Lalita Ostadazim

Telefonnummer51 66 23 7551 66 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdstunet Tannleger Jærveien 15 4319 Sandnes
Lalita Ostadazim holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Lalita Ostadazim

Svært dyktig og profesjonell

Tannlege: Lolita Aleksandrovna Ostadazim Skrevet

Hun er den dyktigste tannlegen jeg har vært hos. Har kunnskap langt utover det andre tannleger jeg har gått hos har vist. Hun er svært effektiv, hyggelig, og gjør godt arbeid. Hun jobber mye og jeg får fort time når det trengs. Anbefales på det sterkeste.

Altid blid og positiv

Tannlege: Lolita Aleksandrovna Ostadazim Skrevet

God atmosfære på klinikken. Hun er flink til å og forklare hva hun gjør underveis. Alltid blid, hyggelig og imøtekommende.
Behagelig dame og behagelig besøk.
Er endelig kvitt tannlegeskrekken.

Rask, flink og tilgjengelig

Tannlege: Lolita Aleksandrovna Ostadazim Skrevet

Svært behagelig tannlege som er flink, rask og har utvidet åpningstid. Her slipper en å sitte lenge på venteværelset og kommer inn på avtalt tid. Anbefales på det sterkeste.

Ekstremt hyggelig og profesjonell

Tannlege: Lolita Aleksandrovna Ostadazim Skrevet

Byttet til henne etter anbefalinger fra mine kollegaer. Jobbet raskt og hele behandlingen var fullstendig smertefri! Ikke vant med dette fra tidligere. Anbefales på det sterkeste for de som har litt tannlegeskrekk og det som ønsker kvalitet. Og åpningstider fra 7 til 19 er uvant men veldig positivt!

Meget dyktig!

Tannlege: Lolita Aleksandrovna Ostadazim Skrevet

Har vært hos mange tannleger opp gjennom tiden, men Lalita troner nok øverst. Rask, dyktig, virker meget faglig kompetent, og skaper trygghet.