Bentsebro legesenter

Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av Bentsebro legesenter

Understanding and positive

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Dr Ragavan is my favourite GP ever. He listens and is understanding. He has a warm personality and we laugh a lot. I feel like he cares about my overall health and I didn't have to convince him to send me to a specialist. I've never felt rushed out of the office.

Trygg og effektiv

Lege: Harald Bugge Skrevet

Vennlig og god ivaretagelse av en mann som trengte hjelp der og da! Svært godt ivaretatt av en kunnskapsrik og flott lege som ikke gjør forskjell på folk! Jeg fulgte en mann som har "falt litt utenfor" og som trengte bistand. Jeg ble svært glad og overasket over den vennlige og dyktige legen som tok seg tid, lyttet og handlet eksemplarisk. Virkelig å anbefale!

Oppmerksom og dyktig

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Veldig fornøyd med Arrjun. Han lytter, er engasjert og flink. Ikke bare på det medisinske, men også det mentale/mellommenneskelige. Kan varmt anbefale Arrjun som fastlege.

Enkelt og greit

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Haudemann har vært min fastlege i flere år. Han er enkel men dyktig og gir gode råd. For noen år tilbake gikk jeg gjennom en krise i livet, Haudemann tok meg på alvor og sørget for å bedre min allmenntilstand ved å henvise meg til rette spesialister.
Han er lett å prate med, og selvom han er en mann av få ord har han mange års erfaring og er en flink lege.

Anbefales deg som liker det raskt og enkelt. Han er imøtekommende og hyggelig. Eneste minus er at han ofte har lang ventetid.

Beste legen i Oslo

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Aldri hatt en lege som følger opp bedre, tar seg alltid god tid, og tar heller en test for mye enn for lite.