Haugerud legesenter

Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Føler at hun ivaretar meg som pasient. Empatisk. Tar seg tid når jeg behøver det. Alltid presis innenfor forventet tid!

Fremstår som faglig sterk

Lege: Mette Clausen Skrevet

Mette Clausen har vært vikar i lenger tid på Haugerud. Virker faglig flink, men kanskje litt brysk i kommunikasjonen. Vi har fått god hjelp ved alle henvendelser. Anbefaler hun som lege. Har også fått godt inntrykk av de andre legene på Haugerud. Virker som et fint legesenter hvor de også tar et rikt antall blodprøver, så man slipper å reise til Fyrst

Beste lege ever

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Min fastlege. Stoler 100 % på at han gjør en kjempe jobb...Tar deg seriøst og henviser videre om det trengs. Lett å få time.

Presis og hyggelig

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Ble kalt inn til timen presis. Veldig hyggelig og lett å snakke med. Veldig effektiv og flink til å henvise videre.

Beste legen noen gang

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Jeg og hele min familie har hatt Balder som lege i 4 år nå og vi er stor fornøyde med han..
Han har god kompetanse, hører på deg, tar deg på alvor, forstår deg, gir deg rask og god hjelp, han kan virkelig jobben sin, han er meget hyggelig og det er lett å snakke med han, han er der for å hjelpe deg.. Han tar seg tid til å undersøke deg, forklare deg grundig slik at du forstår alt som han "ser" gir deg alltod gode råd og god oppfølging..
Jeg har hatt han under 2 graviditeter og begge barna mine samt mannen min og jeg har hatt han i 4 år og vi har alltid fått den beste hjelpen uansett hva det måtte være..
Må bare si at de i resepsjonen ikke er særlig hyggelige, men det kan man jo overleve for å komme til en så bra lege..

Føler meg trygg på denne legeb

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg er jevnt over godt fornøyd med denne legen. Hun virker faglig sterk og er flink til å tilby henvisning. Jeg opplever henne som varm, samtidig som hun gir gode og ærlige råd.

Strålende fastlege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Hele familien har hatt Balder som fastlege i over fire år. Vi har opplevd han som lyttende, seriøs og empatisk. Han er også veldig hyggelig.

Oppfattet som flink og lyttende

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

Veldig godt fornøyd

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.

Imøtekommende og varm

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Har hatt hyppige legebesøk det siste året og er svært fornøyd. Ser andre klager på forsinkede timer, men for meg vitner det om en lege som bruker den tiden som trengs på en pasient. Hun lytter og lar meg snakke ferdig før hun følger opp med utdypende spørsmål. Får alltid en varm og personlig mottakelse, tommel opp fra meg :)

Lege med omsorg

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Hei,

Vil si at jeg er fornøyd med min fastlege som jeg har hatt i alle år. Han er alltid der for meg og familien.

En ting jeg må klage på er resepsjonisten og måten man får ringt inn på. På de 3 siste ukene har jeg ringt inn før telefontid er over. Når det spesifikt står mandag-fredag kl. 15:30 er det svært irrterende å høre at kontortiden er over når man ringer inn langt før tiden.

Spesielt når man skal avlyse en legetime i god tid før legetimen. Når man i tillegg endelig klarer å få tak i noen over tlf til tross for sms også klarer man dessverre å få en faktura i posten hvor det står "IKKE MØTT OPP TIL TIMEN". Å betale kr. 347 for en time man ikke møter opp, men også har sagt ifra om både over tlf og sms er noe av det mest irriterende man kan oppleve.

Det beste med det hele prøver man å ringe for å klage på dette innenfor kontortiden. Gjett hvor glad jeg ble når kontortiden var ute før kl. 15: 30!

Mvh
En svært misfornøyd pasient.

Grei Lege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Legen er ung men grei. Han er høflig og oppegående.
Problemet ligger i den store inkompetanse fra resepsjonister. De er på grensen av trakasseri. Noe burde gjøres for mange har klaget og dette for lenge...

omtenksom og til å stole på

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Tar deg på alvor, lytter til deg og flink til å sende videre til spesialist når det er behov. Veldig fornøyd med å ha Silja som fastlege.

En lege som har det for travelt

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Legen er lite forberedt. Alltid forsinket, men det er ikke det verste. Jeg vil kunne få tak i henne, og få henne til å ringe tilbake når jeg mener det er nødvendig. Det som kan bli bedre, er oppfølgingen av meg som pasient, bestilling av MR i tide, samt bestilling av henvisning til spesialist. Jeg opplever at dette er en lege som i aller høyeste grad må følges opp av pasient

Den legen som har tatt meg mest på alvor

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Balder som min fastlege i noen år nå, og nå er han i permisjon i ett år. Har en vikar som jeg har hilst på én gang, og vedkommende virket hyggelig.

Super fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

Fastlege?

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Denne legen er ofte veldig forsinket, kjenner ikke til diagnosene mine og jeg blir stadig overtatt av en av de andre legene der når jeg har time hos henne. Ellers blid og hyggelig men blir lite kjent slik.

Balder er uten tvil, den beste legen jeg har hatt

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Jeg har hatt ett par leger i mitt 21 år lange liv, men Balder er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Jeg får time ganske raskt selv på kort varsel. Tommel opp!

God fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.