevet

Jeg brukte tannlege Arild Aarnseth på Lysaker i april 2019, i forbindelse med å erstatte en halv brukket fortann. Da er det selvsagt avgjørende å finne den rette tannlegen!

Hele prosessen fungerte veldig bra; fra vurdering til ferdig resultat.

God informasjon, komfortabel behandling, og supert ferdig resultat. Både formen på tannen og fargen ble utmerket; dette er kunst!

Dessuten sympatisk og hyggelig.

Anbefaler!

Fantastisk

Tannlege: Benedicte Borna Skrevet

Benedicte er den beste tannlegen jeg har hatt noensinne. Fra første time har jeg følt meg ivaretatt og profesjonelt behandlet. Kompetent, rask, smertefri.

Trygg, flink og kompetent

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på nesten 20 år. Frank tok meg i mot med trygghet og proffesjonalitet, og fikset både tenner og tannlegeskrekken. Anbefales på det varmeste.

Topp kompetanse, i et avslappende miljø - Arild leverer.

Tannlege: Arild Aarnseth Skrevet

Har gått fast til Arild de siste 3 årene og har ikke noe å utstette på hans praksis. Arild er utrolig faglært, og han tar sin jobb meget seriøst. Han driver Dentales tannlegesenter som holder til på Lysaker og Aker Brygge. Flotte sentre, moderne og med hyggelig adminiastrasjon og fagfolk.

Jeg har alltid slitt med å gå til tannlegen, men hos Arild kan jeg alltid slappe av. Behagelige omgivelser gjør at angsten forsvinner. Hadde jeg ønsket narkose ved mer utdypende behandlinger hadde det også latt seg gjøre da de har en anestesilege på stedet. Arild er dyktig på kosemtikk, og generell behandling. Arild er en avslappet og grei tannlege å ha med å gjøre, og han går igjennom alt grundig med deg - før og etter behandlingen. Til å anbefale!

Faglig flink og gir trygghet !

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Jeg fikk akutttime. Veldig flink lege som løst problemet mitt effektivt og trygt for en som har tannlegeskrekk.