Haugerud legesenter

Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Kjempe fornøyd

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

jeg og familien min har hatt Daniella Lotfi som fast lege i nesten 10 år og er kjempe fornøyde med henne. Jeg personlig er kjempe glad for å ha fått henne som min fast lege. Hun er en kjempe blid person.

Kjempe fornøyd

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg har hatt Daniella Lotfi som fastlege i nesten 10 år og er kjempe fornøyd som har henne som fastlegen min. Hver gang jeg kommer er hun kjempe blid og når jeg har smerter og har vondt hjelper hun meg med det

Beste legen

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg har hatt Daniella i 6 år. Hun er alltid prersis,imøtekommende og bruker tid på meg.
Veldig fornøyd!
Anbefales på det sterkeste

Verdens beste lege!

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Først kom jeg til Daniella som oversetter til en venn som var hennes pasient. Jeg ble positivt overrasket over hennes kunnskap og tilnærming til pasienten. Nå er jeg Daniellas pasient, og hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en dyktig lege som tar seg tid til å lytte og følge opp sine pasienter. Daniella er den beste legen i verden! Anbefaler henne på det sterkeste.

Uoppdatert og uempatisk

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Måtte dessverre bytte fastlege etter mange førsøk til å få hjelp av Line. Ikke veldig flink fagligt og hun har allerede bestemt seg for at hun vet alt om alt.
Mener at de spesialister jeg har gått til har feildiagnostisert meg. Selv om dem er spesialister på emnet og hun kun er kan allmennmedisin. Tar ikke meg eller mine plager seriøst uten svarer kun med at "alle har litt hvondt". Utrolig useriøst bemøtende. Utroligt lite oppdatert innom sitt fag. Rekommenderes ikke hvis du ønsker empati og hjelp til og hantere din sykdom.

Det eneste positive er at hun lytter og at man kan få time dagen etter man ringer!