Ullevål Hageby Legesenter

Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Føler meg ikke trygg med dr. Eikrem som fastlege

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg har hatt Dr Eikrem som fastlege i flere år, etter som jeg har blitt mere sykelig så føler jeg at energien som man trenger for å holde ut med Eikrem som fastlege ikke strekker til lenger.
Hans manglende evne eller vilje til til å følge opp eller på noen annen måte gjøre mere enn å skrive ut resepter og sykemeldinger virker skremmende når en virkelig blir syk.

Elendig

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Veldig usympatisk, nonchalant og ignorant. Hører ikke på hva man sier og virker som at han møter deg for første gang hver gang du er der. Virker ikke som han er videre interessert i å utrede hva som feiler deg men mer interessert i at det skal gå raskt. Vil ikke anbefalle Omar som lege hvis du trenger hjelp til noe som krever videre behandling

Vikar Henrik en katastrofe

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Mens Krister er en fantastisk lege, kunnskapsrik og imøtekommende, er Henrik det motsatte: kunnskapsløs, kranglete og ignorant. Krister varsler nå at han ikke er tilbake før i 2020, om han i det hele tatt kommer til bake, hvilket gjør at det bare er å bytte fastlege for oss som vil ha reell oppfølging.

Unngå om mulig dr.eikrem som fastlege

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg vil ikke anbefale dr. Eikrem hvis du er syk , trenger reél helsehjelp eller har behov for vidre oppfølging .

Dr.Eikrem virker mangle sympati , empati og er mest opptatt av om du har betalt regninger du motte ha ubetalt hvis så er.
Det virker som han ser deg for første gang for hver nye time du møter til.
Lite villig til å samarbeide med andre spesialister innenfor helsevesenet og leser ikke epikriser fra sykehus etc. Før du selv tar det opp ved time.
Holder seg lite oppdatert på pasientens helse.

Upersonlig og useriøs lege

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Her skal ting gå unna, og Omar ser deg ikke på noen måte som menneske.

Ble syk i 2018.
Før det har jeg ikke noe videre kjennskap til helsenorge.
Ved 3 tilfeller har jeg måtte gå til 3 forskjellige studenter. De få gangen jeg har vært hos Omar, virker det ikke som en person som bryr seg overhodet.
Han er mer opptatt av at regninger betales før forfall, enn han er av deg som pasient.

Han følger ikke opp prøver, og har glemt hvem du er hver gang du kommer.

Rett og slett helt ubrukelig.