Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Utrolig flink, snill og omsorgsfull fastlege som jeg aldri hadde gitt slipp på om ikke det var fordi vi flyttet. Følger godt opp både fysiske og psykiske problemer. Er tilgjengelig og besvarer henvendelser. Tar tak i ting og ordner opp. Får du plass på listen til Tone er du heldig!

Overlegen fastlege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Meget dyktig lege som fulgte meg opp etter en ulykke hvor jeg ble innlagt på sykehus i flere mnd før jeg gradvis kom meg tilbake i jobb 100 %. Anbefales på det groveste.

Trygg og hyggelig lege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Byttet til denne fastlegen for en stund siden, og har hatt en oppfølgingsrekke med flere timeavtaler. Jeg setter stor pris på oppfølgingen og hvordan jeg som pasient har blitt møtt. Fastlegen har fremstått som både trygg og kunnskapsrik, gitt meg både god informasjon og støtte i situasjonen. Nå er jeg oppe og går igjen, og det kjennes trygt å vite at jeg har en dyktig fastlege i bakhånd. Jeg setter stor pris på at jeg har blitt møtt på en så god måte. Dette gir tillit og trygghet, og det gjør at jeg tør å ta kontakt igjen senere hvis behovet skulle oppstå.

Ikke grundig nok

Lege: Terje Johansen Skrevet

Vanskelig tilgjengelig,kommer inn nesten presis,men kun 10 minutter. Du må ofte selv mase om å få gjort ting som en lege selv skulle vite.
Kontortiden er elendig. Hver fredag er det tlf.tid bare til kl.11.00. Blodprøver er en redsel å ta hos ham,fordi det gjør så vondt at jeg må ta dem hos Dr.Furst som gjør det uten smerter.

Beste fastlegen i verden

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Som alle de andre anmeldelsene allerede har stadfestet; Tone er en helt unik fastlege som evner både å være effektiv og avgrensende slik at hun får hjulpet flest mulig, samtidig som hun alltid stiller opp og tar deg på alvor. Svært faglig dyktig, gjør de første undersøkelser selv, henviser videre ved behov. Jeg går alltid beroliget fra Tone, uansett tilstand forøvrig. Har aldri møtt makan til dame (eller mann) i helsevesenet tidligere.