Ullevål Hageby Legesenter

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Har ikke noe annen å si enn at Krister er en helt fantastisk person og lege, som er sårt savnet. Krysser fingrene for at han snart kommer tilbake. Vi savner deg Krister :)

Vikar for Christer Mostrøm

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Henrik er en lege som sjelden passer så dårlig i sin jobb.
Irritert og usikker , håpløst å snakke med. En lege man overhode ikke skulle ha ansatt etter en så fantastisk lege som Christer er!!! Man dropper å gå til fastlegen etter at Henrik startet, velger legevakten om det er noe.

Engasjerer seg ikke.

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Han er god hvis du trenger resept og er kanskje litt syk. Men er du veldig syk med mye smerter så har han meget lite forståelse for deg. Forteller at du må bare ta deg sammen og gå tilbake til jobb fordi det er ikke noe annet å gjøre. Tar bare vanlig blodprøver. Er du kvinne og må ta vaginal prøver/henvisning til gynokolog sier han at du må bare bestille hos Pia Kvåle for "sånne" ting.

Forventer at det er du som må ta kontakt ang. kontroll, henvisning og alt annet selv, og du må ha en god grunn, ellers nekter han. Igjen, god for de små ting, men hvis det er noe stort sykdomsmessig kan du forvente snark kommentarer.

Omar var superb da han studerte som spesialist, men nå er han som mange andre fastleger; lat og uengasjert, altfor logisk og holder til tekstbokformat. Det er ikke sånn en fastlege skal behandle en pasient. Jeg bytter.

Vikar Lone

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Å være vikar for Krister må være som å hoppe etter Wirkola. For det finnes ingen lege som kan toppe fantastiske, omsorgsfulle og morsomme Krister. Men Lone er jammen meg ikke langt unna. Hun er nøyaktig, tar seg tid, hun er empatisk, trygg og vennlig. Kan absolutt anbefale Lone. Dyktig og hyggelig lege.

Effektiv og presis

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg opplever Omar som en flink og effektiv lege. Det går raskt å få time, og jeg blir tatt seriøst. Spesielt opplever jeg ham som ryddig og interessert når jeg tar med barn til konsultasjon. Han tar alltid bekymringene seriøst og sender gjerne videre til CRP. Hadde også god oppfølging under svangerskap. Det eneste jeg har å utsette er at konsultasjonene kan gå litt raskt til tider, slik at hele sykdomshistorien ikke kommer frem.