Homansbyen Tannlegesenter AS

Telefonnummer23 32 66 6023 32 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0353 Oslo
Homansbyen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Homansbyen Tannlegesenter AS

Trygt og profesjonelt

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Tusen takk for super behandlig. Meget god informasjon, lytter til deg og gjennomfører operasjon på eksemplarisk måte. Dette var 4 og siste gang jeg har fjernet visdomstann, men første gang hos Zina. Jeg har aldri hatt slik en bra opplevelse hos en tannlege før.

Beste legen jeg har hatt.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Hva skal man si. Absolutt beste opplevelsen jeg har hatt med helsepersonell i Norge. Man får bakoversveis over hvor proff og effektiv Zina er, men i tillegg er hun hyggelig, og det virker seg som hun virkelig bryr seg om pasienten. I begge rundene var visdomstennene ute på få minutter, til tross for at mine tydeligvis var av den vanskelige sorten.

Over all forventning! Aller beste.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg hadde tidligere vært hos en annen tannlege som skulle fjerne min visdomstann. Han holdt på i 1,5 time uten å få den ut, var samtidig et smertehelvete. Jeg ble så anbefalt Zina av en venn til familien, og maken til rutinert dame! Jeg var meget engstelig og redd etter forrige opplevelsen, men Zina forklarte alt hun gjorde underveis og tannen var ute på 5 min. Vil anbefale alle som skal ta ut visdomstann eller gjøre noe inngrep å dra til Zina.
Tusen takk for hjelpen Zina!

Fjernet tannlegeskrekken min

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Zina stilte opp på kort varsel etter at en annen tannlege hadde gjort et veldig mislykket forsøk på å fjerne visdomstanna mi. Jeg var ekstremt nervøs på forhånd, men ble tatt godt vare på av Zina og hennes kolleger. Selve inngrepet var fort overstått og helt smertefritt. Jeg er ikke nervøs for å komme tilbake igjen når neste visdomstann må ut.

Mest effektive og grundige kirurgen jeg har hatt!

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

For en liten stund siden trakk jeg to visdomstenner hos Zina Kristiansen. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å bruke Zina; hun er ryddig, effektiv, hyggelig og utrolig dyktig.
Før operasjonen var jeg meget nervøs.
Da jeg satt i venteværelset hentet Zina meg og kunne på en betryggende måte fortelle meg hvordan behandlingen skulle foregå.
Jeg fikk god tid på meg, og omgivelsene var beroligende. Bedøvelsen hadde virket i ca 25 minutter før selve operasjonen.
Operasjonen varte i bare 15 minutter og var helt smertefri.

Resultatet er bra og jeg er fornøyd. Jeg fikk nesten ingen hevelser eller bivirkninger i ettertid.

Prisen er helt riktig med tanke på både service og utførelse.
Zina gjør det lett å være pasient.