Oris Dental Nesttun

Østre Nesttunvegen 2 5221 Nesttun
Oris Dental Nesttun holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Nesttun

Proff, flink og veldig hyggelig!

Tannlege: Øyvind Goksøyr Skrevet

Klarte kunstykket å gjøre kirurgisk fjerning av visdomstann til en hyggelig opplevelse. Var flink å forklare hva som skulle skje både på forhånd og underveis. Løste nervøsiteten min med humor og glimt i øyet. Ingen grunn til å ha tannlegeskrekk hos han her.

Anbefales

Tannlege: Helene Meyer Skrevet

Meyer Helene er en meget flink tannlegen. Det er ikke lenge vente tid og hun vet hva hun driver med.

Meget dyktig tannnlege

Tannlege: Helene Meyer Skrevet

Har slitt i flere år med tannlegeskrekk, men fikk anbefalt Helene da hun skal være veldig god.
Hun forklarte nøye hva hun skulle gjøre før ting ble gjort ettersom jeg var litt redd. Allerede etter første behandling så gruet jeg meg ikke til neste gang jeg skulle innom.
Behandlingen går raskt og man trenger ikke vente i lang tid for å få time.
Kan anbefales på det sterkeste

Dyktig, rask, tillitsvekkende, behagelig

Tannlege: Helene Meyer Skrevet

Helene er rask, positive, faglig dyktig og behagelig. Tannlegebesøkene hos henne er aldri noe å grue seg til. Det er fort gjort og hun er alltid presis.

Lite stressa og rolig tannlege

Tannlege: Bjarte Løvfall Skrevet

Bjarte Løvfall er utrolig grei å ha med å gjøre som pasient. Tar seg god tid og stresser ikke. Lytter på meg og forklarer hva han ser og hvilke muligheter jeg har. Pusher ikke løsninger eller behandlinger, men har vist seg å være ærlig på hva som kan skje.