Sanden Tannhelse AS

Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Sanden Tannhelse AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sanden Tannhelse AS

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er den beste tannlegen jeg noensinne har gått til! Hun er utrolig flink med den sosiale biten, selvfølgelig flink til å gjøre det som trengs ifh til behandling og absolutt en person jeg vil anbefale. Alle som jobber der tar definitivt ansvar når det kommer til tannlegeskrekk!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er absolutt den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt mange dårlige tannleger og vet hva jeg snakker om.
Hun er tålmodig og flink og gir meg inntrykk av at jeg har veldig flotte tenner, hun gjør rett og slett tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse. I tillegg har hun et sprudlende vesen og masse humor.
Det finnes ingenting negativt å si om denne tannlegen. Anbefales! Jeg kommer ikke til å bytte så lenge hun jobber i Trondheim.

Den beste tannlegen jeg har godt til.

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Rolig og forsiktig.Prater om det hun gjør og forklarer deg alt.

Anerkjennende tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Har ikke slitt så veldig med tannlegeskrekk, men jeg kan love at du ikke vil ha det mer etter å ha blitt behandlet av Ellen. Veldig hyggelig og smilende dame som tar seg tid til å sjekke dine tenner ordentlig og tar hensyn til dine eventuelle skrekker og ubehag. Hun forklarer hele tiden hva hun gjør og er forsiktig. Skaper trygghet i tannlegestolen.

Kurert fra tannlegeskrekk

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Etter flere år uten tannlegesjekk fikk jeg smerter i kjeven. Jeg gikk til et tannlegekontor i Bergen som skulle være gode på folk med tannlegeskrekk. Det tok noen hundre skritt i trappa før resepsjonisten så meg og jeg måtte gå inn. Etter å ha fyllt ut et skjema i en halv time endte jeg opp i tannlegestolen uten at tannlegen hadde lest skjemaet. Det endte med dårlig kommunikasjon og at jeg strena ut av kontoret.

Lykken snudde med Ellen i Trondheim. Der fikk jeg gråte i stolen av skrekk uten at hun lot seg distrahere av det. Som voksen dame har jeg ikke behov for omsorg hos tannlegen. Tårene er bare opphopa skrekk. Jeg følte meg hørt, ivaretatt og at jeg hadde medbestemmelse. Hun ble anbefalt av ei venninne og kan varmt anbefales videre.