Legene i Grønlandsleiret

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo

Siste vurderinger av Legene i Grønlandsleiret

Trygg og hyggelig

Lege: Torgny Syrstad Skrevet

Synes Torgny er en veldig hyggelig og høflig lege som tar mine problemer på alvor. Han tar seg god tid når man først er komt inn. Dette er veldig betryggende, men samtidig oppstår det ofte lang venting på venterommet. De andre legene på kontoret, de i resepsjonen og på laben er også veldig hyggelige.
Alt i alt, veldig fornøyd, men ha god tid når du skal dit!

Anbefales ikke

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Kjempehyggelig og hjelpsom resepsjon, fint at legen sendte resultat av en test uansett om den var positiv eller negativ, det virket betryggende. Ellers syns jeg hun var lite hjelpsom, lite imøtekommende, bagateliserte mine bekymringer. Det har vært vanskelig å få riktig henvisning da hun ikke var istand til å hjelpe, heldigvis er resepsjonen hyggelig da jeg har vært nødt til å ringe de ekstremt mange ganger for å få riktig henvinsing!

Utrolig uempatisk

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Lytter ikke, og tar ikke psykiske utfordringer på alvor. Ble bedt om å "fokusere på det positive" enda jeg prøvde å fortelle at jeg var deprimert og trengte hjelp. Hun leste min journal fra tidligere psykolog og fant en liten positiv setning hun klamret seg fast til, istedenfor å lytte til det jeg sa der og da mens jeg satt foran henne. Ingen forståelse for at psyken kan endre seg etter et år. Kan overhode ikke anbefales. Gikk nærmest derfra mer deprimert. Har aldri vært hos henne pga. noe fysisk, så der vet jeg ikke mye.

Ikke fornøyd!

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Hun er ikke så flink til å lytte til det du har å si, og jeg har i flere tilfeller merket at mine problemer blir ledd av og ikke tatt på alvor. Hun vil ikke ta blodprøver eller henvise deg videre. Jeg sluttet etterhvert å gå til henne selv når tilstanden min ble plagsom, fordi jeg visste at det eneste jeg kom til å høre var hvor "normalt" og "ufarlig" det er. Ville ikke anbefalt henne som fastlege.

trygg og kunnskapsrik

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Kim Kaltenborn har vært min lege i 15 år. Jeg har legeskrekk og har knapt vært sykemeldt, og ikke vært hos legen uten at jeg må. Hver gang har han vist en nesten skremmende evne til å treffe blink. Det siste er at han fant en kreftsvulst (sjelden type kreft) som ikke den mest avanserte teknologi kan lokalisere foreløpig. Den fant han med en gang jeg kom til ham - med bare fingrene - og spesialistene på Rikshospitalet spurte hvordan dette kunne bli oppdaget. Så ekspederte han meg gjennom systemet så raskt som det kan gjøres.
Resepsjonen er glimrende og betjeningen svært behjelpelig.