Kalbakken Legegruppe

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakken Legegruppe

Hyggelig, blid og hjelpsom

Lege: Quang Hien Pham Skrevet

Dr. Pham er veldig hyggelig, imøtekommende og hjelpsom. Har vært der selv, og med sønnen min, og han er veldig flink med barn og får de til å føle seg trygge.

Veldig fint legesenter også. Hvis Dr. Pham er på ferie får jeg en annen lege. Kjempefornøyd. Dessuten er sykepleierne også veldig flinke med barn.

Flott og fantastisk lege

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Veldig fornøyd med Rashid. Han er flink til å forklare diagnosen og er imøtekommende. Han ee en veldig positiv person som er hyggelig og forståelesfull. Han viser at han bryr seg om pasienten.

Beste legen i Oslo

Lege: Monika Joanna Ciesla Skrevet

Svært fornøyd med Monika, hun er muligens den beste fastlegen jeg har hatt. Omsorgsfull, kunnskapsrik, tar deg på alvor. Selv er jeg veganer, og hun sitter inne med oppdatert og saklig kunnskap også om dette temaet, ingen fordommer.

Verdens beste lege

Lege: Rashid Abdelkader Rashid Aljamal Skrevet

Fikk han akkurat som min fastlege. Fantastisk lege rett og slett. Følte meg veldig godt tatt i mot. Han hørte på meg og kom kjapt med en løsning på mitt problem. Samtidig som han fikk meg til å føle at jeg ble tatt seriøst. Vil også nevne at at servicen på på kontoret er fantastisk. Di tok hensyn til at jeg er travel i jobben min og la det perfekt til rett for meg. Samt at di er kjempe hyggelige. Kan anbefale kontoret og legen på det sterkeste.

En meget dyktig og empatisk lege!

Lege: Atif Ikram Chaudhry Skrevet

En ung og dynamisk lege som i disse dager er et kjærkomment unntak fra fastlegene som aldri har tid nok til sine pasienter. Er genuint interessert i sine pasienter! En bør prise seg lykkelig over å ha plass på hans fastlegeliste!

Mvh