Bentsebro legesenter

Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Vanskelig å snakke med

Lege: Harald Bugge Skrevet

Opplever Bugge som vanskelig å snakke med, spesielt hva angår mindre håndgripelige lidelser. Som f.eks. mentale problemer eller stressplager osv. Hans svar på alt slikt virker på meg å være "gå det av deg".

Lege som bryr seg

Lege: Harald Bugge Skrevet

Harald Bugge har vært min fastlege gjennom 5 år. Takket være hans erfaring og kunnskap trengte jeg nesten ikke å gå til jordmor da jeg var gravid. Gjennom hele periode meg mange sykdommer etter ungen har begynt i barnehage, har jeg fått en fantastisk støtte av ham. Han har vært den beste fastlegen jeg har hatt og det er synd jeg må bytte pga flytting.

Kunnskapsrik, behagelig, tar seg tid

Lege: Harald Bugge Skrevet

En fantastisk omsorgsfull lege. Ser deg og gir deg de riktige rådene, men er også en «tøffing» som krever noe av deg. Ingen «sykemeldingslege». Men uten ham hadde livet mitt vært mye mer trøblete. Her vet jeg at jeg får hjelp!

Stryk i lege-pasient kommunikasjon

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Denne legen er svært dårlig på pasientkommunikasjon. Ser ikke på pasienten, men inn i PCen. Spør lite og svarer ofte med ènstavelses ord på spørsmål. Virker lite faglig kompetent, og prøver å skule dette ved hjelp av skuldertrekk, mangel på blikk kontakt og en kald og avvisende holdning. Anbefales ikke!

Trygghet i hverdagen

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Lege Siverts representerer hele ideen bak fastlege ordningen. Vi er veldig takknemlige for at han har sine dager tilgjengelig for vår familie. Det betyr en sikkerhet som vi unner alle andre også å ha. Takk.