Dentales Tannklinikk Lysaker

Dentales Tannklinikk Lysaker holder til i Bærum

Siste vurderinger av Dentales Tannklinikk Lysaker

Trygg, flink og kompetent

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på nesten 20 år. Frank tok meg i mot med trygghet og proffesjonalitet, og fikset både tenner og tannlegeskrekken. Anbefales på det varmeste.

Topp kompetanse, i et avslappende miljø - Arild leverer.

Tannlege: Arild Aarnseth Skrevet

Har gått fast til Arild de siste 3 årene og har ikke noe å utstette på hans praksis. Arild er utrolig faglært, og han tar sin jobb meget seriøst. Han driver Dentales tannlegesenter som holder til på Lysaker og Aker Brygge. Flotte sentre, moderne og med hyggelig adminiastrasjon og fagfolk.

Jeg har alltid slitt med å gå til tannlegen, men hos Arild kan jeg alltid slappe av. Behagelige omgivelser gjør at angsten forsvinner. Hadde jeg ønsket narkose ved mer utdypende behandlinger hadde det også latt seg gjøre da de har en anestesilege på stedet. Arild er dyktig på kosemtikk, og generell behandling. Arild er en avslappet og grei tannlege å ha med å gjøre, og han går igjennom alt grundig med deg - før og etter behandlingen. Til å anbefale!

Faglig flink og gir trygghet !

Tannlege: Frank Wang-Lauritsen Skrevet

Jeg fikk akutttime. Veldig flink lege som løst problemet mitt effektivt og trygt for en som har tannlegeskrekk.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristine Tanem Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Faglig dyktig og veldig snill. Tannlegeassistentene er også helt topp!

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Bjørn Audun Jørgensen Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Forklarer alltid hva han skal gjøre og hvorfor. Grundig og teknisk dyktig.