Ullevål Hageby Legesenter

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Hageby Legesenter

Fullstendig kaos

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Håper virkelig Krister snart er tilbake.Lite holdbart med vikar for vikaren.Vanskelig å få time.og ingen oppfølging.føler seg ikke akkurat trygg etter legebesøk.Når det gjelder prøvetaging har de enten ikke tid.eller så klarer de ikke å ta blodprøver.så må sendes videre til Furst.og da fungerer jo ikke labratoriet.Rart ingen kan svare når Krister er tilbake?

Vikar dr.Linda Katrine Severinsen Backlund

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Linda er selve definisjonen på hvordan en lege skal være! Faglig dyktig, empatisk, tydelig og tilgjengelig. Hun har et svært behagelig vesen og er imøtekommende. Anbefaler Linda på det varmeste!

Vikar for vikaren - manglende kunnskap og opplæring

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Jeg valgte Mostrøm som fastlege ut fra gode omtaler, men kom til vikaren for vikaren til Mostrøm. En hyggelig person, men dessverre helt fersk og med manglende kunnskap både om sykdommer og ganske vanlige medisiner. Vedkommende uttrykte selv hvor vanskelig det var, og at det daglig var pasienter som uttrykte sin frustrasjon. Her burde man sørge for bedre opplæring for å ivareta pasientene.

Very friendly and caring person

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

I have had Pia as my fastlege for many years now and I really couldn't be happier about it. She is very friendly and caring and always makes me feel comfortable and safe. She is always interested in understanding and treating my overall wellbeing, frequently even taking care about much more than what I would have in mind. She always cares about checking my medical history before the consultations and I think this is very nice.

Bestemt og profesjonell

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Jeg hadde Pia som fastlege i ca 10 år, bytta fordi avstanden ble upraktisk etter jeg flytta. Jeg var ikke ofte hos henne, men fikk alltid god og profesjonell hjelp de gangene jeg måtte dit. Den ene gangen det faktisk var viktig og akutt, slapp hun alt og avlyste en annen time for å ha tid til meg. Veldig godt fornøyd med det.

Om noe kunne vært bedre, så er det at hun kan virke litt brå innimellom - muligens humor som bare bommet litt på min humoristiske sans, ikke noe stort problem. Hun er rask, ærlig og effektiv, men kan dermed virke litt kald. Men hun virket godt forberedt på hvem jeg var selv når det var flere år siden jeg var der sist, og lyttet alltid nøye til mine forklaringer av hva som feilte meg - og tok gode avgjørelser basert på det.