Bentsebro legesenter

Tlf: 23 18 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Trygg og tillitsfull

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Trygg fastlege som lytter til deg og gir deg forståelige svar. Føler meg trygg og har brukt han som fastlege i mange år. Varme anbefalinger.

Empatisk, Tilgjengelig og Fantastisk!

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Jeg valgte Arrjun Ragavan som min fastlege for ca 1 år siden, basert på hans gode anmeldelser her. Jeg har aldri behøvd noe særlig lege tidligere men dette året så har det vært litt tøft og Arrjun har gitt meg en trygghet som jeg setter vanvittig stor pris på. Han tar meg seriøst og gir meg eventuelle henvisninger med grundig forarbeid.

Arrjun er den beste legen jeg har hatt, empatisk som få. Han ser deg i øynene når du prater og forstår at psykisk utslitt er like ille som fysiske plager.Han rusher deg aldri ut døren og hører på alt du har å si. Han beklager til og med når han er 10-15 min forsinket, noe som overhode ikke behøves i hans tilfelle spør du meg.

Alle på senteret er veldig hyggelige, enkle å få tak i og elsker drop in systemet som gjør det mulig å få rask hjelp når det behøves. Første stedet som også har tatt blodprøve av meg uten at jeg kjente noenting!

Skremmende opplevelse

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Dette er en lege med totalt mangel på empati. Med det mener jeg, han har ikke evnen til verken å lytte eller føre en samtale. Liker å sitte med ansiktet mot dataskjermen, eller i bordet.
Ser ikke på pasienten.
Han trekker på skuldrene av og til. Som svar.
Dette er en type lege jeg håper det er få av i dette landet.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Harald Bugge Skrevet

Dr. Bugge har vært fastlegen min i godt over 10 år. Han er trygg og kunnskapsrik og man føler seg alltid godt ivaretatt når man er hos han. Han skiller godt på hva som er viktig og uviktig og gir betryggende svar på det aller meste. Drop-in-løsningen er fantastisk, men gjør naturligvis at man må vente 10-20 minutter ekstra når man har booket time. Synes likevel det er så god service at det er er vel verdt ventetiden.

Vennlig og tilgjengelig

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Arrjun er min definitive favoritt av alle leger jeg har hatt. Det er alltid enkelt å få time takket være klinikkens bestillingssystem og jeg får raskt svar.
Han er så hyggelig og vennlig og flink at jeg alltid gleder meg til timene.
Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Henrik Siverts Skrevet

En veldig flink lege som tar seg tid til å høre/lytte på sine pasienters fremlegging av sine plager. Er en lege som ikke er skråsikker på alt, men konsulterer andre hvis han er i noen som helst tvil om hva som er den beste behandlingsmetoden for pasienten. Det mener jeg er en veldig styrke. LEGER som er skråsikre på alt, er ikke en lege jeg vil anbefale.

Den beste!

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Empatisk, hyggelig, varm og forståelsesfull lege som vil pasienten det beste. Går alltid derfra med et smil om munnen.

Mitt beste førsteinntrykk av en lege

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Vennlig, imøtekommende, interessert, gode kommunikasjonsevner og en som tar deg på alvor. Det er førsteinntrykket jeg satt igjen med etter første møte med Arrjun. Det er også det absolutt beste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Han bruker ikke tid på å belære deg med fremmedord, og oversetter medisinske uttrykk til norsk uten å spørre. Han tar små og store bekymringer på alvor, og tar de tester han mener er nødvendige. I mitt tilfelle tok han heller en prøve for mye enn for lite. Han tok seg god tid, og jeg fikk ikke noen følelse av at han tittet opp på klokka underveis. Dette gav noe ventetid før timen (kanskje 25 min), men det er det verdt. Ettersom jeg kun har vært hos ham en gang, vet jeg lite om tilgjengeligheten. Men jeg har absolutt ingen ting å utsette på ham.

