Rosenhoff Legegruppe DA

Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Trygg, kunnskapsrik og åpen fastlege

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Truels er en fastlege som man virkelig setter pris på og blir glad i. Man blir godt tatt vare på, uansett hva man ønsker for å ta opp i timen, så tar han alt like seriøst og finner gode løsninger, han er ikke en av de legene som kun delvis lytter og bare setter masse medisiner på pasientene sine og skriver sykemelder i hytt og pine. Han ser etter andre løsninger først og er flink til å følge opp ved senere besøk. Men det aller beste med Truels er at han er alltid i godt humør, har en fantastisk humor og gjør faktisk det hyggelig å gå til fastlegen, jeg går alltid derfra i mye bedre humør uansett hvor syk jeg har følt meg den dagen.

Norge trenger virkelig flere leger som Truels!

Lyttende og interessert.

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Tar pasientene på alvor, forsøker å finne løsninger. Hyggelig og empatisk, faglig oppdatert. Han er ofte forsinket, men antar at det har sammenheng med at han gjør en grundig jobb.

Treig

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Vanskelig å komme i kontakt med, treig til å følge opp andre instanser som han lover å kontakte. Alltid dårlig tid og raser videre uansett.

Empatisk, lyttende og løsningsorientert

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Har en psykisk lidelse, og har hatt Martin Hoffmann-Vold som fastlege i mange år. Selv om det kan gå et år eller to mellom hvert besøk, gir han alltid inntrykk av at han husker meg og sykdomshistorien min. Han er kunnskapsrik, lyttende og oppleves som omsorgsfull og trygg. Han er rask til å følge opp kontakt v/ prøvesvar etc, og det er enkelt å få rask time med sms-bestilling.

Utrolig dyktig og tar seg tid

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Har hatt hoffman i mange år. Som kronisk syk så har jeg hatt mue med han å gjøre. Bare positivt å si om han. Følger opp alt. Hører på alt og inkluderer deg.
Alle vennene mine har byttet til han nå etter min anbefaling. Alle er fornøyd