Rosenhoff Legegruppe DA

Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

A great Dr !

Lege: Mari Kristin Bjørkman Skrevet

Really happy with Dr Bjørkman, I feel she takes the time to understand the patient and gives a detailed consultation time. Only problem is that there is a long wait usually on arrival - between 30 - 1 hour I have experienced other than that recommend !

Lege som tør å tenke et skritt videre

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Jeg anbefaler Stine på det varmeste, spesielt fordi hun er villig til å bruke to minutter ekstra på å tenke et skritt fremover, og gjøre ting mer sømløst for oss alle. Legger inn rekvisisjon på blodprøver hun vet jeg skal ta i fremtiden, og sender urinprøver til dyrkning når jeg tilfeldigvis er der og føler en gryende UVI, så vi vet hvilken antibiotika jeg skal ta hvis det viser seg å blusse opp. Sånn sparer jeg meg for et ekstra legebesøk, og hun får mer tid til andre pasienter som trenger henne.

Veldig hyggelig at hun skal i foreldrepermisjon nå, men jeg gleder meg til hun kommer tilbake. Heldigvis er det et legekontor med flinke leger og sekretærer, så jeg føler meg trygg på at jeg er ivaretatt gjennom permisjonen hennes.

Flink og forståelsesfull lege

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Jeg er ung og har hatt mye vondt. Første gang jeg føler jeg har blitt tatt på alvor, da jeg var utrolig uheldig med forje lege.

Jeg er veldig fornøyd og synes hun er ekstremt flink. Hun er også flink til å svare på mail hvis man har spørsmål! Eneste er at hun har mye vikarer...

Beste legen jeg har hatt

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Ankerstjerne er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun er vennlig, imøtekommende, lytter, gir gode råd og anbefalinger, er profesjonell og faglig dyktig, kommuniserer godt og er rett og slett alt jeg kunne ønske meg fra en fastlege.

Seriøs, pålitelig og lett å snakke med.

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, kunnskapsrik, lett å snakke med, initiativrik og løsningsorientert. Veldig fornøyd med de andre på legesenteret også!