Ullevål Hageby Legesenter

Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Norges beste lege

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Jeg har gått til Krister i 12 år og er så utrolig fornøyd. Han tar seg god tid til meg og er mer enn bare en lege. Han møter deg med ett smil og hjelper deg mye mer enn andre leger jeg har vært hos. Vikaren han har hatt det siste året har vært en stor kontrast, og jeg gleder meg allerede til Krister er tilbake.

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Vikar Henrik. Jeg opplevde ikke at han tok meg eller helsesituasjonen min på alvor. Han virket irritert og kranglete. Jeg fikk ikke ta nye blodprøver selv om jeg har hatt påviste mangler tidligere.

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Vikar Henrik Vogt som vikarierer for Krister ut året. Han virker på meg litt ungdommelig usikker, uinteressert og av og til nesten kranglete. Han er underlig motvillig mot å gi informasjon, dele historikk eller utdype den informasjon han gir. (Typisk eksempel: Han: Blodtrykket ditt er helt ok. Jeg: Det var jo ganske høyt før. Kan du forteller hvordan utviklingen har vært. Han (neste litt irritert): Vel det er i alle fall helt ok nå.) Jeg er opptatt av å forstå min egen helse. Krister har understreket viktigheten av å være opmerksom på endringer. Hvis jeg trenger lege innen 2019 når han kommer tilbake finner jeg en annen enn Henrik.

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Henrik Vogt vikarierer for Krister ut året. Blir bra når Krister er tilbake på plass. I mellomtiden velger jeg å bruke en annen lege og anbefaler andre å gjøre det samme.

Styr unna

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Arrogant og lite empatisk lege. Han er ikke min fastlege, men har ved få anledninger fått time hos han. Tenker hver gang at jeg skal gi han ny sjanse, og forlater legekontoret hver gang og tenker at jeg er glad han ikke er min fastlege.
Ved ett tilfelle var han syk på jobb, og tilnærmet skrøt av det mens han skrev ut min sykmelding. Ikke bra!!!