Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Tlf: 23 40 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Seriøs, pålitelig og lett å snakke med.

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, kunnskapsrik, lett å snakke med, initiativrik og løsningsorientert. Veldig fornøyd med de andre på legesenteret også!

Ikke en lege for meg

Lege: Stine Lysgaard Ankerstjerne Skrevet

Jeg har vært hos Stine 3 ganger nå. Hun er rask å bestille prøver av alle slag og jeg har fått svarene tilsendt hjem, noe som er kjekt.
Jeg har opplevd at Stine kan være veldig bastant i meningene sine, kanskje litt vell A4 for min smak og når jeg trengte henne mest på mitt mest sårbare opplevde jeg henne avvisende og uinteressert.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Kjell Moss Skrevet

Kjell Moss er en fantastisk fastlege. Han er utrolig kunnskapsrik. Føler meg meget godt ivaretatt. God humor og veldig hyggelig også.
Får oftes time på dagen så han er meget tilgjengelig.

Veldig fornøyd!

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Svært dyktig lege. Fremstår som faglig sterk, kontinuerlig kunnskapssøkende, interessert i pasienten og løsningsorientert.
Om han ikke klarer å løse problemet umiddelbart, fordyper han seg i faglitteratur etc. inntil han har en løsning, i stedenfor å bare si "vent et par uker, og kom tilbake om det ikke har bedret seg. Om ytterligere fordyping ikke hjelper søker han råd hos ekspertise (f.eks ringte overlege på lungeavd. Ullevål Sykehus, mens pasienten er tilstede). Dette kan han også fint finne på å gjøre for å understøtte egen vurdering (usikker på om dette som oftest egentlig mest er for å trygge pasienten og vise at han tar pasienten på alvor, eller for å være på den sikre siden).
Han nekter å gi seg før pasienten er tilfreds med løsningen/problemet er løst. Han sender deg gladelig til undersøkelser (slik som CT, MR, blodprøver etc), slik at du som pasient skal føle deg helt trygg på at alt er fint/under kontroll), selv om dette kanskje ikke er nødvendig. I så tilfelle hjelper han til slik at du får time veldig raskt (fikk CT neste dag hos Aleris, MR måtte jeg vente to dager på).
Han er effektiv, samtidig som han tilsynelatende gir blaffen i klokka, om konsultasjonen krever lenger tid enn hva som er avsatt. Pasienten fremstår som det absolutte fokus.
Praktiserer fin balanse mellom hva som er beste faglige løsning, pasientens eget ønske, og hva som er medisinsk forsvarlig (f.eks fjerner føflekk, om pasienten opplever det som viktig, selv om føflekken vurderes som helt ufarlig).
Bruker mye humor for å skape en trygg og god atmosfære, samtidig som han er vàr på pasientens respons for å tilpasse nivået.
Kombinert med legekontorets omsorgsfulle assistenter (En av dem uttalte faktisk at hun ser på sin primærfunksjon å ivareta pasienten, sørge for en god totalopplevelse, og fylle pasientens omsorgsbehov i den grad legens tid ikke strekker til), bruk av moderne teknologi som f.eks Helserespons-appen, og alltid time førstkommende virkedag, kan jeg ikke gi annet enn full score.

Hyggelig, flink og litt klein

Lege: Kjell Moss Skrevet

Dro til Dr.Moss for å få hjelp med ett penisproblem, han var empatisk og faglig flink, men ble tydelig brydd da jeg dro ned trusa