Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Veldig fornøyd med Hilde som fastlege - en lyttende, kunnskapsrik og dyktig lege. Alltid gode råd og er løsningsorientert.

Kunne ikke ha fått en bedre fastlege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Hilde Skrede har vært min fastlege siden jeg flyttet til Oslo for snart 10år siden.
Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og tar seg tid til pasientene sine, selv om hun har nok å gjøre. Det hender at jeg må vente litt for å komme til avtalt time, men det er bare bagateller.

Som noen har kommentert tidligere, jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege.

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har hatt Stavdal som fastlege i mange år og er svært fornøyd med henne. Hun er alltid imøtekommende, effektiv og ser deg som person( (ikke bare som et case). Hun har høy integritet. Det eneste negative er at det er vanskelig å få time hos henne. Nå som jeg flytter ut av Oslo Kommune vil det være et savn å ikke kunne benytte henne lenger.

Veldig grei så lenge man ikke er syk

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med henne i mange år, men opplevde at hun ikke holdt mål da jeg faktisk trengte hjelp. Da jeg hadde alvorlig sykdom som gjorde meg ute av stand til å være på jobb i en periode, følte jeg meg veldig lite sett og fikk ikke hjelp. Det ble en stor tilleggsbelastning, og jeg skiftet fastlege.

Helt ok, men travel

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Hun er en helt grei lege, og sikkert flink til mye. Hoveproblemet er at hun har det travelt. Hun jobber ikke 100 %, så hvis man trenger lege raskt får man som regel time hos en turnuskandidat. Disse skiftes ut hvert halvår, så man vet aldri hvem som er der til enhver tid. Litt uforutsigbart, med andre ord. I tillegg føler jeg på presset for å bli ferdig med hele besøket på tre minutter hver gang jeg er er der, men det er kanskje tilfellet hos alle fastleger.