Bjørnsletta Legesenter

Ullern alle 28 0381 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørnsletta Legesenter

Frarådes: overfakturerer, forsinkelse og følger ikke opp

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Denne legen frarådes. Han følger ikke opp det han lover, kommer forsinket på tross av at man har første time og overfakturerer. For en henvisning tok han seg betalt kveldstakst for en konsultasjon med spesialisering i almennmedisin kr 332, iht helsenorge skal en henvisning koste kr 59. Han nekter å endre fakturaen.

Jeg hadde booket time 8.30 (som er første time) og han kommer ruslende rolig inn på kontoret kl 9.00 i sine hverdagsklær. I tillegg hadde han ikke gjort klar blodprøvene slik han lovet så jeg måtte derfor igjen vente på at han og lab skulle fikse dette. Han burde komme tidsnok til arbeid slik at han rekker å gjøre det han skal gjøre så slipper han å arbeide kveldstid.

Støttende, empatisk og dyktig

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Jeg har hatt mange ulike fastleger, men Barbro er uten tvil den beste jeg har hatt. Lytter, viser forståelse og tar meg på alvor. Effektiv samtidig som hun tar seg tid. Henviser videre om det trengs. Omsorgsfull og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt og tar gode avgjørelser. Anbefales på det sterkeste!

Faglig flink, samvittighetsfull, effektiv, blid og varm!

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Jeg kjenner meg trygg og ivaretatt hos Barbro Braathen! Hun er faglig flink og gjør gode og riktige vurderinger og valg for pasientene sine. Hun er effektiv og omsorgsfull.

En hyggelig og hjelpsom lege.

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Da min "gamle" fastlege gikk av med pensjon, overtok dr. Hamedi hans praksis og jeg fulgte med på lasset.
Etter et par uoverensstemmelser i begynnelsen, fikk vi klaret opp i tingene og nå fungerer forholdet utmerket.
Jeg er en av dem med kroniske smerter som rangerer lavt på listen over pasienter leger øyensynlig ønsker seg, men det har dr. Hamedi aldri latt meg merke.
I tiden med covid 19 har det vært mye stress for ham, og det at legesenteret byttet datasystem, med alt det medførte av vanskeligheter, gjorde ikke saken bedre.
Vi hadde da god kontakt på e-post. Han brukte kveldene sine på å skrive svar og stille spørsmål om min tilstand og det er mer enn man kan forvente av en fastlege, som tross alt har en fast kontortid! Jeg var helt sikkert ikke den eneste han hjalp på denne måten.
Diako Hamedi er en flott lege som fortjener stor takk for sine tjenester!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Daniel Christopher Mc Fadden Skrevet

Anbefaler sterkt Daniel som fastlege. Han tar seg tiden slik man føler seg ivaretatt samt flink med oppfølging.