Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

att jag tänkte att jag ville ge henne en chans trots dåliga rec innan, skulle ja inte gjort. ..

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Att bli behandlad så fruktansvärt dåligt av en läkare har jag aldrig blivit!
Att jag ville ge henne en chans trots dåliga kommentarer innan så kanske hon är bra mot mig tänkte jag.... Fel fel fel, stressad och lyssnade inte ett ord på hur jag mådde och kände. .. slängde papperna framför mig och börja prata i telefon. .. allmänt otrevlig. ..

Faglig flink og effektiv

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kongshaug får ufortjent mye kritikk her, synes jeg. Hun er tross alt lege, ikke psykolog. Hun tar faglig gode avgjørelser og er effektiv, konkret og direkte i samtaler. Hun tilbyr absolutt det man behøver av en fastlege.

Flink lege

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Utrolig fornøyd. Dyktig lege som var flink til å lytte, tok seg god tid, kom med mange gode spørsmål og avklaringer slik at han fikk ett best mulig bilde av situasjonen. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Sympatisk og tillitsvekkende.

Meget god lege

Lege: Sjur Olav Hesla Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med Sjur som lege, han har alltid tatt meg på alvor og fulgt meg opp på en seriøs måte, men klinikken han jobber på har en resepsjonsbetjening som tydeligvis har som oppgave å skjerme legene og gjør ham derfor (for) lite tilgjengelig.
Vurderer å bytte fordi resepsjonen ikke fungerer.

Mycket nojd med denna lege!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jag ar svensk och flyttade till Oslo for ett ar sedan. Jag har haft denne legen och fatt hjalp med det jeg trenger. Mycket imponerad av snabb och proffessionell hjelp. No bullshit- Jeg anbefaller denne legen varmt.