Ryen Legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Dykrig og hyggelig lege

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Gått hos henne på Kalbakken i mange år og hun lytter og sender videre. Tar den tiden pasienten trenger, mens den nye sitter med stoppeklokke. Jeg savner legen. Da jeg fikk Borelia ble jeg tatt på alvor og hestekur med en gang. Man føler at man blir hørt og det er viktig for en pasient. Jeg flyttet til Bergkrystallen og så siste det seg at Ibrahim flyttet til Ryen, men det er lang venteliste dessverre. Trist å miste henne.

Dyktig og medmenneskelig

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Sadia har vært fastlege for meg og mine to barn de siste 5 årene. Hun er svært dyktig og opptatt av pasientens beste. Veldig trist for oss at hun har sluttet på det legekontoret og vi må bytte til en annen fastlege :(

Empatisk og omsorgsfull

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Hatt denne legen i noen år og er godt fornøyd. Hun er lyttende og empatisk. Hun er rolig og viser forståelse. Jeg føler meg trygg hos henne. Anbefales.

Grundig&klok

Lege: Sadia Ibrahim Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 7 år. Har aldri hatt en fastlege som følger meg så godt opp. Hun er kunnskapsrik og medmenneskelig. Er hun usikker på noe, så sjekker hun ut med sykehus og spesialister. Hun lytter og tar seg tid, og er genuint interessert i pasientene sine. En mer omtenksom lege skal man lete lenge etter.

Avvisende og ufin

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Er på legekontoret hos Ellingsen med en kamerat med utglidning i ryggen som følge av tidligere brudd. Han er sendt til fastlegen fra legevakten for å få henvisning til røntgen, og beskjeden er at det haster. Ved forespørsel om Ellingsen kan ta dette innimellom er svaret et arrogant"nei!", ledsaget av et nedlatende ansiktsuttrykk.
Å svare en pasient med store smerter på denne måten er, uavhengig av forespørsel, totalt forkastelig. Noe annet er at en henvisning diktert fra legevakten ikke tar lang tid å skrive.