Rosenhoff Legegruppe DA

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Rosenhoff Legegruppe DA

Kjempefornøyd

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Er kjempefornøyd med å ha Truels som fastlege! Han tar meg på alvor og hører på hva jeg har å si. Får alltid gode svar på det jeg lurer på, og den hjelpen jeg trenger.
Hver gang jeg går til Truels blir jeg møtt med et smil, og det setter jeg stor pris på!

Beste lege

Lege: Kjell Moss Skrevet

Han er nöye, veldig forståelsesfull, kan prate om allt. 😀Han hörer på hva du har og si, gjör det han kan for deg

Trygg, kunnskapsrik og åpen fastlege

Lege: Truels Erikstad Skrevet

Truels er en fastlege som man virkelig setter pris på og blir glad i. Man blir godt tatt vare på, uansett hva man ønsker for å ta opp i timen, så tar han alt like seriøst og finner gode løsninger, han er ikke en av de legene som kun delvis lytter og bare setter masse medisiner på pasientene sine og skriver sykemelder i hytt og pine. Han ser etter andre løsninger først og er flink til å følge opp ved senere besøk. Men det aller beste med Truels er at han er alltid i godt humør, har en fantastisk humor og gjør faktisk det hyggelig å gå til fastlegen, jeg går alltid derfra i mye bedre humør uansett hvor syk jeg har følt meg den dagen.

Norge trenger virkelig flere leger som Truels!

Lyttende og interessert.

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Tar pasientene på alvor, forsøker å finne løsninger. Hyggelig og empatisk, faglig oppdatert. Han er ofte forsinket, men antar at det har sammenheng med at han gjør en grundig jobb.

Treig

Lege: Martin Hoffmann-Vold Skrevet

Vanskelig å komme i kontakt med, treig til å følge opp andre instanser som han lover å kontakte. Alltid dårlig tid og raser videre uansett.