Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Skrede er en lege for kvinner og folk med kroniske sykdommer

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

På de ti årene jeg har hatt henne som fastlege har jeg kun sett henne en gang. Jeg hadde en eller annen influensa og ville vite om det var bakterier eller virus. Hun ville absolutt skrive ut en sykemelding jeg ikke trengte til tross for at jeg opplyste om at jeg var selvstendignæringsdrivende. Hvem skal jeg liksom levere sykemelding til? Meg selv?

Mulig hun lytter bedre til kvinner. Jeg og min influensa var tydeligvis totalt uinteressant og det at jeg ikke ville ha sykemelding var nok forvirrende.

De andre gangene jeg har trengt lege så har jeg stor sett fått time hos vikarer siden Skrede alltid har vært på ett eller annet kurs. Så jeg tror gjerne på dere som sier at hun er kunskapsrik. Bare så kjedelig at det stort sett er tre uker å vente på å få en time. På tre uker er jeg enten død eller blitt frisk og i begge tilfeller så trenger jeg ikke lege lenger.

Hvorfor har jeg så blitt stående med Skrede som fastlege i over 10 år? Ren latskap. Jeg trenger lege stort sett en gang per år og da rekker jeg å glemme å skifte innen neste gang det irriterer meg.

Til alle kvinner som liker Skrede: Nå er det en ledig plass der. Jeg har endelig meldt meg ut av fastlønnsordningen hennes så nå er det en ledig plass på listen.

Kompetent og sympatisk

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Svært kompetent og sympatisk dame som kombinerer sikre medisinske evner med et lunt smil. Har gått fast til henne i over 10 år og vil fortsette med det.

Grundig, faglig sterk, lyttende og imøtekommende

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Meget grundig, sympatisk, lyttende og faglig dyktig lege. Tar seg god tid og virker oppriktig interessert i pasienten. Også flink med barn. Hadde henne også gjennomtenkt svangerskap og hun var meget tilgjengelig og imponerende oppmerksom hele tiden.
Forværelset og laboratoriet er godt bemannet av serviceinnstilte, hyggelige og flinke personer. Fint at det er turnusleger tilgjengelig slik at man enkelt og raskt kan komme til på enkle konsultasjoner for barn

Lite tilgjengelig!

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Veldig vanskelig å få time hos! Jeg måtte gå til andre leger og turnusleger ved samme kontor i en lengre periode før jeg fikk time hos Stavdal som var min fastlege. Kan av og til virke bedrevitende/nedlatende og hører ikke alltid helt etter, som om hun har stilt diagnosen før du kommer inn døren. Har opplevd at hun trekker litt forhastede konklusjoner, og at en spesialist måtte ta kontakt med hun for å få meg skikkelig utredet. Virker som om hun har litt for mye annet å gjøre/tenke på, og lite tid til pasienter.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal fremtrer som bestemt og rolig på samme tid. Jeg føler virkelig at hun evner å se mennesket som et hele og at hun besitter det mange andre fastleger mangler; sosialintelligens. Man får alltid utfyllende svar dersom man lurer på noe og hun skaper et klima hvor man følr jeg ivaretatt, betrygget og velkommen uten at hun mister sin autoritet.