Kalbakken Legegruppe

Telefonnummer22 25 34 7222 25 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakken Legegruppe

Anbefales!!!

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Tålmodig, kunnskapsrik og ydmyk.

Dr.Quang Hien Pham har vært min fastlege i 30 år, og utifra min erfaring med han, kan jeg si:

-Denne legen tar seg tid til pasienten, lytter og prøver å finne gode løsninger.
-Han bryr seg om pasienten som et menneske, ikke som en jobb og inntekt.
-Jeg stoler fullt på hans kompetanse og integritet. Jeg føler meg trygg hos han.
-Selv om jeg har flyttet til et annet fylke, og det er veldig kronglete å reise, har jeg ennå ikke byttet fastlege.

Ikke særlig trygg. Sen til å svare, vanskelig å få tak i. Generelt vanskelig å ha med å gjøre..

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Ble byttet til denne fastlegen etter at min fastlege sluttet. Virket helt Ok ved første konsultasjon, men etter dette særdeles vanskelig å ha med å gjøre..

Lege for enkle helse utfordringet

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Aldri har jeg møtt en lege som ikke hadde ett eneste behandlings- tilbud til meg.
Anse denne legen for inkompetent skulle du ha en kompleks sykdomshistorie. I 40 min stirret jeg inn i kalde føleseløse øyne, mens jeg la ut om sterk sjelelig smerte og satt i sterk angst. For ordens skyld, var det legen selv som sa seg inkompetent i forhold til min sykdom, skremmende

Effektiv og løsningsorientert

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Kan anbefale denne fastlegen. Han lytter og kommer med anbefalinger og mulige behandlinger. Har fått rekvisisjon til spesialist når jeg har bedt om det. Ingen ting å utsette på tilgjengeligheten heller.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Smerter i ryggen og han sitter og flirer av meg som om jeg ikke snakker sant. Har seriøst sterke ryggsmerter og han spør om jeg vil ha noen piller og disse hjelper ikke i det hele tatt! Har fremdeles ryggsmerter og siden har flirte av meg så orker jeg ikke gå tilbake å få hjelp :(