Kragskogen Legesenter

Tlf: 23 22 29 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kragskogen Legesenter

Tilstedeværende og blid

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Har hatt Kristina som fastlege i ca 3 år. Hun er alltid smilende og hyggelig i møte, hun lytter og tar seg tid. Kristina er profesjonell og henviser deg raskt videre etter egne vurderinger. Jeg anbefaler virkelig Kristina som fastlege. Du føler deg sett og hørt og behandlet på en respektfull og hyggelig måte. Hadde det ikke vært for at jeg har flyttet fra Oslo, ville jeg ikke byttet fastlege. Kristina er helt super!

takk til Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Du har gjort tilværelsen min så mye bedre. Du har lyttet, vært imøtekommende til mine forslag og ydmyk. Sammen har vi funnet en god balanse i min funksjon og hverdag. Ønsker Ole lykke til videre😊

Gir opp Ole Henning, ikke kast bort tiden din du heller

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg hadde Øyvind Aa som fastlege i mange år og var fornøyd, men Ole Henning som har tatt over er en katastrofe. Jeg har vært hos Ole Henning 3 ganger men nå bytter jeg fastlege. Det er ikke det at han ikke hører hva du sier, han er fullstendig kompetanseløs! Styr unna, her kaster du bort både tid og penger

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Verre lege skal du lete lenge etter.

Ole Henning tar seg aldri ordentlig tid til deg. Når du først får time så blir du ikke tatt på alvor. Han viser ingen empati eller forståelse for deg og dine plager.

Var hos Ole Henning med plager i benet og foten. Han var ikke interessert i å høre etter hva jeg fortalte og ville bare gi meg øvelser som ikke fungerer når man har andre plager som hindrer dette. Spurte om det gikk an med henvisning for evt såler, fikk da beskjed om å gå til en sportsbutikk for det kunne han ikke hjelpe til med.

Han sa da rett ut at jeg får heller gå ned i vekt. Gikk fra denne legetimen med klump i halsen. Kommer til å bytte fastlege og råder INGEN til å benytte seg av han.

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ole Henning er blid og hører på det du sier helt til du forstår at han egentlig ikke lytter. At han alltid er veldig blid reflekterer ikke hva han egentlig sier. Han hører det han vil høre og hvis jeg foreslår å bli henvist til en spesialist så får han ofte fryktelig dårlig tid og sier at han skal tenke på det til neste uke. Han sitter stort sett å skriver på datamaskinen sin uten å fortelle hva han skriver.
jeg bytter lege fordi dette går ikke Ann.

Lege: Øyvind Aa Skrevet

En ubehagelig opplevelse av en lege som verken lyttet, viste interesse eller noe form for sympati.

Han åpnet timen ved å si "jeg har dårlig tid". Han så ikke på meg når jeg pratet, og fikk ikke med seg hva jeg sa.

Var der to ganger, hvor jeg begge gangene gikk derfra med tårer i øynene. Jeg følte måten jeg ble behandlet på ikke er riktig på et legekontor hvor man allerede er i en sårbar situasjon.

Det var også dårlig kommunikasjon da han ikke svarte ordentlig på enkle ja/nei spørsmål.

Oppmerksom og empatisk lege, Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Øyvind som lege, og vært strålende fornøyd med at han har blitt erstattet av Ole Henning. En lege som tar seg tid, empatisk og observant. Alltid godt humør. For all del ønsker jeg at han får stillingen, kjipt for pasienten om det skal komme enda en lege. Viktig med trygghet og tillit.

Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ser det er noen som ikke ser seg fornøyd med Ole Henning etter og ha hatt Øyvind som tidligere fastlege. Flesteparten av oss er nok veldig fornøyde med Ole Henning - annet kan jeg bare ikke skjønne, men det er vel som oftest ikke de som setter seg ned og skriver sin vurdering her.
Jeg har på kort tid fått et veldig godt forhold til Ole. Jeg føler meg trygg på at han vil mitt aller beste, og at ting blir gjort på en ordentlig og ryddig måte. Og det er viktig. Øyvind var en kjempe god lege, men det er jammen Ole også!
Dessuten er han jo alltid blid! :)
Tommel opp for Ole Henning!

Kompetent og seriøs fastlege

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg byttet fastlege i sommer, og har siste halvår vært hyppig hos Ole Henning. Opplever ham som en svært kompetent og vennlig fastlege, og er derfor litt overrasket over de mindre positive vurderingene som gjøres av ham her på Legelisten. Ole Henning oppleves som lyttende og ydmyk i møte med meg som pasient, og det skaper tillit. Videre har jeg opplevd ham som grundig i all oppfølging, og jeg håper å kunne beholde ham som fastlege (ser på nettsiden til Storoklinikken at han kun vikarierer for Øyvind Aa pr i dag).

