Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter

Kunnskapsrik, tilstedeværende og effektiv

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Daniella som fastlege. Jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun lytter, er forståelsesfull og gir raskt riktig hjelp på en effektiv måte. Samtidig tror jeg hun er tøff nok til de vanskelige samtalene. Anbefales!

Tilstedeværende og kunnskapsrik

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Veldig fornøyd med Line Bar-Nathan som fastlege. Hun er vennlig, ser pasienten og er dyktig. Får alltid god oppfølging.

[NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO]

Lege: Gude Tokerud Skrevet

[NAVN FJERNET AV LEGELISTEN.NO] er vikar for Gude Tokerud. Aldri bestill time hos henne. Hun tar ikke hensyn til pasientene sine! Hun har ikke lyst til å høre på hva vi har å si, men heller diskutere imot. Dette har skjedd gjentatte ganger. En lege skal lytte og hjelpe pasientene. Ikke krangle.

Veldig dårlig kunnskap. Sliter veldig med å finne frem medisiner, hun må søke opp og det tar veldig lang tid.

DYKTIG

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Imøtekommende,fikk raskt overblikk på min diagnose.Hadde vært bla.på legevakt og privatpraktiserende lege uten å finne ut hva det var...men Lottfi fant fort ut av den,og sendte meg videre til spesialist raskt.Har et mye bedre liv i dag.

Flink og nøye

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg har hatt Mette Clausen som lege i et par år nå, og hun har alltid tatt meg veldig alvorlig og undersøker meg nøye. Innimellom har hun tatt meg mer alvorlig enn jeg har tatt meg selv. Mannen min var ikke spesielt fornøyd med legen sin, så jeg anbefalte ham å bytte til Clausen, og han er også veldig fornøyd. I likhet med andre har jeg reagert på at damene på forværelset er sure, men jeg synes dette har blitt bedre. I tillegg bruker jeg hovedsakelig PasientSky for å booke timer, så jeg har ikke så mye med dem å gjøre. Jeg skulle også ønske det var mulig å kunne booke dobbelttime, da 15min kan bli litt lite enkelte ganger. Disse tingene er likevel bagateller.