Bjørnsletta Legesenter

Ullern alle 28 0381 Oslo

Siste vurderinger av Bjørnsletta Legesenter

Liten tid til pasienten

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Jeg anbefaler ikke Barbro Flage Braathen som fastlege. Hun har liten tid til sine pasienter og fremstår ivrig etter og få deg ut slik at hun kan få inn neste kunde(pasient).

I tillegg fremstår hun grådig i sin flittige bruk av faktura utsendelser ved besvarelser på e-konsultasjoner selv om du som pasient kun har ett spørsmål som kan svares med en enkelt setning.

I tillegg så må Barbro bli flinkere til å holde avtaler (mindre forsinkelser).

Bjørnsletta legesenter må også bli flinkere til å oppdatere pasientsky. Jeg opplevde blant annet at utestående faktura ikke lå inne på portalen før jeg fikk inkasso krav.

Veldig bra!

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med denne legen.
Hun var lyttende og interessert i meg som pasient.
Det var tydelig at hun hadde en solid erfaring som lege.
Riktigok var møte med henne
1. møte. Ser fram til å ha henne som min faste lege.

Flink, blid og effektiv

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Veldig flink, grundig og effektiv. Fikk gode forklaringer og veldig god oppfølging. Smilende og blid. Anbefales!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Var på besøk hos barbro mandag 11. Februar. Mitt første møte med fastlege etter at jeg byttet for en tid tilbake.
Jeg opplever henne som ryddig, blid og imøtekommende. Hun stiller gode spørsmål og lytter til meg som pasient. Helhetlig en trygg og trivelig fastlege, takk for god service!

Som på de fleste fastlegekontorer blir man sittende og vente på grunn av stor pågang, jeg synes inne legen selv er å klandre for slikt

Lite empatisk og uinteressert

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Barbro er lite empatisk, og bryr seg ikke om pasienten. Er elendig i rettskriving og følger ikke opp. Sender beskjed om prøveresultater uten å forklare hva det betyr, noe som gjør at jeg blir bekymret og selv må Google meg frem til om det er farlig eller ikke. Surrete og påståelig. Jeg bytter lege! Anbefales virkelig ikke!