Røalegene

Telefonnummer22 06 44 4422 06 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Griniveien 6 0756 Oslo

Siste vurderinger av Røalegene

BESTE LEGEN. ANBEFALES

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Dr Banaras er en dyktig og flink lege. Han er lyttende, service innstilt, kjenner helsesystemet godt, har lang erfaring fra sykehus og tar deg på alvor.
Veldig flink til å følge opp. Profesjonell lege. Flink med barn og utrolig god innen psykiatri. Håper han fortsetter i bydelen mange år fremover. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Bruker han både for meg og barna mine i mange år. Helt fornøyd med han og anbefales på det sterkeste!

Min opplevelse

Min opplevelse:
Hadde fortsatt ikke satt seg inn i journalen fra forrige fastlege 2. gang jeg var hos han.

Effektiv lege

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Var hos han en kun en gang og følte at han tok meg på alvor . Effektiv med vidre henvisninger.
Følte meg trygg og i varetatt

Enkelt og greit

Lege: Berit Østbø Haugland Skrevet

Dr Haugland lytter, men skriver ofte samtidig som du snakker. Det kan derfor virke som om hun er uinteressert. Jeg oppfatter det dithen at hun forsøker å være rask.

Kreves mer enn en resept sender hun deg videre i systemet. Det kan oppfattes negativt, men kan, som av meg personlig, også oppfattes som positivt.