Majorstuen Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 46 67 5422 46 67 ... Nettsted
Kirkeveien 64A 0364 Oslo
Majorstuen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Tannlegesenter AS

Meget vennlig, rask og effektiv :-)

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Dyktig tannlege som her tidligere nevnt, men vil også legge til at når det gjelder å "se" den enkeltes pasients kosmetiske behov, er hun særdeles god. Arbeidet er ikke bare tilfredsstillende utført ; gjelder det broer, fasetter eller andre kosmetiske løsninger, stiller hun i særklasse.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Hun er effektiv og grei, lett å få time, følger deg godt opp og er veldig hyggelig i tillegg. Føler aldr at hun skal "suge penger ut av deg". Jeg gleder meg alltid til å besøke henne.

Beste tannlegen.

Tannlege: Bjørn Forbord Skrevet

Veldig dyktig tannlege som tar seg god tid til å forklare hva som gjøres underveis. Jeg har veldig tannlegeskrekk, men det er en fryd å gå til Bjørn.

Liker også at han ikke er så gjerrig på penger.
Hver gang jeg er hos Bjørn får jeg beskjed om at jeg kan "betale neste gang". Jeg kunne fint ogås betale i mindre omganger.

Faglig oppdatert, hjelpsom og hyggelig

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Bestilte hjemmebleking - tannlegen var imøtekommende og profesjonell :) Fikk detaljert forklaring av prosedyren og hva slags resultater jeg kunne forvente.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Lillian Piroska Hajdu Skrevet

Jeg har brukt henne som fast tannlege i over 20 år og har aldri vært misfornøyd med noe av det arbeidet hun har utført. Hun er både teknisk flink og god til å ivareta personen. Kan anbefales på det varmeste.