Øyvind Aa er helt fantastisk

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli så lei meg av å miste en fastlege før, men denne gangen måtte jeg kjempe for ikke å gråte når jeg fikk høre at Øyvind har sluttet som lege på Storoklinikken. Det var veldig vemodig å se navnet til Øyvind på kontordøren for så å sitte med en vikar. Vikaren var helt ok og virket grei nok, men han har mye å leve opp til. Øyvind var en mann man virkelig ble glad i. Jeg savner virkelig han og den tryggheten han ga meg hver gang jeg var hos han.

Fornøyd med Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ser det er flere som er misfornøyde med Ole Henning. Jeg har positive erfaringer både med Øyvind og Ole, men jeg ser at Ole er strengere og stiller flere spørsmål. Jeg opplever det som betryggende.

Bytt Fast lege hvis ikke Øyvind kommer tilbake!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg satte virkelig pris på Øyvind som lege. Han lyttet og tok meg alvorlig. Ole Henning som er vikar, er bare så ufyselig og føler meg mer " syk " og deprimert etter en time med han. Alltid forsinket og så ufølsom og upersonlig. Jeg mener det må da være visse kriterier for å være leg og ha kunder som kommer i en vanskelig stund!? Nei, han burde finne seg en annen jobb, - helst et sted han kan sitte alene, for menneskelig empati har han ikke!!!

Dårlig opplevelse

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Har hatt Øyvind Aa som fastlege en stund og har vært fornøyd med han. Denne gangen hadde han en vikar, Ole Henning. Det er den mest ubehagelige opplevelsen jeg har hatt på et legesenter. Han håndhilste ikke da jeg kom og var meget lite sympatisk.
Jeg anbefaler absolutt ikke noen å velge han som fastlege.

Aldri følt meg mer til bry (Ole Henning)

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg bytter fastlege for dette er uholdbart! Signerer alle de andre som har skrevet hvor negativt dette oppleves. Det er ingen kjemi og jeg føler at jeg er til bry og en klamp om foten til denne legen.

Alltid forsinket og lite imøtekommende og oppleves som totalt uinteressert i å lytte og bli kjent med situasjonen. Vil finne ut alt selv og bruker ikke erfaringen som faktisk ligger i journalen til pasienten.

Håpet i det lengste at Øyvind Aa skulle komme tilbake, for maken til fantastisk medmenneskelig og interessert lege skal man lete lenge etter, så det blir vanskelig å finne en god erstatter. Han ville fått 5 stjerner uten nøling. Men verre enn Ole Henning kan det nok ikke bli.

Vikar til Øyvind (Ole Henning) er en flink lege

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ole Henning er en lege som tar seg tid og lytter til sine pasienter. God kompetanse! Han er rolig og avslappet og stiller gode spørsmål. Har et godt humør og er veldig lett å prate med. Jeg har blitt møtt på en veldig god måte, og håper han fortsetter som fastlege på Storoklinikken.

Et stjernrskuggg

Lege: Øyvind Aa Skrevet

god og snill.. Skjønner pasienten og dens problemer....
Lett å prate med og legger ikke en ting under stolen, tror han vært der før.. Hørt mye bra skryt av hva han hjulpet mange andre

Øyvind Aa kan anbefales på det sterkeste

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Har hatt ham som fastlege i tre og et halvt år. Han har fulgt meg gjennom to graviditeter har vært lege for mine barn. Kjempehyggelig og dyktig lege. Jeg bytter nå kun fordi jeg flytter. Øyvind viser respekt for sine pasienter. Han er imøtekommende, lytter og viser interesse. Gir rask og god hjelp. Har virkelig følg meg ivaretatt, det gir trygghet.

Ny vikar for Øyvind Aa, Ole Henning tar seg god tid til pasienten

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ole Henning, som er vikar for Øyvind Aa, har så langt gitt meg et positivt inntrykk. Spesielt synes jeg at han tar seg god tid med hver pasient, som er utrolig positivt. I tillegg er han flink til å lytte, tålmodig og ønsker tett dialog. Samlet veldig positivt for meg.

En lyttende lege(Vikar Ole Henning)

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg ble positivt overrasket da jeg hadde legetime hos Ole Henning. Han er en hyggelig lyttende lege om hører på hva du sier og du blir møtt med et smil hver gang. Han tar seg god tid. Er flink til å dokumentere og forteller meg alltid hva han dokumenterer i journalen min. Han har både kunnskap, forståelse og tid. Han er ofte litt sen(5-20min), men han er verd og vente på. Jeg kan ikke forstå de negative kommentarene, jeg har en helt annen oppfatning av denne legen.

Fin fyr

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Kunskapsrik og egasjert. Tar seg tid, og følger opp.
Bytter kun da han mulig skal over til legemiddelindustrien, og det var en åpning hos mitt andrevalg.