Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenhoff Legegruppe DA

Kun vikarer

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Efter min forrige fastlege pensjonerte seg, fikk jeg Ankerstjerne tildelt som ny fastlege.

Etter dette har jeg kun sett henne 1 gang på 2-3 år.

Nå drar ikke jeg ofte til fastlegen, men å gå fra å ha samme fastlege uten unntak i 12 år. Til en ny Lege hver gang er ikke morro.

Sist vikar flirte av meg når jeg ba om en henvisning til hudlege, tross at det er irrelevant til Ankerstjerne, så kommer jeg nok til å bytte fastlege innen kort tid.

Hun er sikkert en flott lege, men jeg har ingen relasjon til dette.

Beste legen i oslo

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Martin er uten tvil den beste legen i hovedstaden, han er imøtekommende, kunnskapsrik, varm og ser deg alltid som den personen man er.. ANBEFALES på det sterkeste.

Skremmende nivå på vikar

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Trodde leger som vikar [navn fjernet av moderator] bare eksisterte i dårlige sitcom serier. Støtter meg til de andre negative omtalelser på siden her ang Truels sine vikarer. Etter at jeg klaget på vikar atferd har jeg opplevd at absolutt den minste ting blir ett problem og krangletema. Også utskrift av regelmessige medisiner . Om en lege er villig til å gå så langt ned i standard sier det det meste. Har aldri opplevd lignende. Skremmende mangel på profesjonalitet

Verdens beste fastlege

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Jeg har hatt Martin som fastlege i vel ti år, og selv om jeg bort et stykke unna - så er det verdt turen.

Han tar seg god tid, lytter til mine opplevelser og inkluderer meg og mine ønsker i vurderingene som blir gjort. (Kanskje derfor han alltid er forsinket?)

Noen konsultasjoner bør kanskje settes opp som halvtimer, slik at det ikke blir for lang ventetid.

Martin er vennlig, vittig og dyktig.
Jeg opplever tillit oss i mellom, og en oppriktighet som er viktig for meg i en pasient/lege-relasjon.

Resepter blir ekspedert raskt, og svar kommer i «skyen» ofte samme dag eller dagen etter.

Alt i alt så har Martin mine beste anbefalinger og jeg håper å ha han som fastlege i mange år til :-)

PS: Han er også fastlege for mine barn, og man kan ikke beskylde han for å ikke ha barnetekke!

Vikarproblem

Lege: Truels Erikstad Skrevet

På mine godt over 40 år har jeg møtt ett bredt antall forskjellige leger og aldri hatt noe å utsette på helsevesenet. Det er derfor sørgelig å si at aldri har jeg høstet så dårlige erfaringer som via Truels sin vikar. Tror ikke det er en tilfeldighet at de eneste dårlige anmeldelsene skrevet her er tilknyttet vikaren. Nedlatende holdning, overprøving av tidligere vurderinger, og en måte å prate på som ikke hører hjemme på ett legekontor til voksne mennesker. Jeg bytter nå til ny lege. Helsa er for kostbar til å utsette meg for den type behandling.