Ryen Legekontor

Tlf: 23 03 78 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Dårlig, selvopptatt lege

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Hører ikke på pasienten. Vil ikke ta på pasienten! Vil ikke videresende til spesialist. Sier hvis smertene vedvarer, ta kontakt. Etter et år, fortsatt ingen konklusjon om årsaken til smertene. Selvopptatt og arrogant lege. Er redd for å bli utbrent!! Burde aldri valgt lege yrken.

Vennlig, grundig og tydelig

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Fikk nylig Guri som min nye fastlege. Hun er vennlig, rett på sak og opptatt av å finne gode løsninger. Hun stiller gode spørsmål og gir inntrykk av å like jobben sin. Hun er den beste legen jeg har hatt til nå. Jeg føler meg sett, hørt og godt ivaretatt. Heia Guri!

Flott lege

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Jeg har vært vant til å gå til legen for de minste ting grunnet et yrke som ikke gjorde plass til f.eks. øreverk eller forkjølelse. Han tok meg alltid på alvor, selv om det kanskje ikke alltid var prekært. Veldig hyggelig og sympatisk lege, noe som var kjærkomment etter div. leger jeg har måttet bruke i utlandet.
Han var veldig hjelpsom med å henvise meg til spesialist.
Jeg bytter nå lege grunnet flytting, jeg har vært veldig fornøyd med å ha denne fastlegen.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Lyttende og empatisk lege som tar seg god tid og går grundig til verks. Anbefales på det sterkeste. Hun er kunnskapsrik og trygg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Veldig glad i legen min. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist ved behov. Veldig glad jeg har en lege som er snill og god. Vil aldri bytte han bort.