Ryen Legekontor

Telefonnummer23 03 78 8023 03 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Typisk lege

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Denne legen er hyggelig og imøtekommende. Han lytter til det som blir sagt og lar deg alltid prate ferdig.

I dialog med andre instanser slik som for eks. NAV og A-Hus, blir han tilbakeholden og virker redd for jobben sin. Han kan da endre mening umiddelbart, og jeg som pasient sitter igjen svært forvirret.

Kolmannskog er en lege med mye kunnskap, men etterhvert virker han uengasjert. Som leger flest, sliter han med å se hele bildet. I etterkant av hver time sitter jeg igjen med følelse av å være brysom.

Jeg er under sterk tvil på om jeg skal bytte eller ikke, da dette problemet i stor grad skyldes utformingen av helsevesenet generelt, og ikke denne legen personlig.

Profesjonell og grundig

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Dr Ellingsen er en profesjonell og grundig lege. Han har også en menneskelig og god måte å kommunisere på.

trygg og flink

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Hatt henne i over 15 år, meget god til å lytte og er fleksibel. Får alltid time ganske fort- innen 2-5 dager, noen ganger dagen etter. ER alltid behjelpelig og forståelsesfull.

Ok

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Ok som regel, syns ikke hun er alltid flink til å høre etter på deg men er rask på å få deg ut døra.
Hatt henne i noen år også, jeg er ikke ofte syk. Man kan bli nødt til å vente lenge på legetime.

Uengasjert

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Denne legen er hyggelig når han møter deg. Lytter, men skriver ikke ned det som faktisk feiler deg. Oppfatter pasienten som en som overdriver. Ingen god lege mht dokumentasjon eller service.