Bjørnsletta Legesenter

Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern alle 28 0381 Oslo

Siste vurderinger av Bjørnsletta Legesenter

Uproffesjonell

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Ble tildelt Barbro som fastlege etter min fastlege gjennom 21 år ble pensjonert. Oppleves som uprofesjonell og uhøflig. Ustabilt humør og lite konstruktiv. Bytter fastlege.

En fantastisk lege

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Han viser masse empati og følger opp raskt når du spør ham:-). Han er så grei å kommunisere med. Han er en fantastisk fastlege med masse kompetanse.

Uinteressert, overfladisk

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Det holder ikke bare å være blid! Ingen kontinuitet i behandlingen, dårlig oppfølging etter blodprøve og utskriving av medikamenter som krever oppfølging. Dr. Braathen gir ikke pasienten en opplevelse av å bli sett, hørt og tatt på alvor over tid.

En lege med tid og tillit.

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

En lege med empati, og som har tid til meg som pasient. Har brukt B. legesentret over flere år. Bortsett fra en periode hvor en annen lege virket for Sørdal, har jeg fått den oppfølging som er adekvat for meg.

Utålmodig og ikke imøtekommende

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Jeg drar sjelden til legen, og fikk i fjor Diako Hamedi som fastlege da min forrige lege gjennom 15 år ble pensjonert. Jeg har møtt Dr Hamedi to ganger, og sitter igjen med svært dårlig erfaring. Hamedi er muligens en dyktig lege, men han har absolutt ikke tid til pasientene sine.

Jeg hadde bestilt time god tid i forveien, men ble møtt av en mann som var svært utålmodig og uinteressert i hva som plaget meg. Han virket irritert for at jeg ønsket ta opp flere ting. Han hadde også en legestudent i rommet som jeg måtte snakke til mens han gikk ut av rommet totalt uinteressert i meg som pasient.

En stor kontrast til min forrige fastlege på Bjørnsletta Legesenter, og jeg sitter igjen med en dårlig følelse etter legetimen.