Majorstuen Tannlegesenter AS

Majorstuen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Tannlegesenter AS

Profesjonell til fingerspissene

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Tannlege Hajdu utfører sitt arbeid på en profesjonell måte. Hun har et behagelig vesen, som gjør at du automatisk føler deg trygg og i varetatt. Dette gjenspeiles i hennes utførelse av behandlingen hvor hun hele tiden informerer om hva hun gjør, samtidig som hun utfører jobben skånsomt.

Lav faglig kompetanse

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Fra første møte med tannlegen føler jeg meg ille til mote. Hun snakker mye om sitt privatliv med bulimi. Ubekvem. Veldig pådriver av rotfylling og drar timen ut slik at du er nødt til å komme tilbake. Føles som om du tar opp tiden hennes og at du ikke helt kan stole på diagnosen hennes. Jeg dro til en annen tannlege og de ville ikke rotfylle og mente at det var unødvendig behandling. Hun er en selger; snakker om alt man kan gjøre for å få det perfekte smil og kan mobbe på dine naturlige tenner. Så mye at du føler at du trenger de porselen tennene og div. Jeg ville ikke gått til henne og anbefaler andre å tenke seg om
2 ganger før de stoler på diagnosen hennes. Urovekkende pengemaskin uten å tenke langsiktig for sin pasient.

kompetansesvikt

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Sitter ofte i tlf under timen. ufokusert og tilbyr unødvendige behandlinger. føler det er økonomisk baktanke for å tjene penger. ikke nok kompetanse. snakker ofte om hva hun kanskje heller ville gjort under selve behandlingen istedenfor å gjøre det før og avklare. misfonøyd og føler ikke trygghet.

Flink tannlege

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Jeg tok invisalign hos henne da hun kunne gi meg byens beste pris, og hun leverte god service og støtte under hele behandlingen på 16 måneder. Informativ, hyggelig og forsiktig i behandlingen. Timen begynner ofte ti minutter etter avtalt tid, men ellers er det bra.

Dyktig, flink og veldig snill

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og den ble jeg fort kvitt. Hun har vært tannlege for min mor i mange år og veien dit for meg ble da kort. Hun tar meg godt i mot og jeg er ikke lenger redd for tannlegen. Dette til tross for at jeg har hatt noen problemer som måtte fikses. Standard pris og ypperlig service! Go Lillian!