Nordmo Tannlegesenter

Industrigata 4 4632 Kristiansand S
Nordmo Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nordmo Tannlegesenter

Slapp å betale / "garantireparasjon" hos tannlege!

Tannlege: Torunn Birkeland Skrevet

Kom inn på èn dags varsel etter å ha mistet plastplombe. Jeg trodde det var ei gammel plombe, men etter at den var reparert sa tannlegen "Denne var satt inn her for to år siden, så den tar vi som reklamasjon - du skal slippe å betale for den."
For det første har jeg aldri vært borti garantireparasjon hos en tannlege. For det andre visste hun at jeg trodde det var en gammel plombe.
Likevel tok hun det som garanti, og jeg betalte ikke ei krone for reparasjonen. Strålende fornøyd!

Beste tannlegen for tannlegeskrekk

Tannlege: Karen Gunhilde Harket Skrevet

Karen er et menneske som er flink med meg som har super tannlegeskrekk. Hun får meg til å føle meg trygg når jeg er der. Flink og forsiktig og forteller hva hun gjør og hva det vil koste. Kommer til å bruke ho så lenge jeg kan. Kan anbefales.

Grundig, rask og faglig dyktig

Tannlege: Pål Nico Hoyer-Sørensen Skrevet

Pål er meget grundig, han er forsiktig og utfører det meste uten smerter. Man blir møtt med et smil, og får god veiledning etter behandlingen. Det går ganske raskt å få time, og han er presis med oppstart av timen.

Har hatt flere tannleger, og Pål er definitivt den beste av dem.

Anbefales.

Dyktig oral kirurg

Tannlege: Jon Bård Alvsaker Skrevet

Ble henvist av min faste tannlege for fjerning av visdomstann. Fikk god informasjon, ble svært godt tatt imot. Hele prosessen gikk raskt og han forklarte hele tiden hva som skulle skje. En positiv opplevelse. Anbefales!

Karen er bare så dyktig, nøye , å flink

Tannlege: Karen Gunhilde Harket Skrevet

Karen er bare helt skjønn. Hun kurerte min tannlegeskrekk. Blid, ryddig Behandler hele menneske, oppmuntrer, forståelsesfull, kjenner meg avslappet. Helsevesenet har mye å lære av henne ❤️