Haugerud legesenter

Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Den beste fastlegen. Megetfornøyd.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Dr Line er en god lytter, sympatisk, dyktig, viser tillit, tar deg på alvor, gir gode råd og er alltid blid. Har hatt henne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Anbefales.

Kunnskapsrike leger - dårlig service i ekspedisjon

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg har hatt både Mette og Balder Grogård som fastlege og har vært kjempe fornøyd med de. Mette kan være litt brysk i kommunikasjon, men hun er flink og hjelpsom. Balder er hyggelig og omsorgsfull og kunnskapsrik. Men, som en annen har også skrevet her er sekretærene på legesenter uhøflige og sure. De tar veldig sjelden telefonen, er lite hyggelig, og i dag for eksempel, ventet jeg i over en time for noen å åpne ekspedisjonen for å bestill en time! Det er vanskelig å nå dem, både på telefon, sms og ved oppmøte på kontoret. Haugerud Legesenter har flinke leger men utrolig dårlig service fra sekretærene.

En dyktig og omsorgs full lege og et fantastisk medmenneske

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Heidar er etter min mening et funn. Hatt han som fastlege en årrekke og han har vært en bauta igjennom noen av mine aller tøffeste perioder i livet. Her blir du tatt på alvor, henvist videre ved behov og får en oppfølging som er helt upåklagelig. Et trekk på selve legesenteret er at de i skranken ikke alltid leverer samme kvalitet desverre.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Heidar har jeg hatt som fastlege i over 20 år. Han er meget kunnskapsrik og et flott menneske og prate med om alt. Verdens beste fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Jeg var innom der pga mulig skade og smerter som jeg har hatt i 2 mnd. De siste ukene har vært ille. Fikk beskjed om å komme tilbake senere. Følte ut som hun ikke hadde tid til å se nesten. Anbefales ikke. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.