Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bentsebro legesenter

Trygg

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Helt fantastisk, godt til å lytte, en blir tatt seriøst. Går aldri ut døren og er usikker. Han er ryddig!

Kjempeflink og imøtekommende lege

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Har hatt Arrjun som fastlege i 3 år. Har ikke hatt mange problemene, men han har hjulpet meg med de jeg hadde. Kjempe hyggelig og imøtekommende lege.

Super fastlege

Lege: Harald Bugge Skrevet

Harald Bugge er en utmerket fastlege, kompetent, pålitelig, ujålete, tilgjengelig når det er nødvendig. Håper han aldri slutter som fastlege👍

Helt fantastisk!

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Arrjun har vært min fastlege i litt over et år. Han er ydmyk, lyttende, effektiv og utreder alt jeg vurderer som utfordrende. Det gode tillitsforholdet til fastlegen er utrolig viktig, noe du får med Arrjun.

Litt opp og ned, men for det meste bra

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Har opplevd Arrjun for det meste som en god og engasjert lege som tar deg på alvor og stiller gode spørsmål. Men i ny og ne at han har vært litt ufokusert og uengasjert, som er kjedelig for oss som har høy terskel for å dra til legen.

Har hatt Arrjun som fastlege i litt over to år og har aldri kommet inn til riktig tid. På det meste har jeg måttet vente 45 minutter, så pass på å ha god tid når du har time.

Har alltid fått time raskt, og sms-tjenesten fungerer ypperlig.