Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Faglig dyktig.

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Vikaren,Peter Mark Jourdan,er en faglig dyktig lege. God på å følge opp pasientene sine. Han er grundig. Kunne vært bedre på kommunikasjon. Men jeg føler meg trygg og ivaretatt av han som lege.

Helt super!

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Behaglig, trevlig och duktig! Alltid lika tillmötesgående när man kommer dit! Upplever även att Martin har förståelse för diverse symptom med att vara kvinna och det är inte alltid så när man går till legen. Väldigt nöjd med Martin!

Ankerstjernes vikar

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Ankerstjerne var egentlig ganske bra.
Men nå har hun hatt 4-5-6 vikarer de siste årene, alt fra 14 dager til månedsvis, og de har vært av varierende grad.
Vikaren som er der nå, en ung mann, virker som om han ikke har empati, sitter med stoppeklokke for å ta tiden på konsultasjonen, glemmer resepter, osv.
Håper Ankerstjerne snart kommer tilbake.

Dårlig inntrykk av vikaren

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Hatt Truels Erikstad som fastlege i alle år og stor fornøyd med han! Dyktig lege på alle nivåer og tar hensyn til mine bekymringer og plager både psykisk og fysisk. MEN vikar Peter Jourdan er dessverre ikke i nærheten. Gruer meg til legetime for føler meg alltid uhørt og snakket over hver gang. Ingen god følelse og vurderer sterkt og bytte fastlege pga han. Men vil jo ikke det for er så utrolig fornøyd med Truels! Så biter i det sure eplet og avventer til Truels kommer tilbake.. vurderingen min av stjerne kvalitet jeg legger ved her er dårlig pga vikar, IKKE Truels.

Trygg, tillitsvekkende og morsom

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Etter at jeg fikk dr Erikstad som fastlege har frykten for å ta et legebesøk forsvunnet helt. Han får en til å føle seg trygg og ivaretatt. Alle spørsmål og bekymringer tas på alvor og lyttes til med full oppmerksomhet. Han har hjulpet meg med både psykiske og fysiske problemer, og bidratt aktivt til at veien til videre hjelp og oppfølging ikke føles så håpløst lang og uoversiktlig. Jeg forlater alltid hans kontor lettere til sinns enn da jeg kom. Hans alltid gode humør bidrar sammen med hans avvæpnende og selvironiske humor til at jeg aldri lenger vegrer meg for å oppsøke lege. Anbefales på det varmeste!