Haugerud legesenter

Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Meget tilfredsstillende

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg er utrolig heldig som fikk Daniella som fastlege. Hun ser meg,hører meg er tilstede på en måte som får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Balder er den beste legen jeg har hatt! Han har fulgt meg gjennom alvorlig sykdom, og viser både god empati og fantastisk kunnskap! Tar meg seriøst, henviser videre og følger meg opp ut over det som er forventet!

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Lyttende

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Opplever han som trygg i faget sitt og er lyttende, ikke hørende som de andre jeg har hatt. Han tar seg, om nødvendig tid til ekstra hjelp og har andre å anbefale dersom hjelpen ikke kan gis på senteret.

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Tar deg på alvor. Utreder og henviser videre. Høy kompetanse. Lytter til deg og behandler deg med respekt og er veldig tålmodig. Beste legen jeg har hatt.

En helt på haugerud

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Heidar har hatt familien min og meg de siste 20 årene. Det har ikke vært én eneste gang vi har vært misfornøyde med han. Det er tydelig at vi ikke er de eneste da ventelistene hos han har vært lange som vonde år. Han er empatisk, faglig kyndig og en fantastisk lege - rett og slett. Det eneste som er synd, er at han har veldig mange pasienter. Eller et kvalitetstegn om man vil.