Dentales Tannklinikk Lysaker

Dentales Tannklinikk Lysaker holder til i Bærum

Siste vurderinger av Dentales Tannklinikk Lysaker

Trygg, flink og kompetent

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på nesten 20 år. Frank tok meg i mot med trygghet og proffesjonalitet, og fikset både tenner og tannlegeskrekken. Anbefales på det varmeste.

Topp kompetanse, i et avslappende miljø - Arild leverer.

Tannlege: Arild Aarnseth Skrevet

Har gått fast til Arild de siste 3 årene og har ikke noe å utstette på hans praksis. Arild er utrolig faglært, og han tar sin jobb meget seriøst. Han driver Dentales tannlegesenter som holder til på Lysaker og Aker Brygge. Flotte sentre, moderne og med hyggelig adminiastrasjon og fagfolk.

Jeg har alltid slitt med å gå til tannlegen, men hos Arild kan jeg alltid slappe av. Behagelige omgivelser gjør at angsten forsvinner. Hadde jeg ønsket narkose ved mer utdypende behandlinger hadde det også latt seg gjøre da de har en anestesilege på stedet. Arild er dyktig på kosemtikk, og generell behandling. Arild er en avslappet og grei tannlege å ha med å gjøre, og han går igjennom alt grundig med deg - før og etter behandlingen. Til å anbefale!

Faglig flink og gir trygghet !

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Jeg fikk akutttime. Veldig flink lege som løst problemet mitt effektivt og trygt for en som har tannlegeskrekk.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristine Tanem Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Faglig dyktig og veldig snill. Tannlegeassistentene er også helt topp!

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Bjørn Audun Jørgensen Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Forklarer alltid hva han skal gjøre og hvorfor. Grundig og teknisk dyktig.

Fantastisk god opplevelse

Tannlege: Bjørn Audun Jørgensen Skrevet

Jeg sliter med skikkelig tannlegeskrekk, men denne tannlegen fikk meg til å slappe av. Han forklarte grundig underveis alt som foregikk under behandlingen og var tydelig opptatt av mitt ve og vel. Tidligere har jeg bare hatt tannleger som snakker til meg, men aldri med meg, slik som denne tannlegen gjorde. Bjørn Audun Jørgensen kan jeg anbefale på det varmeste.

Ingen over - ingen ved siden av!!

Tannlege: Bjørn Audun Jørgensen Skrevet

Dette er tannlegen som vet å håndtere oss med sprøyteskrekk.
Bruker god tid til å forklare alt som skal gjøres og kommer med gode tilbakemeldinger hele tiden.
Anbefales på det varmeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristine Tanem Skrevet

Sliter veldig med tannlegeskrekk, men når jeg møtte Kristine så forsvant denne rett ut døren.
Du finner ikke en hyggeligere tannlege enn dette. Faglig flink tannlege som finner alternative metoder for å sørge for pasientens ve og vel.
Anbefales på det sterkeste.

Kurerte tannlegeskrekk. Dyktig og blid

Tannlege: Kristine Tanem Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlege på ca 15 år (tannlegeskrekk) Kristine viste forståelse for dette. Hun informerte om hva hun gjorde. Veldig opptatt av at jeg ikke hadde smerter eller ubehag.Hun klarte å gjøre mine besøk hos tannlegen til å bli en hyggelig opplevelse, gruer meg ikke til å dra til tannlegen igjen.
Dentales på Lysaker virker å være proffesjonelle,er flere tannleger der slik at de får et faglig miljø. Kundeservice er helt i toppsjiktet, lokalene er veldig fine. Reagerte ikke negativt på pris. Har ikke hatt behov for å sammenligne pris da jeg følte at jeg virkelig fikk det jeg betalte for. Årsaken til at jeg valgte Kristine som tannlege, var etter en forespørsel på facebook hvor hun ble anbefalt av flere.

Super tannlege

Tannlege: Arild Aarnseth Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har hatt. Flink til å lytte, gir gode råd og snakker med rolig stemme. Er ikke mange tannleger der ute som tenker på de som har tannlegeskrekk men han er en avdem :) Absolutt en tannlege å dra til.