Haugerud legesenter

Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av Haugerud legesenter

Lege med stor innsikt

Lege: Arne Heidar Olsson Skrevet

Lege som tar deg på alvor og har tid. Han er trygg, lyttende og meget kunnskapsrik. Handlingsorientert. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Fremstår stresset og uinteressert

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg har kun hatt Daniella som fastlege et års tid, men har vært hos henne relativt ofte på grunn av et trøblete svangerskap. Hun er blid og imøtekommende men hun kjenner meg ikke igjen fra gang til gang og blir like overrasket hver gang jeg forteller om mine svangerskapsrelaterte plager. Hun fremstår stresset og uinteressert og skriver sykemelding før jeg har rukket å forklare situasjonen og forventer at jeg skal forlate kontoret så fort jeg har sykemeldingen i hånda. Jeg tror aldri mine konsultasjoner har vart mer enn to minutter.

Trygg og grundig

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Det sitter langt inne å bytte bort Line. Men et år etter flytting ser jeg at det blir for tungvint, selv om jeg lenge har trosset reiseveien. Line er alltid imøtekommende, trygg i sin rolle, innrømmer de gangene hun er usikker og oppsøker da informasjon. Hun har fulgt meg gjennom flere store og mindre forløp,svangerskap og har vært en svært god lege for barnet mitt. Hun spør alltid vennlig hva hun kan hjelpe meg med, og alltid om det er noe mer hun kan bistå med før jeg går. Hun tar seg tid, og jeg har alltid følt meg hørt. Opplever at hun alltid strekker seg litt lenger! Kommer til å savne Line veldig.

Bedre fastlege skal man lete lenge etter.

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Vennlig, dyktig og samvittighetsfull. God til å lytte og analysere pasientene og sender til spesialister for å utelukke eventuelle andre diagnoser. Føler meg trygg med henne som fastlege. Beste måten å kommunisere og få rask time på er via SMS eller HelseRespons-appen som sikrer time til dagen etter, eller samme dag dersom forespørselen blir sendt ved 8-tiden. Etter 30 år på Haugerud helsesenter har servicen blitt bedret betraktelig! Har hatt denne legen siden hun kom til senteret for over 15 år siden. Anbefales!

Betryggende,hjelpsom,hyggelig

Lege: Ingvild Silja Rekdal Skrevet

Har hatt Rekdal som lege i mange år, og er der ganske ofte. Trenger mye medisiner, og undersøkelser, og hjelp. Det hjelper dr.Rekdal meg med, sender meg til sykehus og spesialister når det trengs.
Alltid hyggelig og blid.
Det samme kan ikke sies om personalet som sitter i skranken.
Flere av de burde ikke Haugerud legesenter vært bekjent av. Noen av de er direkte lite hyggelige, og hjelpsomme, desverre. Ba om en resept, men det var vanskelig, siden Rekdal er på ferie.. men noen andre kan vel skrive også? Personen det gjelder husker sikkert episoden, og hun burde f.eks ta seg en lang, lang ferie er min mening. Det hjelper ikke at man snakker pent, når man ikke forstår alvoret.