Ullevålsveien Legesenter

Ullevålsveien 93 0359 Oslo

Siste vurderinger av Ullevålsveien Legesenter

Flott fastlege!

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Faglig sterk, svært empatisk, effektiv og imøtekommende. Tar seg av både somatiske, psykiske og psykososiale problemer. Lett å komme frem på telefonen, veldig flinke legesekretærer på legesenteret. Får time raskt ved behov. Jeg er virkelig fornøyd!

Kommuniserte ikke så bra

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Har bare vært der en gang. Opplevde kommunikasjonen som såpass dårlig at jeg kommer ikke tilbake dit. Gikk ut av legekontoret med en skikkelig dårlig følelse av å bli undervurdert. Har fått ny fastlege. Begrenset kontaktflate: Tungvint at man kun kan kommunisere pr telefon. Ser at mange andre er veldig fornøyd, men dette fungerte altså overhode ikke for meg.

Faglig trygg, grundig og lyttende

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 15 år og alltid vært fornøyd. Føler meg svært godt ivaretatt. Hun er ryddig og tydelig og henviser videre om det er noe hun mener andre kan mer om. Anbefales på det varmeste.

Trygt valg

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Vært min fastlege i 10 år++. Lytter, tilgjengelig når det gjelder, snill, bryr seg. Bestemt npr det er nødvendig :) men kun etter enighet. Mine 2 barn og kone er hos Kari også. Min kone hatt kreft og Kari gjort mer enn forventet med tilgjengeliglighet, lytte, vurdere og henvise. ET TRYGT VALG.

Fantastisk

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Ekstremt empatisk og dyktig lege. Forklarer godt og virker grundig. Jeg er takknemlig for at jeg fant denne legen!