Oralcare AS

Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Oralcare AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oralcare AS

Veldig flink og forståelses full tanlege

Tannlege: Annam Ahmad Skrevet

Forteller hele tiden hva hun gjør. Jeg har veldig tannlege skrekk men føler meg trygg og godt tatt vare på hos denne tannlege, hun tar seg god tid til pasienten.

Styr unna.

Tannlege: Attila Nagy Skrevet

Etter en stor operasjon ble jeg sendt hjem med sterk blødning rundt et implantat som han har satt inn. Det var jo fredag så folk skulle hjem ! Dagen etter våknet jeg med munnen full av blod som har stivnet.Ringte til kliniken og skulle komme tilbake med en gang.Han har satt nye stinger rundt implantate. Jeg fikk selføgelig reinigen for dette av Oralcare må neste tror at det er gjort med vilje.Man kunne jo har fikset dette når jeg har vært i kliniken på fredagen. Alt for dårlig oppfølgigng!!!

Fantastisk tannlege, sympatisk og forklarer hvert eneste steg.

Tannlege: Annam Ahmad Skrevet

Flott tannlege som ikke bare kjører på når ting er smertefullt, forklarer hvert eneste steg og viser sympati, har rett og slett ingenting negativt å si om denne tannlegen.

Kan ikke anbefales !!

Tannlege: Johan Nordblom Skrevet

Han skulle utlevere et tannsett etter en annen tannlege i Oralcare AS har rett og slett gitt opp. Dette tannsettet hadde feil farge og var ikke brukbar. Protesen oppe er alt for stor at jeg ikke får låst munnen. Implantabru nede har dem frest ned helle høyre siden for å tilpasse det protesen oppe . Både utseende og funksjon er dårlig arbeid.
Kan nok skyldes på Oralcare AS siden Johan fikk beskjed om timen kl.13.10 og jeg hadde time kl 13 . I tillegg måtte jeg forklare han hva som skulle gjøres i denne timen siden han fikk dårlig informasjon av Oralcare AS . Veldig rotete selskap!!

Anbefales ikke !!

Tannlege: Plamen Trifonov Petrov Skrevet

Han skulle utlevere permanent implantabru for en annen tannlege i Oralcare AS . Den hadde feil farge så han tok ny avtrykk for å lage noe nytt. Kort tid etter det fikk jeg igjen en ny time til å ta en ny avtrykk på samme bruen. Jeg hadde diverse ekstraturer i denne tannklinikk pga dårlig arbeid av dem som dem ikke kompensere noe som helst.