Haugerud legesenter

Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Ikke interessert

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Daniella er hyggelig, men virker ofte opptatt av å få deg ut av kontoret i stede for å finne ut hva som feiler deg. Er ofte rask med diagnosen, og noe uvillig til å henvise til spesialist. Hun er også ekstremt dårlig på oppfølging og videreformidlig av svar på diverse prøver og analyser. En lege som ikke lytter godt nok, og er litt distré. Kan til tider virke arrogant. Bytter nå.

Betryggende,hjelpsom,hyggelig

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Har hatt Rekdal som lege i mange år, og er der ganske ofte. Trenger mye medisiner, og undersøkelser, og hjelp. Det hjelper dr.Rekdal meg med, sender meg til sykehus og spesialister når det trengs.
Alltid hyggelig og blid.
Det samme kan ikke sies om personalet som sitter i skranken.
Flere av de burde ikke Haugerud legesenter vært bekjent av. Noen av de er direkte lite hyggelige, og hjelpsomme, desverre. Ba om en resept, men det var vanskelig, siden Rekdal er på ferie.. men noen andre kan vel skrive også? Personen det gjelder husker sikkert episoden, og hun burde f.eks ta seg en lang, lang ferie er min mening. Det hjelper ikke at man snakker pent, når man ikke forstår alvoret.

Flink,hyggelig,hjelpsom

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Alltid hjelp å få, når man først kommer inn på hennes kontor. Enten det gjelder videre undersøkelser eller resepter.
Men resepsjonen og til dels prøvetakingsrommet er betjent med flere personer som gjerne kunne hatt jobb et annet sted. De er ikke der for pasientene, virker det som. Unntaket er de med lyst hår!
Stort minus at betalingsautomaten ikke tar kontanter eller kredittkort.

Den beste fastlegen. Megetfornøyd.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Dr Line er en god lytter, sympatisk, dyktig, viser tillit, tar deg på alvor, gir gode råd og er alltid blid. Har hatt henne som fastlege i mange år og er kjempefornøyd. Anbefales.

Kunnskapsrike leger - dårlig service i ekspedisjon

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg har hatt både Mette og Balder Grogård som fastlege og har vært kjempe fornøyd med de. Mette kan være litt brysk i kommunikasjon, men hun er flink og hjelpsom. Balder er hyggelig og omsorgsfull og kunnskapsrik. Men, som en annen har også skrevet her er sekretærene på legesenter uhøflige og sure. De tar veldig sjelden telefonen, er lite hyggelig, og i dag for eksempel, ventet jeg i over en time for noen å åpne ekspedisjonen for å bestill en time! Det er vanskelig å nå dem, både på telefon, sms og ved oppmøte på kontoret. Haugerud Legesenter har flinke leger men utrolig dårlig service fra sekretærene.