Bjørnsletta Legesenter

Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern Allè 28 0381 Oslo

Siste vurderinger av Bjørnsletta Legesenter

Uinteressert og tar ikke pasientene på alvor!

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Opplevde mangel på interesse allerede ved første gangs visitt. Tenkte jeg skulle gi henne en sjanse til, og det blir med den, dessverre. Kommuniserer ikke med pasienten, og viser null form for empati. En lege skal ikke trekke på skuldrene og slå ut armene og si «hakke peiling» når en fortvilet pasient spør hva legen tenker om sykdomsbildet! Heller ingen form for oppfølging.

Om Vikar Malin Finstad Teie, januar 2018

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

Jeg skulle ha skrevet dette for lenge siden, - men har vært forhindret pga bl.a. sykdom.

En særdeles hyggelig og oppegående "ikke noe tull" lege som vekker tillit og holder seg til sak. Hun både ser deg, lytter, forklarer og behandler med sympati og respekt. Ikke tid til unødvendig utenomsnakk. Resepter og henvisninger ble skrevet ut der og da. Hun tok seg også tid til et mindre inngrep av "kosmetisk" karakter. Sunn og riktig skepsis til medisinering med antibiotika og opioider.

En lege jeg gjerne skulle ha hatt som fastlege videre og som jeg kommer til å savne. Dessverre er hun bare vikar før hun "forsvinner" i barselpermisjon.

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Barbro Flage Braathen Skrevet

Blir ikke tatt på alvor, veldig bastant og alltid et påklistret smil selv om det man snakket om oppleves alvorlig for pasient. Jeg skal aldri mer få til denne legen.

Bryr seg og tar grep med engang

Lege: Diako Hamedi Skrevet

Veldig positiv første inntrykk. Nettopp byttet fastlege og er veldig glad for valget. Han viser interesse og er veldig hyggelig. Anbefales.

1st GP

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet

I can't judge his work because he never treated me. Several times I tried to get to my GP and I had to wait more than 10 day (Jesus, 10 days!?).
It's a perfect cure, after these days I was fine on my own and didn't need to talk to my doctor.