Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe DA

Trygg, lyttende og handlekraftig.

Lege: Line Marie Emilie Knutsvik Stranger Skrevet

Var spent på min nye fastlege. Er så fornøyd, føler meg privilegert.
Hun tar seg god tid til å lytte, flink til å informere, og hun tar umiddelbart tak i et problem. Dveler ikke med henvisning til spesialist-tjenesten for utredning.
Vil også legge til at hun virker kunnskapsrik og er veldig hyggelig :)

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Sohaib Khan Skrevet

I forbindelse med jobber på tvers av landet har jeg hatt mange leger. Sohaib er veldig forståelsesfull for min situasjon der jeg har både fysiske og psykiske problemer. Ekonsultasjoner svarer han på i løpet av noen minutter, og han lytter også til mine innspill samt kommer med vurderinger videre. Føler meg veldig tatt på alvor, og er veldig fornøyd med min fastlege samt legekontoret.

Imøtekommende og engasjert

Lege: Claus Uhrenholt Christensen Skrevet

Alltid hatt gode legeopplevelser hos Claus. Han fremstår imøtekommende og engasjert for å finne ut svar. Har flere ganger fått tilsendt referanser til forskning gjort på områder jeg har hatt spørsmål om. Dessuten en hyggelig personalgruppe på legekontoret når man tar kontakt. Anbefales på det sterkeste.

best doctor ever

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

I have changed doctors a few times and Dr. Bjørkman has been by far the best. Understanding, patient and very precise diagnosis and advice.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Dyktig fastlege som tar seg tid, lytter og er tilstede for deg. Jeg har en annen fastlege nå grunnet flytting, men savner å ha Mari som fastlege.