Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim

Smalgangen 42 B 0188 Oslo
Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim

En profesjonell og effektiv tannlege

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

En tannlege man får tillit i. Han er rolig og hyggelig men jobber raskt og profesjonelt. Dette kombineres med et vennlig og effektivt sentralbord, fleksible åpningstider, moderne utstyr og hyggelige priser gjør at jeg anbefaler ham på det varmeste.

Kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Jeg har tidligere hatt ekstrem tannlegeskrekk, men etter jeg har vært hos dr Alkassar så er den helt borte.
Han er veldig rolig samtidig som han er effektiv, veldig flink til å forklare hva som skal gjøres og hvordan planen er på alle trinn i behandlingen.
Jeg har fått ryddet opp i munnen, trekt ut noen tenner som ikke gikk å redde, fått noen nye fyllinger, 4 kroner og delprotese oppe og nede.
Jeg har alltid følt meg trygg i stolen der og opplever at alt blir gjort på en skånsom og mest mulig smertefri måte.
Etter første undersøkelsen satte han opp et overslag og sa ifra om at det kunne bli litt mer eller litt mindre alt etter som, totalprisen kom likevel inn på nøyaktig det som sto i overslaget selv om det ble en fylling ekstra.

Veldig flink og billig. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen jeg har hatt noen sinne.

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Veldig profesjonell arbeid. Tar seg god tid på å svare spørsmål. Jeg føler meg ivaretatt når jeg setter meg i stolen. Han gjør en veldig god jobb hver gang jeg er der. Anbefales på det sterkeste.

Beste behandlingen jeg har hatt

Tannlege: Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar Skrevet

Stort pluss at de har lange åpningstider. Tannlegen var veldig høflig og hyggelig, behandlingen var rask og helt smertefri og resultatet ble helt perfekt. Lav pris i tillegg. Anbefales!