Najwa Abou Aljadayel

Telefonnummer69 84 64 4369 84 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
David Blids Gate 16, 3. Etasje 1850 Mysen
Najwa Abou Aljadayel holder til i Eidsberg

Siste vurderinger av Najwa Abou Aljadayel

Dyktig tannlege med slitt kontor

Tannlege: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Hun virker som en dyktig tannlege som vet hva hun driver med,men kontoret er rotete og litt skitten. Det å ha en pute under hode med trekk som ikke skiftes mellom pasienter er ikke så greit. Hun virker veldig ivrig på å få deg til å gjøre så mye som mulig selv om det kanskje ikke er nødvendig. Helt normale priser. Ett stort pluss er at hun som regel har ledig så man kan komme med en gang hvis noe skjer.

Super tannlege

Tannlege: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

En super tannlege som vet å ta vare på deg. Hun er veldig nøye og forklarer hele tiden hva hun gjør. Den beste tannlegen jeg har vært hos på mine 55 år. Kan anbefales på det sterkeste :-)

Den beste!

Tannlege: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Så fornøyd med denne tannlegen, tar seg tid, er nøye, profesjonell, bryr seg virkelig om å gjøre det best tenkelige for deg ... føler seg virkelig trygg og i de beste hender der en sitter. Kan ikke få rost henne nok og anbefaler henne på det varmeste!

Utrolig dyktig!

Tannlege: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Hele min munn er full av ødelagte tenner, mye grunnet tidligere tannlege. Da han ikke gjorde en ordentlig jobb. Najwa er dyktig, rolig og flink til å forklare hva som er galt. Hun viser hele tiden hva hun gjør og forklarer hvorfor. Uten Najwa hadde jeg ikke gått til tannlegen! Fantastisk bra tannlege og person. Anbefales på det sterkeste :)

Ikke bra

Tannlege: Najwa Abou Aljadayel Skrevet

Likte ikke åssen hun behandlet meg. Var mer opptatt av å ha meg tilbake , i stedet for å behandle min infeksjon.
Kommer ikke tilbake.