Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter

Verdens beste fastlege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Balder er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg veldig god tid med pasienten, lytter og forklarer på en forståelse og god måte. Opplever han som svært kunnskapsrik, tillitsfull og empatisk. Det var lang reisevei for meg, men jeg syns likevel det var verdt den lange turen. Nå har jeg flyttet, og er veldig lei for at jeg ikke kan ha han som fastlege lenger. Har anbefalt Balder til både venner og familie.

Et legesenter det er umulig å få time hos?

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg byttet til Line etter 10 år hos forrige fastlege. Byttet på bakgrunn av flere gode tilbakemeldinger. Jeg kan ikke uttale meg noe særlig om Line som fastlege, men tilgjengeligheten på dette legesenteret er for dårlig! Jeg har måttet vente minimum tre uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn. Ved alvorlige hendelser har de avvist på dagtid og referert til legevakt eller privat aktør selv om det er fastlege man skal kontakte på dagtid.

Faglig dyktig, god kommunikasjon og trygg

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Tar seg tid til å lytte, ser hele deg, faglig god, henviser videre til spesialist ved behov, tilgjengelig.

Trygg og dyktig

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Silja er utrolig hyggelig, imøtekommende og tar meg alltid på alvor. Hun er lett å snakke med og veldig tilgjengelig i appen. Hun henviser videre bed behov. Kjempefornøyd!

Dyktig fastlege!

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

En svært kunnskapsrik lege som tar meg som pasient på alvor. Jeg vil anbefale denne legen på det aller varmeste.