Homansbyen Tannlegesenter AS

Oscarsgt. 20 0353 Oslo
Homansbyen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Homansbyen Tannlegesenter AS

Oslos beste kirurg

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Veldig fornøyd med opplevelsen jeg fikk på Homansbyen. Zina var effektiv og veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste.

Enestående !

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Min sønn på 21 år fikk slått ut en fortann etter blind vold. Pga ekstrem tannlegeskrekk regnet jeg med at arbeidet med implantatet ville bli problematisk. Vi var så heldige som fant Homansbyen tannlegesenter. Alle tannlegene som har vært involverte med jobben har vært utrolig flinke. Nå etter 1,5 år er endelig ny tann på plass. Zina har vært enestående i behandlingen hans. Hun har vært omtenksom, empatisk, beroligende og fått han til å ikke være redd lenger. Ja, han har gruet seg til operasjonene - men ikke vært redd pga Zina. Anbefales absolutt!

Trygt og profesjonelt

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Tusen takk for super behandlig. Meget god informasjon, lytter til deg og gjennomfører operasjon på eksemplarisk måte. Dette var 4 og siste gang jeg har fjernet visdomstann, men første gang hos Zina. Jeg har aldri hatt slik en bra opplevelse hos en tannlege før.

Beste legen jeg har hatt.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Hva skal man si. Absolutt beste opplevelsen jeg har hatt med helsepersonell i Norge. Man får bakoversveis over hvor proff og effektiv Zina er, men i tillegg er hun hyggelig, og det virker seg som hun virkelig bryr seg om pasienten. I begge rundene var visdomstennene ute på få minutter, til tross for at mine tydeligvis var av den vanskelige sorten.

Over all forventning! Aller beste.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg hadde tidligere vært hos en annen tannlege som skulle fjerne min visdomstann. Han holdt på i 1,5 time uten å få den ut, var samtidig et smertehelvete. Jeg ble så anbefalt Zina av en venn til familien, og maken til rutinert dame! Jeg var meget engstelig og redd etter forrige opplevelsen, men Zina forklarte alt hun gjorde underveis og tannen var ute på 5 min. Vil anbefale alle som skal ta ut visdomstann eller gjøre noe inngrep å dra til Zina.
Tusen takk for hjelpen Zina!