Ullevål Hageby Legesenter

Tlf: 23 36 90 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Styr unna

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Arrogant og lite empatisk lege. Han er ikke min fastlege, men har ved få anledninger fått time hos han. Tenker hver gang at jeg skal gi han ny sjanse, og forlater legekontoret hver gang og tenker at jeg er glad han ikke er min fastlege.
Ved ett tilfelle var han syk på jobb, og tilnærmet skrøt av det mens han skrev ut min sykmelding. Ikke bra!!!

God lege

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Kan trygt anbefale Fastlegene og helsesenteret! Raske og effektive sykepleiere som alltid er hjelpsomme. Lett å komme i kontakt på telefon for timebestilling :)
Ellers rent og pent :)

Meget dyktig

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Dyktig almen lege,roter ikke selv,rask til og sende deg videre til spesialister.Stor omsorg for pasienten.Den beste legen jeg har hatt.

Ser helheten, utrolig dyktig!

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Jeg er imponert! Pia ser pasienten i en helhet og ikke kun de enkelte sykdommene uavhengig av hverandre. Hun er handlekraftig, omsorgsfull og lyttende. Hun har et godt system og har opprettet friplass i kalenderen til hasteoppdrag, slik man kan få time på dagen hvis nødvendig. Selv om hun har det travelt, er ikke dette merkbart for pasienten og hun svarer på alle spørsmål. Takk for at slike leger finnes!

Ikke ydmyk, men alltid blid og hyggelig

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Jeg har hatt Pia som lege i flere år, men jeg er ganske lei. Det er alltid et problem og gjøre undersøkelser og det beste hun kan gjøre er å skrive ut kjapt en resept. Det er mulig hele systemet legger opp til det, men det går utover kvaliteten på den medisinske behandlingen.

Jeg går fast på medisiner, cipralex, høy dose over flere år etter en kraftig depresjon, men det er aldri tatt inititativ til å følge opp eller teste verdiene mine. Og når jeg kommer vet hun ikke engang at jeg tar cipralex. Det er også store bivirkninger med medisinen, og det er svært negativt å ta den over så lang tid uten å kontrollere det. I den siste legetimen jeg hadde spurte jeg om ventelisten til psykolog (som er et viktig forebyggende tiltak), og hun sa jeg hadde stått på venteliste i 1,5 år. Hun sa psykologen velger seg ut den som trenger det og går ikke etter ventelisten. Hun mente at jeg skulle få mine foreldre til å betale for privat psykolog siden hun mente de hadde så god råd. Jeg er en oppegående jente med høy utdanning, og for meg er det vanskelig å forstå at en lege kan dømme på bakgrunn av hva de ser utenpå.