Kalbakken Legegruppe

Telefonnummer22 25 34 7222 25 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakken Legegruppe

En meget dyktig og empatisk lege!

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

En ung og dynamisk lege som i disse dager er et kjærkomment unntak fra fastlegene som aldri har tid nok til sine pasienter. Er genuint interessert i sine pasienter! En bør prise seg lykkelig over å ha plass på hans fastlegeliste!

Mvh

Lite pasientkontakt

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Fikk denne legen da forrige gikk ut med pensjon. Bruker ikke god nok tid, lite kontakt og ser så vidt på meg og mine problemer.

Føler meg ikke trygg og virker lite forståelsesfull står på venteliste for en ny fastlege

Anbefales!!!

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Tålmodig, kunnskapsrik og ydmyk.

Dr.Quang Hien Pham har vært min fastlege i 30 år, og utifra min erfaring med han, kan jeg si:

-Denne legen tar seg tid til pasienten, lytter og prøver å finne gode løsninger.
-Han bryr seg om pasienten som et menneske, ikke som en jobb og inntekt.
-Jeg stoler fullt på hans kompetanse og integritet. Jeg føler meg trygg hos han.
-Selv om jeg har flyttet til et annet fylke, og det er veldig kronglete å reise, har jeg ennå ikke byttet fastlege.

Ikke særlig trygg. Sen til å svare, vanskelig å få tak i. Generelt vanskelig å ha med å gjøre..

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Ble byttet til denne fastlegen etter at min fastlege sluttet. Virket helt Ok ved første konsultasjon, men etter dette særdeles vanskelig å ha med å gjøre..

Lege for enkle helse utfordringet

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Aldri har jeg møtt en lege som ikke hadde ett eneste behandlings- tilbud til meg.
Anse denne legen for inkompetent skulle du ha en kompleks sykdomshistorie. I 40 min stirret jeg inn i kalde føleseløse øyne, mens jeg la ut om sterk sjelelig smerte og satt i sterk angst. For ordens skyld, var det legen selv som sa seg inkompetent i forhold til min sykdom, skremmende