Ullevål Hageby Legesenter

Niels Henrik Abels v. 2C 0851 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Hageby Legesenter

Bestemt og profesjonell

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Jeg hadde Pia som fastlege i ca 10 år, bytta fordi avstanden ble upraktisk etter jeg flytta. Jeg var ikke ofte hos henne, men fikk alltid god og profesjonell hjelp de gangene jeg måtte dit. Den ene gangen det faktisk var viktig og akutt, slapp hun alt og avlyste en annen time for å ha tid til meg. Veldig godt fornøyd med det.

Om noe kunne vært bedre, så er det at hun kan virke litt brå innimellom - muligens humor som bare bommet litt på min humoristiske sans, ikke noe stort problem. Hun er rask, ærlig og effektiv, men kan dermed virke litt kald. Men hun virket godt forberedt på hvem jeg var selv når det var flere år siden jeg var der sist, og lyttet alltid nøye til mine forklaringer av hva som feilte meg - og tok gode avgjørelser basert på det.

Not empathetic and not professional

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

i was a patient with her for many year and felt she's cold and not welcoming.

Once i visited her because of severe period pain from endometriosis and mentioned my failed 5 IVF tempts. I was running tears when i told her about all the physical and psychological pain.

She just looked at me and coldly said: 'period pain cannot be not serious. I really don't like people cry in front of me!'

I have no word to say and decide to change doctor right away.

Trygg og erfaren fastlege.

Lege: Pia Solveig Kvåle Skrevet

Veldig glad hun er fastlegen min, og barnas. Effektiv og dyktig, og jeg opplever meg sett og hørt selv på liten tid. Evner å skjelne mellom virkelig syk - evt trenger innleggelse/ henvisning til spesialist- og at det evt ikke er så alvorlig med symptomene til barna.

Fantastisk lege!!

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Vikar Linda varm, god , lyttende , tilstede og kunnskapsrik som hadde tid til meg som pas !!!
Som å komme til himmelen etter å ha vært hos vikar Henrik!! Linda er en super erstatning for Christer!

Savner Krister

Lege: Bengt Krister Moström Skrevet

Savner Krister veldig! Lege som SER sine pasientene.
Krister bruker god tid, ta deg på alvor og ikke minst hører på det du sier.
Håper han kommer tilbake i januar🙏🏻🙏🏻!!