Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Han lytter, tar deg seriøst, går ut av sin vei for å hjelpe. Fikk han som lege da jeg flyttet til oslo for fire år siden. Har etter den tid flyttet rundt i oslo, og valgt å heller reise en time for å komme til han, enn å bytte lege. Anbefaler han på det varmeste. Kunnskapsrik og empatisk. Skriver ikke ut resepter i hytt og pine, og ønsker virkelig å hjelpe.

Lite hjelp å få

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Ung lege som virker litt trøtt og uengasjert de gangene jeg har vært hos ham. Virker mer som om han googler de symptomene jeg forteller om enn å ta en ordentlig kikk og gi en mening selv.

Sjekker bare det jeg ber han om å sjekke, og tar tid å bli henvist til spesialist.

Meget kunnskapsrik

Lege: Harald Bugge Skrevet

Tar seg alltid tid og er god til å forstå min tilstand . Han er sikkert en av de beste leger i Oslo. Engasjert 👍

En fantastisk fastlege, å ha han i livet sitt gir trygghet. Bryr seg. Følger opp. Er kunnskapsrik!

Lege: Harald Bugge Skrevet

Jeg har gått hos Bugge i mange år. Han er akkurat slik en fastlege skal være; inngir tillit og trygghet. Kunnskapsrik. Sympatisk. Interessert. Følger opp. Han er rett og slett en støtte i livet. Og heldigvis en slik lege som IKKE sykmelder i hytt og pine!

Meget dyktig lege

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Har hatt Andersen som lege i over ett år nå. Utrolig dyktig, trygg og erfaren lege. Bruker ikke tid på tullprat men tar meg på alvor og henviser til de rette spesialistene. Meget fornøyd med han.