Legene i Grønlandsleiret

Telefonnummer23 00 29 0023 00 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønlandsleiret 23 0190 Oslo

Siste vurderinger av Legene i Grønlandsleiret

Ikke fornøyd!

Lege: Velaug Vårvik Skrevet

Hun er ikke så flink til å lytte til det du har å si, og jeg har i flere tilfeller merket at mine problemer blir ledd av og ikke tatt på alvor. Hun vil ikke ta blodprøver eller henvise deg videre. Jeg sluttet etterhvert å gå til henne selv når tilstanden min ble plagsom, fordi jeg visste at det eneste jeg kom til å høre var hvor "normalt" og "ufarlig" det er. Ville ikke anbefalt henne som fastlege.

trygg og kunnskapsrik

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Kim Kaltenborn har vært min lege i 15 år. Jeg har legeskrekk og har knapt vært sykemeldt, og ikke vært hos legen uten at jeg må. Hver gang har han vist en nesten skremmende evne til å treffe blink. Det siste er at han fant en kreftsvulst (sjelden type kreft) som ikke den mest avanserte teknologi kan lokalisere foreløpig. Den fant han med en gang jeg kom til ham - med bare fingrene - og spesialistene på Rikshospitalet spurte hvordan dette kunne bli oppdaget. Så ekspederte han meg gjennom systemet så raskt som det kan gjøres.
Resepsjonen er glimrende og betjeningen svært behjelpelig.

Fantastisk fastlege, beste jeg har hatt!

Lege: Anne Bjerkedal Skrevet

Rolig, saklig, åpen for å revurdere medisinske spørsmål. Lyttende. Tar meg på alvor, fra første time. Selv som rusavhengig blir jeg lyttet til, har fått stor tillit på ett år.

En trygg, kunnskapsrik og ærlig fastlege

Lege: Kim Inge Kaltenborn Skrevet

Kim er nysgjerrig, lyttende, gir gode og ærlige råd og tar seg tid til nøye undersøkelser. Han er lett å prate med og stresser ikke på tid. Han er også svært flink med barn og hele vår lille familie har nå byttet til ham som fastlege. Jeg er utrolig takknemlig for å ha «funnet» Kim, og jeg kan ikke få fullrost ham nok.

Den beste legen

Lege: Anne Bjerkedal Skrevet

Anne er den beste legen jeg har hatt,hun er faglig flink å en god person.Føler meg altid ivaretatt hos henne❤️