Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe DA

En fastlege fullstendig fraværende

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Jeg valgte Truels Erikstad basert på hans gode kritikker, men måtte stå en stund på venteliste hos han. Jeg bestilte deretter min første konsultasjon, og fikk beskjed om at han var ute i permisjon. Han har vært min 'fastlege' i noen år nå; men jeg har ennå ikke møtt han. Men fikk time hos en vikar, som absolutt ikke burde vært lege. Lite imøtekommende, arrogant, overstyrer tidligere legers vurderinger, og unnlater å aktivere digitale resepter som avtalt (lite hyggelig å få beskjed om 'ingen aktive' resepter hos Apoteket). Etter noen besøk har jeg unngått personlig oppmøte, og fornyer kun reseptbelagte medisiner pr. meldinger. Jeg skulle absolutt ha vært til kontroll 2 ganger i året (kolesterol mm.), men gruer meg for mye til å avtale tid for dette.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Dyktig fastlege som tar seg tid, lytter og er tilstede for deg. Jeg har en annen fastlege nå grunnet flytting, men savner å ha Mari som fastlege.

Vikar på vikar.

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Dette begynner å bli slitsomt. Den ene vikaren etter den andre, den siste jeg besøkte nektet å undersøke problemet mitt og oppførte seg veldig nedverdigende. Og han var ikke den eneste vikaren gjennom de her årene som oppførte seg sånn. Tryggheten til leger blir borte.
Nå har jeg fått enda en vikar, det første hun gjør er å la være å svare på fornyelse av medisiner jeg må ha for å klare være oppegående. Og noen misbruker av medisiner vil jeg ikke si jeg er.

Engasjert og kunnskapsrik

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Claus er en fantastisk lege!! Han kom som vikar til min egen fastlege for en ganske lenge periode og da ble jeg kjent med ham. Jeg ble så fornøyd at nå vil jeg bytte fastlege og få Claus som min fastlege :) Han er veldig engasjert, altid hører på pasienten og følger opp detaljert. Samtidig er han veldig kunnskapsrik og imøtekommende. 100% anbefales!!

Den beste i det beste legekontor

Lege: Kjell Moss Skrevet

Rosenhoff Legegruppe har et perfekt kommunikasjonssystem med Pasientsky og sentralbord. Det er alltid mulig å komme i kontakt via telefon eller internett, få time på dagen, respons på melding eller telefon. Kjell Moss holder oversikt, følger opp og sender deg videre. Dialogen er meget bra, man føler seg trygg og ivaretatt.