Haugerud legesenter

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter

Flink og trygg fastlege!

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Daniella Lotfi har vært min og mannen min sin fastlege i flere år. Hun er en veldig flink og profesjonell lege, som er interessert i å vite hvordan det går, hva problemet er, og er med engang ute etter å finne den beste hjelpen hun kan gi! Utrolig fornøyd, og vil aldri bytte fastlege.

Dyktig, kunnskapsrik og engasjert lege

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Cathrine har vært fastlegen min i 12 år og jeg har vært godt fornøyd alle disse årene. For to år siden fikk jeg kreft og hun har vært en utrolig støttespiller gjennom diagnostisering, behandling og rehabilitering. Hun ser meg som pasient, kjenner systemet godt og er alltid konstruktiv i sine tilbakemeldinger. Hun tar seg god tid og det fungerer fint både å møte opp fysisk og å ta evt konsultasjoner over nett.

Varm og vennlig. Empatisk.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Meget engagert og kunnskapsrik. Står på før deg og finner ut av ting.
Stoler på deg at du gjør ditt beste. Er virkelig på din side nor livet er tungt.

Dyktig og ser deg

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line er en lege jeg kommer til å beholde uansett hvor i Oslo jeg flytter. Byttet fastlege for noen år siden da jeg følte hun ikke tok det jeg kom med på alvor. Line er det motsatte. Jeg er ikke ofte hos legen, men når jeg først er det føler jeg meg i trygge hender. Hun ser meg, bruker den tiden som trengs og er også veldig faglig dyktig.

Kunnskapsrik, tilstedeværende og effektiv

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Daniella som fastlege. Jeg opplever henne som faglig dyktig. Hun lytter, er forståelsesfull og gir raskt riktig hjelp på en effektiv måte. Samtidig tror jeg hun er tøff nok til de vanskelige samtalene. Anbefales!