Guttulsrud Per Tannlege

Trygve Liesplass 1 1051 Oslo
Guttulsrud Per Tannlege holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Guttulsrud Per Tannlege

Dyktig tannlege

Tannlege: Per Ivar Guttulsrud Skrevet

En bra tannlege som forklarer bra hva som må gjøres. Rask når han jobber. Opplever ikke at han gjør noen unødvendige ting som man dessverre kan oppleve hos andre tannleger.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Per Ivar Guttulsrud Skrevet

Jeg har gått hos Per Guttulsrud siden han åpnet praksis på Furuset, og er veldig fornøyd. Jeg flyttet fra området for over 30 år siden, men fremdeles tar jeg turen dit en gang i året. Min tannlegeskrekk som ble opparbeidet hos skole- og militærtannleger er kurert. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk flink

Tannlege: Per Ivar Guttulsrud Skrevet

Denne mannen er utrolig dyktig. Var betydelig nervøs første gangen jeg skulle trekke en visdomstann, men han fikk meg til å slappe helt av. Han er en veldig behagelig type. Tannhelsesekretæren er også kjempesøt, de utgjør et godt team! Ringte en dag og sa at jeg hadde forferdelig vondt i en visdomstann, og fikk time dagen etter for å trekke den. Raskt å få time, mannen er svært effektiv og man føler seg velkommen og ivaretatt. Det årlige tannlegebesøket er som en drøm :-)

Absolutt beste tannlege jeg har hatt.

Tannlege: Per Ivar Guttulsrud Skrevet

Fikk ham anbefalt for mange år siden, og har vært meget fornøyd.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Per Ivar Guttulsrud Skrevet

En tannlege som alltid kommer med gode råd! Han foretar kloke behandlingsmessige valg!