J C Knivsberg

J C Knivsberg holder til i Stavanger

Siste vurderinger av J C Knivsberg

Dyktig og flink

Tannlege: Ina Charlotte Knivsberg Skrevet

Hun tar problemet som en utfordring, og fikser det til det beste for vedkommende i stolen. Forklarer og hvorfor en har det slik som en har det.

Veldig flink tannlege :)

Tannlege: Johan Christian Knivsberg Skrevet

Superfornøyd med Knivsberg. Har ingenting negativt å si om ham, bare positivt. Han er kjempeflink og hans nærvær er beroligende.

Kan faget sitt, vennlig og alltid tilgjengelig

Tannlege: Johan Christian Knivsberg Skrevet

Dyrest i Stavanger stod det for en tid tilbake i VG. (15.05.2015)

Vel, hvis jeg får akutt behov en kveld, en lørdag eller søndag, ja da spør han når jeg vil komme.
Han stiller alltid opp.

Det er hyggelig service som starter i resepsjonen, tannlege assistenten, og til tannlegen Johan.
Lokalene er flotte og tannlege assistenten vet hvilket rom jeg foretrekker.
Jeg har alltid fått god service siden jeg byttet fra en annen tannlege i 1986.
Han kan faget sitt og har alltid hatt det beste utstyret.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Johan Christian Knivsberg Skrevet

Jeg flyttet til Stavanger samtid med Fam Knivsberg .
Han åpnet ny praksis der. Siden har jeg gått hos han.
Håper han holder på en stund til.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Johan Christian Knivsberg Skrevet

Jeg har brukt tannlege Knivsberg i 34 år, det sier vel alt. Jeg er meget fornøyd.

Vil ikke bytte tannlege

Tannlege: Ina Charlotte Knivsberg Skrevet

Ina Knivsberg er en veldig hyggelig og imøtekommende person, som viser oppriktig interesse for sine pasienter. Hun gir ikke opp før hun har funnet en løsning som fungerer, og er alltid opptatt av pasientens beste. Jeg flyttet fra Stavanger for mange år siden, men vil ikke bytte tannlege. Ina er den beste!

En tannelge utenom det vanlige!

Tannlege: Ina Charlotte Knivsberg Skrevet

Fantastisk tannlege! Hun er meget dyktig og tar seg av sine pasienter på en helt unik måte. Stemningen og atmospheren i lokalene er på sitt beste og det gjenspeiler seg i et positivt og imøtekommende miljø. For meg og mine barn er det ingen annen tannlege som kan ta hennes plass! Første møte for guttene på 4 var helt ubeskrivelig og de snakker om det enda! Jeg kan anbefale henne på det sterkeste og hun går den ekstra milen for alle sine pasienter.

Med pasienten i fokus

Tannlege: Ina Charlotte Knivsberg Skrevet

Ina knivsberg er en fantastisk tannlege.... har ikke ord for den hjelp jeg har fått...... der alle andre har gitt opp har denne tannlegen stått meg bi i ett komplisert sykdomsbilde.... hun har jobbet utover det som man kan forvente av en tannlege. er meget fornøyd.

Så glad for å ha funnet en tannlege man kan stole på.

Tannlege: Johan Christian Knivsberg Skrevet

Dyktig, vennlig, presis, gir "det lille ekstra" Man merker en veldig god atmosfære kollegaene imellom. Viktig for å gjøre en god jobb. Føler meg trygg i stolen.
Lykkelig over å ha funnet "den beste tannlegen i Stavanger."