Ullevål Hageby Legesenter

Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Legesenter

Effektiv og presis

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg opplever Omar som en flink og effektiv lege. Det går raskt å få time, og jeg blir tatt seriøst. Spesielt opplever jeg ham som ryddig og interessert når jeg tar med barn til konsultasjon. Han tar alltid bekymringene seriøst og sender gjerne videre til CRP. Hadde også god oppfølging under svangerskap. Det eneste jeg har å utsette er at konsultasjonene kan gå litt raskt til tider, slik at hele sykdomshistorien ikke kommer frem.

Styr unna han som lege!!!

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Mer usympatisk lege enn han her skal du lete lenge etter. Han tar deg ikke på alvor. Møter ikke blikket ditt, har det travelt. Ville aldri i verden valgt han som fastlege. Med andre ord, anbefales ikke!

Krister og Henrik er flinke

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Krister er den beste og snilleste fastlegen man kan ønske seg. Jeg gleder meg til han kommer tilbake, men jeg er også begeistret for vikaren hans. Henrik og Krister er to usedvanlig gode leger som jeg føler meg trygg hos.

Dårlig opplevelse

Lege: Omar Shafqat Eikrem Skrevet

Jeg har hatt Dr. Eikrem som fastlege og har opplevd dårlig oppfølging og behandling. Han viser ikke omtanke og tar ikke gode avgjørelser med grunnlegende ting en lege burde vite om og som skaper unødvendig smerte hos pasienten. Nonchalant, og rett og slett en dårlig opplevelse.

Verdens beste fastlege!

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Krister Mostrøm er definitivt den beste fastlegen jeg og resten av familien noen sinne har hatt. Han ser, lytter, forstår og følger opp på en fantastisk måte. Vi er ikke like begeistret for vikar Henrik, så gleder oss veldig til Mostrøm er tilbake. Det var derfor en stor skuffelse å oppdage at han ikke kommer tilbake før januar 2020.