Legene i Grønlandsleiret

Telefonnummer23 00 29 0023 00 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo

Siste vurderinger av Legene i Grønlandsleiret

Fantastisk fastlege, beste jeg har hatt!

Lege: Anne Bjerkedal Skrevet

Rolig, saklig, åpen for å revurdere medisinske spørsmål. Lyttende. Tar meg på alvor, fra første time. Selv som rusavhengig blir jeg lyttet til, har fått stor tillit på ett år.

En trygg, kunnskapsrik og ærlig fastlege

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Kim er nysgjerrig, lyttende, gir gode og ærlige råd og tar seg tid til nøye undersøkelser. Han er lett å prate med og stresser ikke på tid. Han er også svært flink med barn og hele vår lille familie har nå byttet til ham som fastlege. Jeg er utrolig takknemlig for å ha «funnet» Kim, og jeg kan ikke få fullrost ham nok.

Den beste legen

Lege: Anne Bjerkedal Skrevet

Anne er den beste legen jeg har hatt,hun er faglig flink å en god person.Føler meg altid ivaretatt hos henne❤️

Vårvik

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Har hatt par timer hos henne. Vær gang klarer hun å knekke meg . Hun nekter behandling. Nekter meg smertestillende. Når jeg viser henne journalen min fra sykehuset . Leste litt og nesten kastet arket rett mot meg. Har flere ganger blit irretert men hun hører ikke etter. Fra råder på det sterkeste og ikke bruke henne. Hun eier ikke empati...

Legger skyld på systemet for å ikke gidde å gjøre jobben sin

Lege: Torgny Syrstad Skrevet

Jeg er en kvinne på 32 som har hatt muskelsmerter i seks år. Jeg var på et vurderingsopphold hvor psykolog, lege og fysioterapaut vurderte at jeg trengte og kvalifiserte til behandling. Ventet et år og fikk uventet medhold fra NAV i skole og måtte takke nei til dèt rehabiliteringsopplegget fordi det var tre uker sammenhengende. Ny søknad sendt lokalt i Oslo, dagbasert. Avslag! Stod oppført flere punkter som manglet i søknaden min samt at legen min ikke hadde poengtert hvem jeg var blitt vurdert av tidligere. Overordndet inntrykk av at han tror det er psykisk. Dette tar fra mennesker håpet. Han vurderte det som ikke nødvendig å klage på avslaget og sa at det var systemet som bestemte. Jeg lurer på hvordan han kan legitimere dette da jeg kun er 32 år gammel og har vært ute av jobb i 6 år på grunn av de sterke smertene. Når man er ung og ute av arbeidslivet så lenge, er det stor fare for å ikke komme tilbake.
Trist og håpløst at leger tar fra pasienten verdighet, troverdighet, og ikke minst håpet om å få hjelp