Ullevål Hageby Legesenter

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Null interesse i deg

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Min erfaring med Eikrem er ganske dårlig. Jeg opplevde han som usympatisk og travel. Han stilte meg aldri spørsmål eller ga råd.
Følte meg ikke godt ivaretatt av denne legen.
Det eneste positive var at det var raskt å få time.
Styr unna!

Uintressert lege

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg støtter de anmeldelsene jeg har lest her - uintressert og arrogant. dersom man trenger videre behandling eller henvisning får man bare en lang liste med navn, så må man gjøre hele jobben selv - i blinde. Jeg fikk bedre hjelp da jeg ringte Helse Sørøst enn når jeg var hos dr Eikrem. Styr unna!
Eneste positive er at man får time raskt.

Fantastisk lege!!

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Vikar Linda varm, god , lyttende , tilstede og kunnskapsrik som hadde tid til meg som pas !!!
Som å komme til himmelen etter å ha vært hos vikar Henrik!! Linda er en super erstatning for Christer!

Savner Krister

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Savner Krister veldig! Lege som SER sine pasientene.
Krister bruker god tid, ta deg på alvor og ikke minst hører på det du sier.
Håper han kommer tilbake i januar🙏🏻🙏🏻!!

En helt unik lege

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Leger som Krister er vanskelig å finne. For meg og mine er han den komplette legen. Han ser hele menneske, han er genuint interessert i deg. Empatisk, trygg og vennlig. Energisk og humoristisk menneske som du fort blir glad i. Trenger du en lege som virkelig ser deg og vil hjelpe deg er Krister den du leter etter. Vi reiser glatt gjennom hele byen for å ha dr. Moström som fastlege.
Savner derfor Krister enormt. Særlig når man trenger ekstra oppfølging og har behov for hyppig legebesøk.
Vi krysser alt vi har for at han kommer tilbake i 2020, ellers bytter hele familien fastlege.
Vikarene har vært varierende, men syntes ikke Henrik har klart å fylle skoene etter Krister. Lone og Linda har vært, og er et bedre alternativ. Henrik virker uerfaren og usikker.
Og jeg savner Kari og Kari i resepsjonen. De som er der nå er jeg ikke imponert over. Kunnskapsløse og dårlig på kommunikasjon. Har ved flere anledninger sittet som nr. 1 i tlf.kø. og det har ringt i nærmere en halv time før noen tar telefonen. Har observert fra venteværelse at resepsjonen blir forlatt og ingen betjener luken/tlf. Telefonen har ofte kimet i flere minutter, og det har ikke alltid vært blodprøver som har vært årsaken. En liten prat over gangen til apoteket mens telefonen kimer i 15 minutter, kan virke som er bare helt greit. Har opplevd mye rot i forbindelse med timebestilling og at time har blitt slettet, uten at jeg har ønsket dette. Som igjen har ført til at jeg har sittet på venteværelse for time, å ventet, og ventet, å trodd jeg har stått på dagens pasientliste. For så å oppdage etter 1 time, ved henvendelse i resepsjonen at jeg ikke har time!
Jeg er heller ikke imponert over at begge dørene inn til resepsjonen er åpne, veldig lite trygghet og ivaretakelse av personvern. Både ved telefonsamtaler og ved pasientkontakt over disken. På venteværelset kan du sitte å "snappe" opp mye du ikke skal gjøre på et legekontor!
Har også opplevd at Omar har hatt døren oppe inn til sitt kontor, og snakket med pasienter på telefon. Hvor du som medpasient kan "følge" samtalen fra venteværelse. Mine vurderinger/stjerner er til dr. Moström og ikke til vikarene.