Bjørnsletta Legesenter

Tlf: 22 51 06 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bjørnsletta Legesenter

1st GP

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

I can't judge his work because he never treated me. Several times I tried to get to my GP and I had to wait more than 10 day (Jesus, 10 days!?).
It's a perfect cure, after these days I was fine on my own and didn't need to talk to my doctor.

Trygg, tilgjengelig og effektiv

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende.
Møter meg som pasient med et smil, og tar meg seriøst når jeg har innspill.

Booker umiddelbart time til ny kontroll innen svært rimelig tid for å følge opp sykdomsforløp. Opplevde også å bli tatt inn umiddelbart ved forverring av symptomer.

Tar seg god tid, og følger opp godt.

Dårlig til å lytte på hva som blir sagt.

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Holder på sitt uten å lytte. Blir ikke hørt som pasient. Hun vet best og glemmer at det er en person som sitter overfor henne som prøver å formidle noe.

Interessert,behagelig og lyttende

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Barbro F.Braathen var også et trygy og hyggelig bekjentskap etter dr.Hestvold sluttet.
Var nøye med kjappe kontroller etter sykdomen min og valgte riktige medisiner

Vikar Malin Finstad Teie

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Dårlig inntrykk: For uerfaren til å sette seg inn i det sammensatte sykdomsbildet mitt.Ikke faglig objektiv, følelsene hennes styrte hva hun skrev i journalen; hun kom med påstander om hva hun trodde jeg gjorde hjemme. Leste ikke journalen eller undersøkte meg under legetimen, men kom likevel med påstander som motsa hva spesialistene skrev i epikriser, påstander om hva jeg gjør hjemme. Prøver å unngå henne til Sørdal kommer i februar.