Ryen Legekontor

Tlf: 23 03 78 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ryen Legekontor

Vennlig, grundig og tydelig

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Fikk nylig Guri som min nye fastlege. Hun er vennlig, rett på sak og opptatt av å finne gode løsninger. Hun stiller gode spørsmål og gir inntrykk av å like jobben sin. Hun er den beste legen jeg har hatt til nå. Jeg føler meg sett, hørt og godt ivaretatt. Heia Guri!

Flott lege

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Jeg har vært vant til å gå til legen for de minste ting grunnet et yrke som ikke gjorde plass til f.eks. øreverk eller forkjølelse. Han tok meg alltid på alvor, selv om det kanskje ikke alltid var prekært. Veldig hyggelig og sympatisk lege, noe som var kjærkomment etter div. leger jeg har måttet bruke i utlandet.
Han var veldig hjelpsom med å henvise meg til spesialist.
Jeg bytter nå lege grunnet flytting, jeg har vært veldig fornøyd med å ha denne fastlegen.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Lyttende og empatisk lege som tar seg god tid og går grundig til verks. Anbefales på det sterkeste. Hun er kunnskapsrik og trygg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Veldig glad i legen min. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist ved behov. Veldig glad jeg har en lege som er snill og god. Vil aldri bytte han bort.

Døv lege

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Hun overkjører pasient fullstendig, hører ikke i det hele tatt. Fikk denne legen når tidligere lege gikk av med pensjon.

En super lege!

Lege: Kirsti Waage Skrevet

Jeg har hatt Waage som fastlege i 3,5 år både for meg og mine to døtre. Dette er en lege som lytter og tar deg på alvor. Kan noen ganger være noen ukers venting, men da har jeg kommet til dyktige turnus leger. Jeg bytter nå på grunn av flytting, ellers hadde hun vært min lege så lenge det var mulig. Veldig flink, kunnskapsrik og betryggende. -

Dårlig lege

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Legen virker overkjørende og tar ikke pasienten på alvor. Hun kommer raskt i forsvarsposisjon hvis man har spørsmål, i stedet for å lytte. Ingen god opplevelse.

Verdens beste legen

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Jeg har hatt henne i 15år.
Hun er veldig nøye, tar raske tiltak, gir gode råd og motiverer mye i vanskelige situasjoner.
Hun er så dyktig, ærlig og er omsorgsfull.

Svært dyktig lege som tok meg på alvor fra første møte

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Hun lyttet til meg, tilpasset seg min tilstand i forhold til min tilstand. ga litteraturanbefalinger, og alternativer metoder jeg kunne benytte meg av for å bedre min helse

Mangelfull oppfølging

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Mange ord og lite handling. Vanskelig å forholde seg til. Lite profesjonell fremtoning og står ikke for hva hun har sagt ved tidligere konsultasjoner. Manglende oppfølging på flere plan. Får følelsen av ikke å bli trodd. Jeg kommer til å bytte lege ved første anledning.

Misfornøyd

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Virker som hun ikke tror på det man sier. Hun tror alt er psykisk. Veldig ubehagelig å ha en sånn lege som ikke tar deg seriøst. Aldri opplevd det med noen andre leger tidligere. Kommer til å bytte lege så fort det er ledig hos noen andre.
Jeg var veldig fornøyd med min forrige lege. Ble tildelt henne da forrige lege gikk av med pensjon.

Tidenes beste fastlege...

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Har hatt noen fastleger.men ingen har vært som Theodor.Han har hatt en stor betydning for min tilfriskning & motivasjon.hadde aldri tenkt at fastlege kunne være så nyttig får meg.Har hatt han som fast lege over et par år nå.kjempe bra☆☆☆☆☆

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Dr. Ellingsen er en fantastisk lege med mye kunnskap som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser etter en ny fastlege bør du gi Dr. Ellingsen en sjanse, jeg er 100% sikker på at du ikke angre.

Arrogant ikke til å stole på

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Har en mann med psykiske problemer. Han blir ikke fulgt opp får bare de pillene han ønsker noe han ikke fikk hos sin forrige lege. Har forsøkt å få han i tale uten hell. Har skrevet flere brev til ham som ikke blir besvart. Tatt kontakt med fylkeslegen og de sa at ellingsen skulle besvare denne noe som ikke har skjedd. Denne legen er arrogant og likegyldig.

Dyktig og meget god lytter.

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Er strålende fornøyd med å ha han som fastlege. Han er faglig dyktig,et lyttende medmenneske og humoristisk.
Beste legen jeg har hatt!!

Great doctor!

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Theodor Omar is a very good and positive man. He is empathetic and always takes his time to listen to you, gives professional advises and reference you to specialists if needed. He explains things in an easy to understand way. I can definitely recommend him!!

En grundig og imøtekommende lege.

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en grundig og imøtekommende lege med gode empatiske evner. Han sender meg videre til spesialister når han føler at egen kompetanse butter. Han er alltid korrekt høflig og viser også at han har sans for humor. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Den beste legen!

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Har hatt denne legen snart 15 år, fortsatt god, omsorgsfull og undersøker så godt inn og ut! Ingen ventetider, tar pasientene godt med stor smil. Jeg er veldig glad for at hun er min lege og dermed anbefaler henne på det sterkeste:)

Er svært fornøyd med denne legen.

Lege: Theodor Omar Chammas Ellingsen Skrevet

Han er imøtekommende og hyggelig. Føler at vi har god kommunikasjon. Ved en anledning da jeg følte meg skikkelig dårlig. (Influenslignende symptomer) kom han hjem til meg og tok blodtrykk m.m. Ble akutt innlagt på sykehus for diverse prøver. Har diagnoser som krever medisinering. E-resepter blir ordnet med raskt og effektivt. Det er heller ikke vanskelig å få time hos ham innen rimelig tid. Har ingen planer om å bytte lege.

Veldig dyktig, hyggelig og profesjonell lege

Lege: Guri Svendsen Skrevet

Tar alle henvendelser seriøst og gir gode svar. Tydelig og lyttende kommunikasjon. Følger opp problemstilinger grundig. Henviser der det er nødvendig til spesialist. En god støtte i vanskelige tider. Tar seg god tid når det er påkrevet.