Nordmo Tannlegesenter

Telefonnummer38 09 54 1038 09 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Industrigata 4 4632 Kristiansand S
Nordmo Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nordmo Tannlegesenter

Dyktig oral kirurg

Tannlege: Jon Bård Alvsaker Skrevet

Ble henvist av min faste tannlege for fjerning av visdomstann. Fikk god informasjon, ble svært godt tatt imot. Hele prosessen gikk raskt og han forklarte hele tiden hva som skulle skje. En positiv opplevelse. Anbefales!

Karen er bare så dyktig, nøye , å flink

Tannlege: Karen Gunhilde Harket Skrevet

Karen er bare helt skjønn. Hun kurerte min tannlegeskrekk. Blid, ryddig Behandler hele menneske, oppmuntrer, forståelsesfull, kjenner meg avslappet. Helsevesenet har mye å lære av henne ❤️

Veldig skuffet

Tannlege: Jon Nordmo Skrevet

Kanskje en dyktig tannlege, men jeg følte at han legger mer vekt på å få pengene mine , selv reklamasjoner ble belastet med full pris. Basert på mine opplevelser vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.

Skjønneste tannlegen i Kristiansand!

Tannlege: Karen Gunhilde Harket Skrevet

Utrolig imøtekommende dame, som beroliger meg under selve behandlingen (sliter med tannlegeskrekk).
Hun husker meg godt, og vi fortsetter samtalen der vi slapp den sist gang. Hun utfører ikke en behandling med mindre det ikke er noen annen utvei, samt at hun prøver å gjøre det mest mulig økonomisk.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Pål Nico Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg kan gi min beste anbefaling til tannlege Pål Høyer-Sørensen. Han virker dyktig og er med et positivt vesen. Han er både grundig og forsiktig, jeg merket ikke når han fikset et hull uten bedøvelse. Pål kan absolutt anbefales.