Meget tillitsfull

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

God, ærlig, menneskelig, tar seg tid til pasienten, sender henvisning til spesialist, forklarer sykdomsbilde, flink med barn

En veldig god lege

Lege: Harald Bugge Skrevet

Dr. Bugge er den beste legen jeg har hatt. Han hører på hva jeg sier, og har evne til å skille det viktige fra det ufarlige. Duller ikke. Liker det godt når pasienten tar grep om helse, tror jeg. Det er sjelden ledige plasser på lista hans. Det er gjerne litt ventetid på venteværelset, for Bugge tar den tiden han trenger til den pasienten som er inne akkurat da.

Foreløpig helt topp

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Har akkurat byttet til denne legen, og ble veldig positivt overrasket over hvor hyggelig, lyttende og forståelsesfull han var. Har tydeligvis ikke vært heldig med tidligere fastleger. Endelig slipper jeg å grue meg til å gå til legen!

Veldig dyktig

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Andersen er en meget dyktig og hyggelig lege. Han har alltid tid til sine pasienter. Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktig lege

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Meget profesjonell, dyktig og flink til å prate med mennesker. Er grundig og tar flere undersøkelser for å gi en rett diagnose. Gir gode råd for å komme rakst tilbake i arbeid.

Rett på sak

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Veldig dyktig og kunnskapsrik lege. Rett på sak og ikke noe tull. Lytter til det du sier og gir gode råd og riktige vurderinger. Beste legen jeg har hatt.

Lege som lytter

Lege: Harald Bugge Skrevet

Harald er en fantastisk lege! Han tar seg god tid til å lytte og forklare og han er fleksibel og løsningsorientert, men ikke typen som lar deg bestemme alt. Han kan faget sitt godt, og jeg føler meg 100% trygg på at han gjør det som er best for meg. Det er alltid noe lengre ventetid på dagen, men jeg mener det er mye bedre å vente litt ekstra slik at han kan ta den tiden han trenger både med meg og andre.

Han kan til tider være litt surrete, men det går på ingen måte utover prestasjonen hans som lege.

Den beste legen !!

Lege: Henrik Siverts Skrevet

En fantastisk lege. Jeg har også hele familien er hos ham, Han lytter, Er genuint interessert og engasjert i sine pasienter og tar seg god tid til pasienten. Jeg og min famile har vært så heldig å ha denne fantastiske legen i over 20 år.

Ingen over, ingen ved siden!

Lege: Henrik Siverts Skrevet

En fantastisk lege jeg ønsker å sette på en pidestall og tilbe om jeg får sjansen. Kombinerer fastlegejobben med stilling som overlege ved skadelegevakten i Oslo, så stoler 100 % på denne mannen. Hele familien er hos ham, og han er tilgjengelig, lyttende, interessert, engasjert og rask.

Veldig fin lege!

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Opplever Dr. Siverts som imøtekommende, varm og profesjonell. Blir tatt på alvor og han følger opp. Føler meg veldig trygg.

Den beste fastlegen jeg har hatt! Kjempebra.

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Arrjun er utrolig vennlig, dyktig, lyttende, ydmyk, hjelpsom og tar seg god tid til hver pasient. Jeg har aldri hatt en så forståelsesfull og menneskelig fastlege noengang! Veldig mange leger sitter og taster på pc-en, sier "mhm" og hører ikke ordentlig etter, man føler seg litt til bry. Men slik er ikke Arrjun. Han tar alt på alvor og finner gode løsninger. Han er veldig serviceinnstilt og klok. Anbefales på det varmeste

Dyktig lege

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Har hatt Andersen som lege i noen år nå og er kjempefornøyd. Han er nøye, grundig og følger opp! Jeg har stoffskifteproblemer som jeg har fått under kontroll. Har vært hos han med både psykiske og fysiske problemer og han har vært en kjempestøtte. Har også gått til han mens jeg er gravid (som ikke har vært det letteste svangerskapet) og ble meget godt ivaretatt! Videresendte til ul og spesialister hvis han var i tvil. Han er ikke en som "duller" med deg, men han tar seg god tid og er nøyaktig. Er også meget tilgjengelig og det er lett å få time hos han.