Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter

Veldig snill og omtenksom lege!

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Silja er en veldig grei lege som lytter til deg som pasient, og henviser videre til spesialister uten å nøle for å være på den sikre siden. Hun er kunnskapsrik og varsom med å skrive ut enkelte medikamenter, noe som gjør henne til en betryggende lege. Man føler seg ikke stresset under legebesøket, for det er lett å snakke med henne om alt mulig ting! Skulle gjerne hatt henne som min fastlege videre om det ikke var for den lange reiseveien.

Kjempe flink og dyktig lege!

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Har hatt Cathrine som fastlege i 6 år, har aldri gått ut fra legekontoret uten å få en løsning på problemene mine. Hun har fulgt opp godt og henvist videre ganske raskt ved mistanke. Opplever henne som forståelsesfull og lyttende.
Anbefales på det sterkeste!

Null sympati!

Lege: Mette Clausen Skrevet

Viser ingen sympati i sårbare situasjoner! Ser bare på det medisinske og bryr seg ikke om hva pasienten sier og føler!

Helt fantastisk fastlege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Balder er empatisk og veldig dyktig. Han tar seg tid, lytter til det du har å si og gir grundige forklaringer på medisinsk terminologi. Har hatt ham som fastlege i mange år og han har hjulpet meg gjennom tunge tider.
Balder er et genuint og oppriktig medmenneske i tillegg til å være en dyktig lege. Her føler man seg sett og forstått, og han gir seg ikke før han finner svar. Anbefales på det sterkeste.

Flink og trygg fastlege!

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Daniella Lotfi har vært min og mannen min sin fastlege i flere år. Hun er en veldig flink og profesjonell lege, som er interessert i å vite hvordan det går, hva problemet er, og er med engang ute etter å finne den beste hjelpen hun kan gi! Utrolig fornøyd, og vil aldri bytte fastlege.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.