Kalbakken Legegruppe

Tlf: 22 25 34 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kalbakken Legegruppe

Effektiv og løsningsorientert

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Kan anbefale denne fastlegen. Han lytter og kommer med anbefalinger og mulige behandlinger. Har fått rekvisisjon til spesialist når jeg har bedt om det. Ingen ting å utsette på tilgjengeligheten heller.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(

Profesjonell og medmenneskelig.

Lege: Peter Kittelsen Skrevet

Jeg og min familie føler oss veldig godt ivaretatt av denne legen. Han er profesjonell og kunnskapsrik, samtidig som han alltid annerkjenner vår opplevelse av sykdomsbilde. Flink til å forklare prosesser og gjøre det jordnært. Han er god til å vurdere helhetsbilde. Topp skåre!

Den beste fastlegen

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Jeg har hatt Chaudhry en periode tidligere noen år tilbake på Råholt og jeg var veldig fornøyd med han den gang. Etterhvert sluttet han der og jeg hadde ikke han på et par år. Etterhvert flyttet jeg også til Oslo og oppsøkte derfor Chaudhry igjen. Han skuffet ikke denne gangen heller.
Han møter deg alltid med en smil, hyggelig og pratsom. Spør hvordan det går og husker mye om deg som person. Han er den legen som har tatt mine plager seriøst og jeg har fått de henvisningene jeg har trengt uten å nøle. Han lytter og stiller mange spørsmål.

Super lege

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Første legen jeg har hatt som jeg føler lytter til hva jeg vil og viser meg tillit. Kjempe flink faglig og alltid like blid. Beste legen jeg hat møtt hittil.