Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Flink og nøye

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg har hatt Mette Clausen som lege i et par år nå, og hun har alltid tatt meg veldig alvorlig og undersøker meg nøye. Innimellom har hun tatt meg mer alvorlig enn jeg har tatt meg selv. Mannen min var ikke spesielt fornøyd med legen sin, så jeg anbefalte ham å bytte til Clausen, og han er også veldig fornøyd. I likhet med andre har jeg reagert på at damene på forværelset er sure, men jeg synes dette har blitt bedre. I tillegg bruker jeg hovedsakelig PasientSky for å booke timer, så jeg har ikke så mye med dem å gjøre. Jeg skulle også ønske det var mulig å kunne booke dobbelttime, da 15min kan bli litt lite enkelte ganger. Disse tingene er likevel bagateller.

Anbefales!

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

har ikke ord for å beskrive hvor god dyktig høflig smart Silja er! er så så fornøyd med henne.
anbefales på det sterkeste!

Tillitsvekkende

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg har vært hos denne legen noen ganger etter at han startet på Haugerud. Jeg følt jeg fikk god kontakt og ble hørt. Han virket effektiv og kunnskapsrik, gjorde noen undersøkelser, og endret litt på medisiner jeg har brukt i en årrekke, som faktisk viste seg å fungere vesentlig bedre for meg

Trygg ,rolig og blid

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Kunnskapsrik, flink, lytter på hva du sier. Sender deg videre til spesialist/ røntgen etc. med en gang hvis det trengs.
Dyktig lege.

En fantasktisk lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Sigbjørn fortjener all skryt. Han er empatisk, dyktig i faget og følger virkelig opp som alle burde gjøre, men ikke gjør. Vurderer du å bytte fastlege er han et meget, veldig godt valg.