Bentsebro legesenter

Tlf: 23 18 31 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Trygghet i hverdagen

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Lege Siverts representerer hele ideen bak fastlege ordningen. Vi er veldig takknemlige for at han har sine dager tilgjengelig for vår familie. Det betyr en sikkerhet som vi unner alle andre også å ha. Takk.

Kunnskapsrik, empatisk, lyttende, effektiv, trygg

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Jeg kan ikke skryte nok av Dr. Siverts! Jeg har aldri møtt en lege så kunnskapsrik og samtidig medmenneskelig, empatisk og behagelig. Han tar meg alltid på alvor, og jeg merker at han virkelig bryr seg og ikke har en "få det unnagjort"-holdning til tross for at han har kort tid per pasient. Selv om han kun jobber et par dager i uka har jeg ringt inn ved kriser, og han har stilt opp. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og er evig takknemmelig for alt han har gjort for meg.

Trygg og tillitsfull

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Trygg fastlege som lytter til deg og gir deg forståelige svar. Føler meg trygg og har brukt han som fastlege i mange år. Varme anbefalinger.

Empatisk, Tilgjengelig og Fantastisk!

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Jeg valgte Arrjun Ragavan som min fastlege for ca 1 år siden, basert på hans gode anmeldelser her. Jeg har aldri behøvd noe særlig lege tidligere men dette året så har det vært litt tøft og Arrjun har gitt meg en trygghet som jeg setter vanvittig stor pris på. Han tar meg seriøst og gir meg eventuelle henvisninger med grundig forarbeid.

Arrjun er den beste legen jeg har hatt, empatisk som få. Han ser deg i øynene når du prater og forstår at psykisk utslitt er like ille som fysiske plager.Han rusher deg aldri ut døren og hører på alt du har å si. Han beklager til og med når han er 10-15 min forsinket, noe som overhode ikke behøves i hans tilfelle spør du meg.

Alle på senteret er veldig hyggelige, enkle å få tak i og elsker drop in systemet som gjør det mulig å få rask hjelp når det behøves. Første stedet som også har tatt blodprøve av meg uten at jeg kjente noenting!

Skremmende opplevelse

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Dette er en lege med totalt mangel på empati. Med det mener jeg, han har ikke evnen til verken å lytte eller føre en samtale. Liker å sitte med ansiktet mot dataskjermen, eller i bordet.
Ser ikke på pasienten.
Han trekker på skuldrene av og til. Som svar.
Dette er en type lege jeg håper det er få av i dette landet.