Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Kontakt

Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ...
Solhauggt 2 0565 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(355)
355 vurderinger
Tilgjengelighet
(265)
265 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(273)
273 vurderinger
Service
(245)
245 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Elendig legesenter, grei lege

Lege: Ronny Granå Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kom over dette nettstedet mens jeg lette etter åpningstidene deres. Må nok være hjemme med halvsykt barn med øyebetennelse i dag, trenger bare ringe Granå for hans vurdering. At de ikke har sekretær og ikke e-post er idiotisk. I tillegg ligger ikke åpningstidene deres på nett, eller på svareren deres, så jeg vet ikke om jeg kan begynne å ringe klokken åtte eller ni. Og en halvtime i telefonkø betyr faktisk noe når man har et sutrete barn på armen. Hadde det ikke vært for at det ligger så nært hadde jeg byttet legesenter for lenge siden. Granå selv er grei+, synes jeg.

Meget flink lege

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hesla er en fastlege som gir pasientene god tid og lytter til de. Han viser stor forståelse og empati ovenfår pasienten. jeg er veldig glad for å ha han som fastlege.

The Worst Doctor I Have Ever Had (ZERO Star Rating)

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

I have to wait on average 45 mins on the phone to reach her if she even picks up the phone at all. Yes I waited on the phone for one hour and even then she does not pick up the phone. Since getting pregnant, I had to contact her to get her to send the doctor's letter to Ullevål hospital as they never received it. Then she asked me to find the fax number to use to send it to Ullevål and then call her back with the information. I could not believe that a doctor was asking me to do this work! She may as well have asked me to pick up the letter from her and send the letter to Ullevål myself. Moreover, I had to take my blood test THREE TIMES because of lost paperwork as Ullevål hospital never received any results from my doctor. Who is this doctor? Who is using her services? This situation leaves me dumbfounded as I am pregnant in Norway and have been neglected throughout the last 5 months. How do women manage in this country? I hope it is just my doctor but I have even encountered problems with the Helsestajon. If you are pregnant and have the means, I would urge you to shell out the extra money and go private.

De dåliga recensionerna stämmer!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Leste alle dårlige recensioner for første møte med henne, og tenkte at bara fordi noen annen ikke liker henne, så kanskje jeg synes hun er bra. Feil. Jeg går virkelig ikke ofte til legen i det hele tatt, er sjelden syk, og synes ofte det er unødvendig å bruke opp tid for småting. Men da jeg går, forventer jeg meg at legen skal lytte til hvorfor jeg er der. Jeg fortalte mit problem og hva jeg gjort for å prøve bli kvitt det. Istedet for å notere det jeg sa, så gav hun råd å gjøre akkurat det jeg fortalt at jeg gjort! Dessuten hade jeg en booket time, som ikke blev av fordi hele legesentret var stengt og ingen hadde meldt fra til oss pasienter, så der stod vi utenfor en låst dørr. Hun er også ofte "travel", så hvis man ikke skriver ned alle tingene man tenkt spørre om så er man plusselig "klar" og står utenfor kontoret med halvparten uklar. Dårligt kontor generellt og anbefaller virkelig ikke noen til å bytte til dette!

Stort forbedringspotensial, upersonlig behandling.

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forsåvidt hyggelig lege, men senteret er preget av mye travlhet og at de for noen år tilbake nedla hele resepsjonen, slik at den enkelte legen må håndtere timebestillinger og konsultasjoner samtidig. Da ringer telefonen en del når man sitter på legens kontor, og hun virker fraværende. Stiller heller ikke mange oppfølgende spørsmål. Man får inntrykk av at legekontoret drives som en forretning. Det er fort inn og ut. Den negative vurderingen handler derfor mer om rammene rundt legepraksisen enn om legen selv.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.