Oscarsborr Tannklinikk AS

Telefonnummer22 46 00 0622 46 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscars Gate 28 B 0352 Oslo
Oscarsborr Tannklinikk AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oscarsborr Tannklinikk AS

Meget god tannlege!

Tannlege: Siri Martha Gloppestad Skrevet

Siri Gloppestad er en meget flink og hyggelig tannlege. Hun gjør grundig og nøyaktig arbeid. Hun er alltid behjelpelig med å få til en time raskt om det er noe spesielt.

Beste tannlegen!

Tannlege: Inger-Lise Solum Mathiesen Skrevet

Jeg har gått hos Inger Lise siden 1996, og det var en liten opprydningsjobb etter skoletannlegen. Jeg hadde tannlegeskrekk, noe hun møtte med humor. Jeg følte meg godt ivaretatt, og ble smertelindret så bra at tannlegeskrekken ble etterhvert borte.
Nå har hun og tannpleier Berit flyttet til Colosseum klinikken, og jeg har fulgt etter. Kunne ikke drømme om å bruke en annen tannlege, selv om jeg vet at jeg på et eller annet tidspunkt må det. Beste tannlegen, med humor og glimt i øyet!

Dyktid håndverker, ydmyk og lyttende

Tannlege: Siri Martha Gloppestad Skrevet

Stø på hånden - merker man har en erfaren håndverker i munnen, ydmyk og lyttende. Meget dyktig tannlege og et flott menneske, anbefales!

Kvalitet og god service

Tannlege: Inger-Lise Solum Mathiesen Skrevet

Jeg begynte hos Kaare og Inger-Lise for snart 40 år siden og traff blink ved første gangs besøk. Etter at jeg begynte der har jeg aldri vært redd for å gå til behandling. Selv ikke da alle visdomstennene måtte opereres ut. Allerede ved ankomst merker jeg en god og trygg atmosfære. Berit er flink til å veilede og gjør en god jobb. Jeg opplever Inger-Lise som kunnskapsrik og opptatt av kvalitet i arbeidet hun gjør. Det var aldri snakk om å skifte tannlege da jeg flyttet fra Oslo til Øvre Romerike for 13 år siden.

Empati og engasjement! ;)

Tannlege: Inger-Lise Solum Mathiesen Skrevet

Jeg har gått til Tannpleier Berit i over 7 år nå. Hun er bare unik! Berit er faglig dyktig, hun er nøye og gjør alltid en god jobb.

Jeg har flyttet ut av Oslo for mange år siden, men jeg er så fornøyd med Berit. Har ikke hatt behov for tannlege time, men likevel kjenner jeg Inger-Lise, for hun kan gjerne titte innom oss og sjekke at tennene ellers er bra. Og har hun tid, kan hun gjerne komme med gode råd også.

Berit følger deg nøye opp. Tar bilder (alt etter behovsvurdering) og holder trakk på at alt er som det skal, i tillegg med å rense og fjerne tannsten. Jeg kan bare ikke gi slipp på Oscarsborr Tannklinikk ;) Humor, glede og engasjement i ypperste klasse. ;)