Angelltrøa Tannklinikk

Granåsvegen 33 7048 Trondheim
Angelltrøa Tannklinikk holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Angelltrøa Tannklinikk

Tannlege: Jan Olav Nilsen Skrevet

Meget dyktig tannlege, litt dyrt men verdt hver eneste krone. Rolig og avbalansert og humoristisk. Beste tannlegen jeg har hatt.

Flink og effektiv

Tannlege: Jan Olav Nilsen Skrevet

Min forrige tannlege gikk av med pensjon, hun som overtok den praksisen klarte å vekke min tannlegeskrekk igjen..... fant frem til Jan Olav etter et tips ifra andre, meget rolig og avslappet tannlege som har fått roet meg igjen. Flink, effektiv, tydlig og selvsagt gratis parkering rett utenfor døra :)

Glimrende tannlege

Tannlege: Jan Olav Nilsen Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt, blid og trivelig, utrolig flink. Positivt med gratis parkering

Jeg anbefaler tannlege Nilsen på det varmeste!

Tannlege: Jan Olav Nilsen Skrevet

Jan Olav Nilsen er en meget flink, rolig og faglig meget kompetent tannlege! Hans forgjenger, Arve Herrem, som var min tannlege i flere år før Nilsen overtok klinikken, var også det. Jeg ble kvitt "tannlegeskrekken" og har siden vært meget fornøyd med både tannlege Nilsen og hans flinke assistenter! At det er humør og en lett tone på et tannlegekontor, gjør tannlegebesøket lettere - gjør det ikke?

Flink men for mye fjas

Tannlege: Jan Olav Nilsen Skrevet

Virker som en flink tannlege, men for min del blir det litt for mye fjasing til at jeg trives der. Dessuten burde en av tannpleierne/sekretærene vært sendt på servicekurs da hun til tider er sur og mindre trivelig. Ofte forsinket.
Positivt med gratis parkering.