Kalbakken Legegruppe

Telefonnummer22 25 34 7222 25 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakken Legegruppe

Lege for enkle helse utfordringet

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Aldri har jeg møtt en lege som ikke hadde ett eneste behandlings- tilbud til meg.
Anse denne legen for inkompetent skulle du ha en kompleks sykdomshistorie. I 40 min stirret jeg inn i kalde føleseløse øyne, mens jeg la ut om sterk sjelelig smerte og satt i sterk angst. For ordens skyld, var det legen selv som sa seg inkompetent i forhold til min sykdom, skremmende

Effektiv og løsningsorientert

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Kan anbefale denne fastlegen. Han lytter og kommer med anbefalinger og mulige behandlinger. Har fått rekvisisjon til spesialist når jeg har bedt om det. Ingen ting å utsette på tilgjengeligheten heller.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(

Den beste fastlegen

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

Jeg har hatt Chaudhry en periode tidligere noen år tilbake på Råholt og jeg var veldig fornøyd med han den gang. Etterhvert sluttet han der og jeg hadde ikke han på et par år. Etterhvert flyttet jeg også til Oslo og oppsøkte derfor Chaudhry igjen. Han skuffet ikke denne gangen heller.
Han møter deg alltid med en smil, hyggelig og pratsom. Spør hvordan det går og husker mye om deg som person. Han er den legen som har tatt mine plager seriøst og jeg har fått de henvisningene jeg har trengt uten å nøle. Han lytter og stiller mange spørsmål.

Super lege

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Første legen jeg har hatt som jeg føler lytter til hva jeg vil og viser meg tillit. Kjempe flink faglig og alltid like blid. Beste legen jeg hat møtt hittil.