Lille Grensen Legesenter

Telefonnummer23 10 40 2023 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lille Grensen Legesenter

Anbefales

Lege: Trond Daae-Johansen Skrevet

Trond tok det litt tid å kommunisere med på starten, men etterhvert som jeg besøkte han så ble han "varmere i trøya" og det ble jeg og. Dermed ble tonen mye bedre mellom oss og han er utrolig flink og hjelper meg med alt. Alltid.

Umulig å få tak i - useriøst

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har måttet bytte fastlege på grunn av at denne legen er så uhyre vanskelig å få tak i, og på grunn av at jeg ikke føler plagene mine blir tatt på alvor.
Kommer stort sett bare til en tlf.svarer når jeg ringer, der det opplyses om telefontider. Men hva hjelper vel det når man bare kommer til svareren i telefontiden?
Blir veldig vanskelig å bruke denne legen i det lange løp når vedkommende ikke er mulig å få tak i.
Opplever ellers denne legen som lite lydhør for det man kommer med og generelt overarbeidet.

toppen läkare =)

Lege: Aslak Holtestaul Skrevet

Mkt bra lege, tar dig som patient på allvar. Lyssnar på en och upplevs som en mkt empatisk lege.

Må si meg enig med resten!

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Da jeg leste disse vurderinge, måtte jeg le, for det var nøyaktig det jeg selv har sagt om Brodwall.
Hun er hyggelig og empatisk, og virker dyktig.
Men hva hjelper det når man aldri får time?
Telefontilgjengeligheten er tragisk og det er vanskelig å få hastetime.
Har også endt opp på legevakten fordi det rett og slett er lettere enn å komme til dr. Brodwall..

en klippe!

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Eleonora er en suverèn lege i mine øyne! Hun er en klippe som har vært meget tilgjengelig til enhver tid i mitt tilfelle. At det kan bli venting på en leges venterom er da ikke noe unormalt, vente må man uansett hvilken lege man kommer til!
At man må gjennom resepsjonen nede på nrk, med registrering er heller ingenting å henge seg opp i, simpel rutine!