Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Trygg, tillitsvekkende og morsom

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Etter at jeg fikk dr Erikstad som fastlege har frykten for å ta et legebesøk forsvunnet helt. Han får en til å føle seg trygg og ivaretatt. Alle spørsmål og bekymringer tas på alvor og lyttes til med full oppmerksomhet. Han har hjulpet meg med både psykiske og fysiske problemer, og bidratt aktivt til at veien til videre hjelp og oppfølging ikke føles så håpløst lang og uoversiktlig. Jeg forlater alltid hans kontor lettere til sinns enn da jeg kom. Hans alltid gode humør bidrar sammen med hans avvæpnende og selvironiske humor til at jeg aldri lenger vegrer meg for å oppsøke lege. Anbefales på det varmeste!

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Trygg og behagelig lege. Tar seg alltid god tid til pasientene og følger opp prøvesvar. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Empatisk. Har ingen planere om å bytte fastlege selv om jeg nå skal flytte.

Dårlig inntrykk av vikar

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Mitt inntrykk av vikar Peter Jourdan var desverre en ubehagelig affære. Dette gjelder spesielt pommunikasjon og manglende tilitt til det jeg fortalte. For.eksempel har jeg store søvnproblemer og har hatt insomnia fra jeg var 14 år. Jeg får derfor utskrevet imovane ca hver andre måned. Dette er selvsagt ikke optimalt, men av to onder der det står mellom ingen søvn eller « minstegrad«av søvn har tidligere leger funnet det akseptabelt så lenge jeg ikke øker kvoten. Peter Jourdan ønsket ikke å videreføre dette. Begrunnelsen var fordi han ikke kunne vite om jeg gikk til andre som legevakt osv for misbruk...Dette mener jeg er en håpløs tilnærming og han tar dermed utgangspunkt i at jeg som pasient ikke er til å stole på men vil» lure « ham. Alt i alt svekker det kommunikasjon og tillitt ml pasient og lege. Føler og at han med slike uttalelser ikke begrunner det faglig men moralsk. Jeg avventer derfor flere legevisitter til Truels Erikstad er tilbake

Fantastisk lege!

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Han er en fantastisk lege, tok seg tid og har masse kunnskap å gi. Han er flink med fibromyalgi pasienter, sender deg på kurs og flink med nav systemet. Jeg føler jeg må bytte hvor det nå er en vikarlege som ikke tror på meg og tar meg seriøst, etter 4 år med en lege som ikke ga meg helt det jeg trengte, for så møte Truels som er fantastisk og så over på en vikarlege med null erfaring... Min inntrykk, så anbefaler Truels på det sterkeste og du er heldig som får han. I tillegg vil jeg si han har god humor, tar seg tid og du går smilende ut. :) Digger Truels!

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Jeg har gått til denne legen i mange år og har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp. Martin er kunnskapsrik og snakker seg ikke vekk fra tema, som mange andre leger. Han har god oversikt over hvor det er riktig å henvise, når det er behov for det. I tillegg synes jeg legesenteret er drevet utrolig profesjonelt. Det er enkelt å bestille både time og resepter på nettsiden og hvis det kun er snakk om time på laboratoriet er de veldig fleksible. Jeg har ikke noe negativt å si om hverken legen eller legesenteret.