Bentsebro legesenter

Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Kunnskapsrik, behagelig, tar seg tid

Lege: Harald Bugge Skrevet

En fantastisk omsorgsfull lege. Ser deg og gir deg de riktige rådene, men er også en «tøffing» som krever noe av deg. Ingen «sykemeldingslege». Men uten ham hadde livet mitt vært mye mer trøblete. Her vet jeg at jeg får hjelp!

Stryk i lege-pasient kommunikasjon

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Denne legen er svært dårlig på pasientkommunikasjon. Ser ikke på pasienten, men inn i PCen. Spør lite og svarer ofte med ènstavelses ord på spørsmål. Virker lite faglig kompetent, og prøver å skule dette ved hjelp av skuldertrekk, mangel på blikk kontakt og en kald og avvisende holdning. Anbefales ikke!

Trygghet i hverdagen

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Lege Siverts representerer hele ideen bak fastlege ordningen. Vi er veldig takknemlige for at han har sine dager tilgjengelig for vår familie. Det betyr en sikkerhet som vi unner alle andre også å ha. Takk.

Kunnskapsrik, empatisk, lyttende, effektiv, trygg

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Jeg kan ikke skryte nok av Dr. Siverts! Jeg har aldri møtt en lege så kunnskapsrik og samtidig medmenneskelig, empatisk og behagelig. Han tar meg alltid på alvor, og jeg merker at han virkelig bryr seg og ikke har en "få det unnagjort"-holdning til tross for at han har kort tid per pasient. Selv om han kun jobber et par dager i uka har jeg ringt inn ved kriser, og han har stilt opp. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og er evig takknemmelig for alt han har gjort for meg.

Trygg og tillitsfull

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Trygg fastlege som lytter til deg og gir deg forståelige svar. Føler meg trygg og har brukt han som fastlege i mange år. Varme anbefalinger.