Ryen Legekontor

Telefonnummer23 03 78 8023 03 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Profesjonell og grundig

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Dr Ellingsen er en profesjonell og grundig lege. Han har også en menneskelig og god måte å kommunisere på.

trygg og flink

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Hatt henne i over 15 år, meget god til å lytte og er fleksibel. Får alltid time ganske fort- innen 2-5 dager, noen ganger dagen etter. ER alltid behjelpelig og forståelsesfull.

Ok

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Ok som regel, syns ikke hun er alltid flink til å høre etter på deg men er rask på å få deg ut døra.
Hatt henne i noen år også, jeg er ikke ofte syk. Man kan bli nødt til å vente lenge på legetime.

Uengasjert

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Denne legen er hyggelig når han møter deg. Lytter, men skriver ikke ned det som faktisk feiler deg. Oppfatter pasienten som en som overdriver. Ingen god lege mht dokumentasjon eller service.

Trygg, medmenneskelig og dyktig

Lege: Kristian Kolmannskog Skrevet

Jeg har hatt Kristian som fastlege helt siden tenårene og opplever han som både sympatisk, forståelsesfull og dyktig. Jeg har store vanskeligheter med å snakke høyt om både fysisk og mental helse og det sitter langt inne å oppsøke hjelp. Jeg klarer i nogenlunde grad å uttrykke meg til Kolmannskog likevel. Dette er grunnen til at jeg har beholdt Kristian som fastlege selv om reiseveien har blitt lang etter jeg har flyttet.
Takk til Kristian for super hjelp - hver gang.