Ullevålsveien Legesenter

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Tlf: 23 19 96 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ullevålsveien Legesenter

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Trine lytter og tror på deg.
Viser omsorg og gir støtte.
Tar tak i ting og ordner opp.

En utrolig dyktig lege som har hjulpet meg mye.

Strålende lege

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Hun er klok, forståelsesfull, kunnskapsrik og hyggelig. Hun inngir trygghet og virker ekte opptatt av pasienten.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Trine tar det på alvor, ser på deg når du snakker med henne og forklarer deg hvorfor hun eventuelt ikke har tid til å undersøke alt du har på hjertet på én og samme time, men anbefaler da å sette opp nye timer slik at man får utredet grundig.

Hun satt også av en halv dag en gang det var nødvendig å gjøre noen undersøkelser som ville ta tid men som hang sammen med sykdomsbilde.

Hun er også utdannet Indremedisiner.

For travel. Dyktig.

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Når man har en komplisert sykdomshistorie med alvorlige inngrep og diagnoser fra barnsben av, ville jeg ikke anbefale henne, selv om hun utvilsomt er dyktig.
Hun kan også glemme å gi tilbakemeldinger på prøver.

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Kari er en fantastisk dyktig og omsorgsfull lege. Hun er tydelig sterk faglig og om hun er i tvil vet hun alltid hvor jeg bør gå og hvem jeg bør snakke med.

En ekte fastlege

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

En kunnskapsrik, grundig, lyttende, engasjert fastlege i ordets beste forstand, absolutt til å stole på!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Jeg fikk Trine som fastlege ved en ren tilfeldighet - og makan til lege jeg fikk! Trine er svært empatisk og hyggelig som menneske, og faglig svært dyktig som lege. Uten Trine er det mange ting som kunne vært annerledes i dag, og jeg er svært glad for at Trine var min lege da jeg trengte det som mest.

En fantastisk lege

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.

Kan ikke få bedre!

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Finnes ikke bedre! Heldige heldige den som har henne son lege!! Denne damen er gull!!!

flotteste legen jeg noengang har hatt

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!

Empatisk og grundig

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Kari er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun hører virkelig etter, selv det som ikke sies høyt, og forstår helheten i sykdomsbildet langt utenfor det rent medisinske. Et fantastisk medmenneske og flink lege som gjør grundig arbeid!

Smart, vennlig og tilstedeværende.

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Mer deltagende, interessert og empatisk lege skal en lete lenge etter. Det er nesten fælt å anbefale henne, for da kan det bli flere "om beinet" og i verste fall mindre tid til meg. Men jeg håper jo ikke det skjer, da.

Har bare godt å si om Trine Jacobsen. Iallfall så langt.

Dyktig lege

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Dyktig lege som skaper tillit.
Tilstedeværende.
Ingen ting å utsette på henne.

Personalet i resepsjonen derimot opplever jeg som lite serviceinnstilt,
og jeg har ofte opplevd dem lite imøtekommende og "småsur" på telefonen. Dette er ikke noe hyggelig, og jeg får nesten alltid den samme dårlige følelsen etter å ha kommunisert med dem. Dette bør legekontoret ta tak i, og gi deres ansikt utad et lite kurs i service mot pasienter/kunder. I tillegg stiller jeg litt spm ved konfidensialiteten når de snakker med pasienter på telefonen med åpen luke til venterommet.

Bytter lege

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Jeg har hatt Trine som fastlege i mer enn 6 år, og har i utgangspunktet vært veldig fornøyd med henne. Men de siste årene har jeg vært sjeldnere hos henne, da hun har veldig lang ventetid (gjerne 2-4 uker). Får da tilbud om å komme til en annen lege der mye raskere.

Det er alltid forsinkelse der. Alt fra 10-40 minutter. Jeg har akseptert dette fordi Trine likevel har hatt god tid til meg når det har blitt min tur.

Hun tar meg på alvor når jeg kommer med ulike problemer, og tar blodprøver eller bilder for å finne årsak. Derimot har hun ikke gjort noe videre for å finne årsak om bilder og blod ikke ga svar.

Opplever at hun har for mye å gjøre, da hun ikke lenger er den legen hun en gang var. Hun har blandet meg med andre pasienter, og det har svekket min tillit til henne.

empatisk og medmenneskelig...

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

et medmenneske med empati etter min mening... ikke mange leger som gråter sammen med deg når du forteller din historie, og som deler sin egne livserfaringer med deg etter første møtet... hun kan fremstå som noe " hastig", direkte og streng, men det har alle mennesker behov for i livene sine innimellom ;) men hun har tatt meg og mine problemer og utfordringer på alvor, og har alltid lyttet til meg og vært en god støtte og samtalepartner under min vanskelige periode.

En svært god lege!

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Etter å ha prøvd flere forskjellige leger da jeg flyttet til Oslo, fikk jeg tips om Kari Bjørkum. Har nå hatt henne som fastlege i 6 år, og kommer aldri til å bytte!

Kan være travel, men om en trenger time raskt - får man det. Legesekretærene på Ullevålsveien er også dyktige (men kan kanskje virke litt "strenge").

Bjørkum er alltid oppdatert på journal, god til å følge opp og nøler heller ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.

Hun er god til å lytte og virker genuint interessert i å komme frem til løsninger som fungerer best for deg som pasient.

Fantastisk

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Denne legen er utrolig dyktig i sin jobb. Hun fremstår som rasjonell, omtenksom men som en lege med stor integritet. Det setter jeg utrolig stor pris på, og gjør meg desto tryggere når jeg kommer til henne. Ville aldri i verdenbyttet lege, og hun blir anbefalt til alle mine venninner.

Verste legeopplevelse i mitt liv

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Virker faglig dyktig, men har ikke den "medmenneskelige" siden som er det er godt å møte hos en lege når man har det vanskelig. Manglende empati rett og slett, og har det alltid travelt. Sist jeg hadde time forlot jeg kontoret i tårer. Jeg husker ikke alle detaljer, men tror jeg spurte en gang for mye om planen for meg fremover. Hun ble kjempe irritert, hevet stemmen og kjeftet i vei som om jeg var et umulig barn. Det var det siste jeg trengte den dagen. Hun tåler ikke at man stiller spørsmålstegn, det blir fra hennes side registrert som et personangrep.
Kommer til å bytte lege så fort som overhodet mulig.

Kan anbefales

Lege: Trine Birgitte Jacobsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trine som fastlege. Opplever at hun har tid, at hun følger opp og at hun gjør grundige vurderinger.