Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Jeg har gått til denne legen i mange år og har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp. Martin er kunnskapsrik og snakker seg ikke vekk fra tema, som mange andre leger. Han har god oversikt over hvor det er riktig å henvise, når det er behov for det. I tillegg synes jeg legesenteret er drevet utrolig profesjonelt. Det er enkelt å bestille både time og resepter på nettsiden og hvis det kun er snakk om time på laboratoriet er de veldig fleksible. Jeg har ikke noe negativt å si om hverken legen eller legesenteret.

Virket hyggelig men har ikke vært tilgjengelig i snart 2 år.

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Denne legen virker rolig, kunnskapsrik. Har ikke vært tilgjengelig de siste ca 2 årene, og jeg har hatt vikar etter vikar etter vikar hver gang jeg skal ha time.

En fantastisk omsorgsfull lege

Lege: Kjell Moss Skrevet

Dr Moss er den perfekte legen. Han lytter og vurderer og gir den beste hjelpen han kan gi. Sykepleierne på klinikken er hyggelige og effektive. Og hvis man må ha tie hos en av de andre legene ved klinikken, kan man vite at man også er i gode hender.

God lege - dårlig legesenter

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Sikker bra leger på dette senteret men det koster 6 kr å bestille time selv på internett. En slik nettbasert tjeneste krever 0 administrerende arbeid og burde ikke koste en krone. Det irriterende er at de pengene går til samarbeidspartnerne til legegruppen, altså skaperne av tjenesten, så de kan håve inn på dette unyttige gebyret i all tid. Legesenteret burde valgt en annen tjeneste. Jeg gir karakter meget fornøyd pga legen, men vil opplyse om senteret.

Kanonlege!

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Veldig kompetent og god lege, kan trygt anbefale Truels videre. Man føler seg sett og riktig behandlet.