Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Føler meg trygg på denne legeb

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg er jevnt over godt fornøyd med denne legen. Hun virker faglig sterk og er flink til å tilby henvisning. Jeg opplever henne som varm, samtidig som hun gir gode og ærlige råd.

Strålende fastlege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Hele familien har hatt Balder som fastlege i over fire år. Vi har opplevd han som lyttende, seriøs og empatisk. Han er også veldig hyggelig.

Oppfattet som flink og lyttende

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Fikk hun som vikarlege. Hun lyttet og fikk med seg detaljer om min sykehistorie. Opplevde ingen stress fra hennes side og følte hun tok seg veldig god tid.0

Er veldig fornøyd

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Hun har vært fastlegen til vår familie i 5 år. Veldig hjelpsom, rask, vennlig og tålmodig.
Vi er veldig fornøyde.

Veldig godt fornøyd

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Fastlege for hele familien og vi er alle veldig godt fornøyd. Hyggelig og imøtekommende, grundig og gir rask tilbakemelding på prøver.

Imøtekommende og varm

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Har hatt hyppige legebesøk det siste året og er svært fornøyd. Ser andre klager på forsinkede timer, men for meg vitner det om en lege som bruker den tiden som trengs på en pasient. Hun lytter og lar meg snakke ferdig før hun følger opp med utdypende spørsmål. Får alltid en varm og personlig mottakelse, tommel opp fra meg :)

Lege med omsorg

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Hei,

Vil si at jeg er fornøyd med min fastlege som jeg har hatt i alle år. Han er alltid der for meg og familien.

En ting jeg må klage på er resepsjonisten og måten man får ringt inn på. På de 3 siste ukene har jeg ringt inn før telefontid er over. Når det spesifikt står mandag-fredag kl. 15:30 er det svært irrterende å høre at kontortiden er over når man ringer inn langt før tiden.

Spesielt når man skal avlyse en legetime i god tid før legetimen. Når man i tillegg endelig klarer å få tak i noen over tlf til tross for sms også klarer man dessverre å få en faktura i posten hvor det står "IKKE MØTT OPP TIL TIMEN". Å betale kr. 347 for en time man ikke møter opp, men også har sagt ifra om både over tlf og sms er noe av det mest irriterende man kan oppleve.

Det beste med det hele prøver man å ringe for å klage på dette innenfor kontortiden. Gjett hvor glad jeg ble når kontortiden var ute før kl. 15: 30!

Mvh
En svært misfornøyd pasient.

Grei Lege

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Legen er ung men grei. Han er høflig og oppegående.
Problemet ligger i den store inkompetanse fra resepsjonister. De er på grensen av trakasseri. Noe burde gjøres for mange har klaget og dette for lenge...

omtenksom og til å stole på

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Tar deg på alvor, lytter til deg og flink til å sende videre til spesialist når det er behov. Veldig fornøyd med å ha Silja som fastlege.

En lege som har det for travelt

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Legen er lite forberedt. Alltid forsinket, men det er ikke det verste. Jeg vil kunne få tak i henne, og få henne til å ringe tilbake når jeg mener det er nødvendig. Det som kan bli bedre, er oppfølgingen av meg som pasient, bestilling av MR i tide, samt bestilling av henvisning til spesialist. Jeg opplever at dette er en lege som i aller høyeste grad må følges opp av pasient

Den legen som har tatt meg mest på alvor

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Balder som min fastlege i noen år nå, og nå er han i permisjon i ett år. Har en vikar som jeg har hilst på én gang, og vedkommende virket hyggelig.

Super fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line har fulgt meg godt opp med mine små og store utfordringer de siste fire åra. Uansett problemstilling har hun møtt meg med "Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?" Og "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?"

Med en kronisk sykdom og to svangerskap i perioden, føler jeg at jeg har mange legebesøk å basere vurderingen på. Det er dermed med tungt hjerte jeg nå bytter fastlege pga flytting.

Vurderer du Line som fastlege og hun har ledig kapasitet så sier jeg slå til!

Fastlege?

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Denne legen er ofte veldig forsinket, kjenner ikke til diagnosene mine og jeg blir stadig overtatt av en av de andre legene der når jeg har time hos henne. Ellers blid og hyggelig men blir lite kjent slik.

Balder er uten tvil, den beste legen jeg har hatt

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Jeg har hatt ett par leger i mitt 21 år lange liv, men Balder er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Jeg får time ganske raskt selv på kort varsel. Tommel opp!

God fastlege!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg er godt fornøyd med henne som fastlege, og jeg kvier meg for å bytte selv om jeg har flyttet. Jeg har alltid følt meg godt og grundig ivaretatt.

Lite fornøyd

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt Daniella som lege i 12 år. Var ikke mye hos henne men de gangene jeg var der virket hun veldig stresset og vil helst ikke ha meg der virket det som. Følger ikke opp og er veldig rask i konklusjonene sine. Kommer til å bytte nå.

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Jeg måtte bytte lege grunnet flytting, men det var en tung avgjørelse! Hadde jeg flyttet kortere så hadde jeg beholdt ham som min fastlege. Grundig, lyttende og bryr seg.

Den beste legen jeg har hatt ;-)

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Han er en meget dyktig ung lege. Forståelsesfull, omsorgsfull, nøye, vennlig, bestemt, følger regelverk på en alldeles utmerket måte. Finner løsninger i stedet for begrensninger, virker veldig interessert i faget sitt, og kan faget sitt. Jeg kan bare fullrose Balder med terningkast 6.
Derimot er det vanskelig å forholde seg til resepsjonen nesten bestandig. Men som oftest prøver de i hvert fall å være hyggelig, med unntak av ei skikkelig megge, som alltid er sur og tverr, men man må jo forholde seg til henne også...så det er kanskje på tide at hun får noen "tilbakemeldinger" ....men hun er god på å ta blodprøve :-)
Balder er en lyttende og engasjert lege. En skikkelig god Balderlege:-)

Veldig flink

Lege: Balder Grøgaard Skrevet

Utrolig fornøyd med ham som lege. Veldig flink og nøye. Oppdatert og har god kjennskap om sykdommer.

Den beste legen som jeg har hatt

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom