Ullevålsveien Legesenter

Lovisenberggata 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevålsveien Legesenter

Flott fastlege!

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Faglig sterk, svært empatisk, effektiv og imøtekommende. Tar seg av både somatiske, psykiske og psykososiale problemer. Lett å komme frem på telefonen, veldig flinke legesekretærer på legesenteret. Får time raskt ved behov. Jeg er virkelig fornøyd!

Kommuniserte ikke så bra

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Har bare vært der en gang. Opplevde kommunikasjonen som såpass dårlig at jeg kommer ikke tilbake dit. Gikk ut av legekontoret med en skikkelig dårlig følelse av å bli undervurdert. Har fått ny fastlege. Begrenset kontaktflate: Tungvint at man kun kan kommunisere pr telefon. Ser at mange andre er veldig fornøyd, men dette fungerte altså overhode ikke for meg.

Faglig trygg, grundig og lyttende

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 15 år og alltid vært fornøyd. Føler meg svært godt ivaretatt. Hun er ryddig og tydelig og henviser videre om det er noe hun mener andre kan mer om. Anbefales på det varmeste.

Trygt valg

Lege: Kari Ørbech Bjørkum Skrevet

Vært min fastlege i 10 år++. Lytter, tilgjengelig når det gjelder, snill, bryr seg. Bestemt npr det er nødvendig :) men kun etter enighet. Mine 2 barn og kone er hos Kari også. Min kone hatt kreft og Kari gjort mer enn forventet med tilgjengeliglighet, lytte, vurdere og henvise. ET TRYGT VALG.

Dårlig lege - mangler mennskelighet

Lege: Morten Klouman de La Cruz Skrevet

Morten mangler forståelse for det hva han ikke lærte om på skolen. Virker ung og mye amatør mtp medisinering etc.

Han er er også ung på det menneskelige plan da han ikke klarer å få noe som kan kalles en god relasjon. Dette er tross alt viktig for en lege å klare.

Ellers sikkert en god kar, men han faller for mye igjennom. Dette er ingen lege å satse på som sin fastlege.