Oris Dental Sanden

Oris Dental Sanden holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Sanden

Beste tannlegen!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Med tannlegeskrekk som årsak til fraværende besøk hos tannlege i 8 år, ble jeg pent nødt til å bestille time da jeg fikk en intens tannpine desember 2014. Med anbefaling om Sanden så valgte jeg å ringe dit. Ellen ble tannlegen min, å nå er jeg glad jeg fikk fikset opp det som trengtes. Ellen er rolig, effektiv, snakker deg gjennom timen og er en behagelig person. For meg har tillit mye å si, å det fikk jeg allerede etter første time. Jeg anbefaler Sanden og Ellen for dere med tannlegeskrekk! :)

Ellen kan anbefales til alle!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Utrolig dyktig tannlege! Hyggelig, imøtekommende og tar seg tid til deg som pasient. Forklarer nøye hva hun gjør underveis og det virker som hun oppriktig bryr seg om hva som er til best for pasientene sine. Har vært kunde hos Ellen siden 2010 og ville ikke byttet tannlege for noe i verden.

Super flink tannlege

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Har plagdes me mye tannlegeskrekk som jeg fortsatt gjør, men han er en dyktig tannlege som gjør at du slapper mere av. Kan anbefale han på det sterkeste. Du blir tatt godt vare på og han lytter til det du har å si.

Herlig!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Jeg hadde ikke vært til tannlegen på 10 år pga. både økonomi og tannlegeskrekk, men begynte å få mareritt om at tennene falt ut, og da hadde jeg ikke noe valg lengre. Jeg sa i fra på forhånd at jeg ikke var så glad i å besøke tannlegen, og Grøntvedt som jeg kom til var veldig imøtekommende, og veldig dyktig. Det gikk tilogmed greit å fjerne visdomstennene. Tannpleierene og resepsjonistene er også kjempehyggelige. Litt stive priser, men de har direkte oppgjør med Helfo så man slipper i alle fall å tenke på det.

Har kurert tannlegeskrekken!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er utrolig dyktig. Rolig, morsom og man føler seg virkelig i trygge hender når man sitter i stolen hennes. nå griner jeg ikke lengre over å dra til tannlegen!