Legene i Grønlandsleiret

Grønlandsleiret 23 0190 Oslo
Tlf: 23 00 29 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Legene i Grønlandsleiret

Hun følger meg opp, kjempefornøyd

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Topp lege, får kjeft for at jeg røyker og drikker for mye vin. Nå er jeg endelig overbevist hvor skadelig det er. Følger meg opp, er hun i tvil på noe henter hun inn lege ved siden av. Håper hun fortsetter lenge. Aldri hatt problemer med å få kontakt med henne hvis det skulle vært noe.

Lege til å stole på

Lege: Torgny Syrstad Skrevet

Jeg har hatt Syrstad som min fastlege siden 80-tallet. Jeg er veldig fornøyd, han tar alltid det jeg kommer med på alvor.

Lite empati og tid

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Jeg føler at fastlegen min alltid er stresset og krass og har dårlig tid. Jeg må vente opp til en time men får gjerne bare 5-10 minutter til å forklare. Jeg forklarte om flere plager og bekymringer men han undersøkte ikke en gang og sa han hadde det travelt. Han skrev bare på pc-en og bestilte blodprøver. Jeg leter etter ny fastlege da jeg føler jeg møter liten forståelse.

kald og lite interessert

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Lett å få time. Hva kan bli bedre: vise mer empati, lytte til pasientene, gi dem riktig behandling. Følge opp kroniske lidelser i større grad. Gi pasienter gode medisinske råd og ikke kun avfeie symptomer som uviktige.

Empatisk og kunnskapsrik, litt tilbakeholden

Lege: Anne Bjerkedal Skrevet

Jeg liker Anne veldig godt, og føler meg godt ivaretatt.
Hun er rolig og fin. Opplever at jeg blir tatt på alvor.
Hun er nok ikke den som er raskest ute med å sette diagnoser, men jeg synes det er bra. Bedre å følge opp, ta prøver og være sikker før man gjør noe videre.

Hun jobber ikke hver dag.

Legesenteret er vanskelig å ta kontakt med.