Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Trygg ,rolig og blid

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Kunnskapsrik, flink, lytter på hva du sier. Sender deg videre til spesialist/ røntgen etc. med en gang hvis det trengs.
Dyktig lege.

En fantasktisk lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Sigbjørn fortjener all skryt. Han er empatisk, dyktig i faget og følger virkelig opp som alle burde gjøre, men ikke gjør. Vurderer du å bytte fastlege er han et meget, veldig godt valg.

Anbefales ikke

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg hadde skrevet på at jeg vil snakke om to helse problemer når jeg bestilte time hos henne. Hun tar pasienten kun 15 min selvom man ikke har dnakket om den andre helse problemet. Hun sier at dette er reglene! Hun sier også at jeg må bestille ny time for å snakke om de. Andre problemet. Hun må skjerpe seg. Jeg har brukt tid til å komme meg bort til legesentret og forlot jobben min. Dette kan ikke være rett!

Dyktig, empatisk og hyggelig

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Har hatt C. Brochmann som fastlege siden jeg flyttet til Oslo.
Hun fremstår som dyktig, faglig sterk og samtidig empatisk, menneskelig og engasjert.

Trygg, snill og kunnskapsrik lege

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i 10 år og alltid fått den oppfølgingen jeg trenger. Hun har fulgt meg gjennom 2 svangerskap hvorav det ene var ganske tøft. Hun har alltid henvist meg videre ved behov.
Alltid time kort tid etter bestilling!

Telefon bestilling er håpløst. Bruk pasientsky :)