Ryen Legekontor

Tlf: 23 03 78 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Ok

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Ok som regel, syns ikke hun er alltid flink til å høre etter på deg men er rask på å få deg ut døra.
Hatt henne i noen år også, jeg er ikke ofte syk. Man kan bli nødt til å vente lenge på legetime.

Uengasjert

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Denne legen er hyggelig når han møter deg. Lytter, men skriver ikke ned det som faktisk feiler deg. Oppfatter pasienten som en som overdriver. Ingen god lege mht dokumentasjon eller service.

Trygg, medmenneskelig og dyktig

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Jeg har hatt Kristian som fastlege helt siden tenårene og opplever han som både sympatisk, forståelsesfull og dyktig. Jeg har store vanskeligheter med å snakke høyt om både fysisk og mental helse og det sitter langt inne å oppsøke hjelp. Jeg klarer i nogenlunde grad å uttrykke meg til Kolmannskog likevel. Dette er grunnen til at jeg har beholdt Kristian som fastlege selv om reiseveien har blitt lang etter jeg har flyttet.
Takk til Kristian for super hjelp - hver gang.

Trygg, kunnskapsrik

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Jeg er en pasient som går til Kristian Kolmannskog. Jeg må si at han er utrolig behagelig og ha med å gjøre.Får nesten alltid time på dagen. Er meget fornøyd med min fastlege

Vennlig, grundig og tydelig

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Fikk nylig Guri som min nye fastlege. Hun er vennlig, rett på sak og opptatt av å finne gode løsninger. Hun stiller gode spørsmål og gir inntrykk av å like jobben sin. Hun er den beste legen jeg har hatt til nå. Jeg føler meg sett, hørt og godt ivaretatt. Heia Guri!