Bjørnsletta Legesenter

Ullern alle 28 0381 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørnsletta Legesenter

En hyggelig og hjelpsom lege.

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Da min "gamle" fastlege gikk av med pensjon, overtok dr. Hamedi hans praksis og jeg fulgte med på lasset.
Etter et par uoverensstemmelser i begynnelsen, fikk vi klaret opp i tingene og nå fungerer forholdet utmerket.
Jeg er en av dem med kroniske smerter som rangerer lavt på listen over pasienter leger øyensynlig ønsker seg, men det har dr. Hamedi aldri latt meg merke.
I tiden med covid 19 har det vært mye stress for ham, og det at legesenteret byttet datasystem, med alt det medførte av vanskeligheter, gjorde ikke saken bedre.
Vi hadde da god kontakt på e-post. Han brukte kveldene sine på å skrive svar og stille spørsmål om min tilstand og det er mer enn man kan forvente av en fastlege, som tross alt har en fast kontortid! Jeg var helt sikkert ikke den eneste han hjalp på denne måten.
Diako Hamedi er en flott lege som fortjener stor takk for sine tjenester!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Daniel Christopher Mc Fadden Skrevet

Anbefaler sterkt Daniel som fastlege. Han tar seg tiden slik man føler seg ivaretatt samt flink med oppfølging.

Dyktig fastlege

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Utrolig dyktig fastlege som lytter og tar seg tid til pasientene sine! Kan veldig mye og man får hjelp man trenger. Har hatt ham som min fastlege i over 12 år og håper å fortsette med det til han går av med pensjon 😁

Empatisk, lyttende og dyktig faglig

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Jeg har hatt Dr Sørdal som fastlege nå i noen år, både for meg selv og barnet mitt. Er meget fornøyd med ham, han er lett å snakke med, han er empatisk og lyttende. Han er god til å finne ut av ting og til å henvise når det trengs. Har fått mannen min også til å bytte til ham, og han er kjempefornøyd! Han syns dr Sørdal er grundig og dyktig og lett å prate med.

Utrolig tilgjengelig og serviceinnstilt

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Diako og Bjørnsletta Legesenter svarer alltid raskt via henvendelser og tar alle bekymringer seriøst.
Diako stille gode diagnoser og henviser raskt til spesialist.