Ellingsrud legesenter

Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Ellingsrud legesenter

Dyktig og empatisk

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Jeg har hatt Kathrine som min fastlege i 7 år og alle gangene jeg har vært hos henne har jeg vært fornøyd med besøket. Hun har lang ventetid innimellom, men for meg er hun den beste legen. Hun er tilstede og lytter når man er hos henne. Hun er dyktig i sitt arbeid, og informerer grundig og bruker god tid på pasienten. Hun er også oppdatert på nye retningslinjer. Jeg anbefaler Kathrine på det sterkeste!

God lege.

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Forberedt
Lar pasienten komme med sitt uten avbrytelser
Lytter, forklarer godt og konkluderer forståelig
Skaffer/henviser uoppfordret til spesialkompetanse

Beste legen jeg har hatt

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Omsorgsfull, dyktig, empatisk og tar seg god tid! Hun har alltid tatt meg på alvor og fått meg til å føle meg trygg og viktig! Veldig glad for at jeg har henne som fastlege!

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Min sønn og jeg er kronisk syke. Etter å ha byttet fastlege flere ganger, fant vi henne. Hun er dyktig, engasjert og medmenneskelig. Hun er veldig flink til å sette seg i vår situasjon, og studerer sykdommer. Føler meg trygg og ivaretatt.

Fantastisk!

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Tar imot deg med et smil, husker deg og har tid til den lille ekstra praten. Er det noe han er usikker på så ringer han en spesialist med én gang. Flott oppfølging og fantastisk god lege! Noe forsinket til tider, men han gir deg den ekstra lille oppmerksomheten og ser deg for den du er. Anbefales på det varmeste!