Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter

Trygg og vennlig

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fønnebø. Han tar seg tid til å lytte og har gitt med god behandling og gode råd. Han har også tatt godt imot barna når de har vært syke. De gangene jeg har vært hos han har han vært presis og jeg har kommer raskt inn til legen.

Empatisk, trygg og tilgjengelig!

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Jeg har hatt Silja som fastlege hele tiden og kan ikke tenke meg å bytte. Hun er veldig flink og tar meg seriøst uansett hva det måtte være. Henviser raskt og er veldig løsningsorientert. Hun er veldig lett og snakke med og er super betryggende og genuin!

Anbefales ikke

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Fikk ingen hjelp. Gikk inn og ut med samme problem, har også måttet dra tilbake flere ganger av samme grunn. Det virker som han vet hva problemet er, men gjør ingenting ordentlig med det.

Alltid store forsinkelser med 20-30min.

Han virker stresset og jobber fort for å få deg ut, for å ta inn neste.

Alt i alt, ikke en særlig god lege, men det finnes nok verre. Det skal også sies.

Kunnskapsrik, men lytter ikke til pasienten

Lege: Mette Clausen Skrevet

Kunnskapsrik, men opplever en del ganger at hun dessverre ikke lytter til meg som pasient/ikke tar meg på alvor. Har måttet diskutere med henne og komme på flere timer, for å bli henvist til spesialist ved 2 anledninger, og når hun tilslutt går med på å henvise (selv om hun ikke mener det ikke trengs), så har spesialisten gjort funn, som kunne vært gjort mye tidligere, noe som har ført til at jeg som pasient har gått med plager lenger enn nødvendig.
Mulig dette kan skyldes stress og tidspress.
Har andre ganger fått god hjelp.

Vennlig, informativ og interessert lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

God til å forklare og veldig tillitsvekkende lege. Kommer også med gode motforestillinger når jeg tror jeg vet hva som er «lurt»