Hvite Smil AS

Bjørnstjerne Bjørnsonsgate 21 3044 Drammen
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Tipp topp tannlege med godt humør!!!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kjempefornøyd med Claus! Anbefalt han til mange og de er også fornøyd! Blid og fornøyd og tar seg god tid:) aldri no unødvendig fjas! Claus kurerte tannlege skrekken min!!

Grei i begynnelsen,

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Etter 10 år som kunde hos Claus, reklamerte jeg på ising i en tann, 2 mnd etter det ble tatt et lite hull, etter rutinekontroll. Han antok umiddelbart dette var en rotfylling, satte i gang med borring uten et eneste bilde. Etter første behandling (1av3 ved rotfylling), spurte jeg om ikke dette var litt dårlig arbeid for 2 mnd tilbake. Han ble irritert, mente han ikke var gud, og at jeg fikk finne meg en ny tannlege, uaktuelt for han å fortsette behandling. Til slutt fikk jeg han med på å fullføre behandling 2 og 3. Disse gangene slurvet han som bare det, spesielt med bedøvelsen. Sitter igjen nå 12 mnd etter, med ny tannlege regning på det dobbelte hos en annen tannlege.

Denne pasient burde ikke uttale seg om hva en tannlege bør gjøre for å utføre en god behandling. Man bør ikke ta røntgenbilder bare for moro skyld, dersom bildet ikke vil gi noe informasjon, skal man la være.(strålevern) Dype fyllinger grunnet dype kariesangrepp leder ofte til rotbehandling. Jeg ønsket å avbryte behandlingen på denne pasient, siden han åpenlyst ikke hadde tillit til det jeg gjorde. Han insisterte på å fullføre behandlingen hos meg. Dette innlegget ble skrevet ca 2 år etter behandlingen ??

Besvart av Claus Gamborg Nielsen

Hardhendt og irritert

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Svært lite fornøyd med behandlingen hos denne svenske tannlegen. Han virker enormt stresset og irritert, og er veldig hardhendt under behandlingen. Vil tro at svært få opplever tannlegebesøk som behagelige, men dette var virkelig voldsomt. Hyggelig sekretær, og fint at det er oversikt over priser, men det hjelper dessverre ikke når man får en så dårlig behandling!

Effektiv, omgjengelig, åpen og ærlig

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Effektiv, både i behandlingen og planlegging av kommende timer, kan nok for noen virke stresset eller "ikke tilstedeværende", men min erfaring er at han takler å ha mange baller i lufta på en god måte.

Hyggelig, flink tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har gått til denne tannlegen i flere år. Godt fornøyd. Priser oppslått på venterom, kan alltid stole på prisoverslag og det er veldig bra men....
han er noen ganger altfor stresset, og kan virke litt irritert