Ellingsrud legesenter

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Ellingsrud legesenter

Meget fornøyd

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Chime er en faglig dyktig lege som har veldig gode kommunikasjonsevener. Anbefaler han på det sterkeste.

Sympatisk og Proffosinell

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Hun lyter , vurdere og skulle hu trenge hjelp til å tolke prøvene så ringer hunn en annen. Hun er veldig flink til å sende deg til spessialister så du får en gød å rask avklaring til /frisk/Ufør(midlertidir, ungufør)
Hun er alltid i tide og tar god tid tik å snakke og finne ut hva som hjelper passienten

Dyktig, men usympatisk

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Jeg har hatt Kathrine som fastlege i 10 år, og har nå tenkt å bytte til en annen. Kathrine er faglig veldig dyktig, men jeg får alltid inntrykket når jeg er på legekontoret med feber, betennelse, eller andre ting at jeg er en plage, og hun oppfattes ofte som litt usympatisk og irritert. Jeg blir også stresset av at jeg føler jeg har dårlig tid. Det er ofte lange ventetider for en time. Da jeg slet psykisk var hun veldig støttende og hjelpsom, som jeg satte stor pris på. Alt i alt, en krass og litt irritert person, men ellers faglig dyktig lege.

Dyktig og empatisk

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Jeg har hatt Kathrine som min fastlege i 7 år og alle gangene jeg har vært hos henne har jeg vært fornøyd med besøket. Hun har lang ventetid innimellom, men for meg er hun den beste legen. Hun er tilstede og lytter når man er hos henne. Hun er dyktig i sitt arbeid, og informerer grundig og bruker god tid på pasienten. Hun er også oppdatert på nye retningslinjer. Jeg anbefaler Kathrine på det sterkeste!

God lege.

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Forberedt
Lar pasienten komme med sitt uten avbrytelser
Lytter, forklarer godt og konkluderer forståelig
Skaffer/henviser uoppfordret til spesialkompetanse