Nordmo Tannlegesenter

Telefonnummer38 09 54 1038 09 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Industrigata 4 4632 Kristiansand S
Nordmo Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Nordmo Tannlegesenter

Veldig skuffet

Tannlege: Jon Nordmo Skrevet

Kanskje en dyktig tannlege, men jeg følte at han legger mer vekt på å få pengene mine , selv reklamasjoner ble belastet med full pris. Basert på mine opplevelser vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.

Skjønneste tannlegen i Kristiansand!

Tannlege: Karen Gunhilde Harket Skrevet

Utrolig imøtekommende dame, som beroliger meg under selve behandlingen (sliter med tannlegeskrekk).
Hun husker meg godt, og vi fortsetter samtalen der vi slapp den sist gang. Hun utfører ikke en behandling med mindre det ikke er noen annen utvei, samt at hun prøver å gjøre det mest mulig økonomisk.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Pål Nico Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg kan gi min beste anbefaling til tannlege Pål Høyer-Sørensen. Han virker dyktig og er med et positivt vesen. Han er både grundig og forsiktig, jeg merket ikke når han fikset et hull uten bedøvelse. Pål kan absolutt anbefales.

Hyggelig og flink tannlege.

Tannlege: Torunn Birkeland Skrevet

Har vært hos Torunn i 3 år nå, og er kjempe godt fornøyd. Hun er hyggelig, forsiktig og imøtekommende. Det er ikke lenger slik at jeg gruer meg så mye som før for å gå til tannlegen. Da jeg vet at jeg blir tatt vare på.

Flink tannlege som tar godt vare på deg.

Tannlege: Pål Nico Hoyer-Sørensen Skrevet

Selv om det er dyrt å gå til Nordmo så er de veldige flinke der. Har vært hos Pål og er veldig fornøyd! Han er forsiktig med deg, ser det med en gang du har vondt og gjør en god jobb.
Kan absolutt anbefale andre å gå til Pål:)