Ellingsrud legesenter

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Ellingsrud legesenter

Forsinket, lite forståelsesfull og frekk

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Forsinket med over 45 min hver eneste time. Hører ikke på pasienten, utrolig vanskelig å bli forstått, språkproblemer med uforståelig gebrokken norsk. Frekk i tonen og iskald. Viser lite hensyn og forståelse for pasienten. Har altfor mye å gjøre Og unnskylder seg med det samme hver gang. Har et utrolig stygt og slitt kontor, Anbefaler ikke denne legen eller legekontoret til noen!

Grundig og dyktig

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Chime er en grundig lege som lytter og tar seg tid. Kommer litt bakpå med tid, men det skyldes nok at han nettopp tar seg tid med pasientene. Meget flink. Kan anbefales!

FANTASTISK LEGE

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Jeg har Eva Marianne Spoonich som fastlege, og hun er den beste legen jeg noensinne har hatt!
Hun er en god lytter, forståelsesfull og ellers en meget dyktig lege på alle måter.
Kan anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig, lang venteliste

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Jeg har hatt Kathrine som fastlege i over 10 år. Kathrine er faglig veldig dyktig, hun er veldig saklig og direkte, og kan til tider oppfattes som hard og streng. Det er ofte lange ventetider for en time. Da jeg slet psykisk var hun veldig støttende og hjelpsom, som jeg satte stor pris på. Noen ganger føles det ut som jeg får mindre tid enn jeg behøver, virker som hun har litt for mange pasienter i løpet av dagen.

Dårlig utvikling

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Har vært lege for barna i flere år, men syns behandlingen har tapt seg.
Vet at hun i utgangspunktet er både flink og dyktig, men i den senere tid oppleves legekontorets «ensakspolitikk» ekstremt rigid, og det virker ikke som det er mulig å se helheten i pasienten når man kun kan ta opp en problemstilling av gangen.
I tillegg har vi opplevd at diagnose omtrent er satt før undersøkelse, hvorpå det føltes som det kun ble undersøkt for symptomer som sammenfalt med diagnosen hun hadde sett for seg.

Bytter fastlege fordi det er vanskelig å føle seg ivaretatt.