Solbygg Tannlegesenter avd Lund

Telefonnummer38 70 38 3838 70 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Agder Allé 4 4631 Kristiansand S
Solbygg Tannlegesenter avd Lund holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Solbygg Tannlegesenter avd Lund

Utrolig dyktig

Tannlege: Hilde Reiersen Skrevet

Blid, sympatisk og flink. Trygger pasienten, forklarer hva som blir gjort og er utrolig dyktig i utførelsen av behandling. Føler at både tennene og frykten blir behandlet i løpet av en time.

Anbefales virkelig!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Maren Benedicte Lind Skrevet

Alt er helt supert.
Hun er lett å kommunisere med, tar seg tid til å svare på spørsmål, har et rolig og behagelig vesen.

I tillegg har Solbygg tannlegesenter førsteklasses utstyr og moderne lokaler.

Jeg elsker å gå til tannlegen!

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Lill Terese Indridadottir Skrevet

Tannlegen fremstår som svært profesjonell, ærlig og har har høyt kunnskapsnivå. Hun er utrolig hyggelig, tar seg alltid god tid til å lytte, forteller hva hun gjør og hva redskapene er til under arbeidet. Hun er også oppriktig interessert i deg som pasient.

Jeg anbefaler tannlegen og tannlegesenteret til alle jeg kjenner. I tillegg tllbyr Solbygg studentrabatt til deg som er student, og de har gode priser som passer for oss som er under utdanning. Lokalene er også svært rene, senteret har topputstyr og kunnskapsrike tannleger og tannpleiere.

Helt fantastisk!

Tannlege: Kristian Hamill Lind Skrevet

Jeg har brukt 16000kr hos Kristian Lind.
Ikke bare fikset han det en annen tannlege hadde ødelagt, men han avduket en feil med kjevebenet før han i det hele tatt begynte på noe som helst. Han ville ikke ta en fylling her og en annen der, før han hadde sjekket og gått gjennom hele kjeven min.

Han gjorde det, og følgelig viste det seg at jeg trengte å operere ut en tann som lå under tannkjøttet mitt, og laget 7-8 fyllinger på forskjellige hull.

Han er meget hyggelig og svært, svært kompetent!
Dette er en relativt ung kar (28-30år ish), men han stråler av ambisjoner og engasjement og man merker at han er en svært intelligent person med reflekterte meninger og tanker.

Han tar utfordringer utenfor hans egentlige fagfelt, med strålende resultater. Egentlig skulle jeg hatt en kirurg til å operere ut tannen min pga det omfattende arbeidet, men dette gjorde han på under tre kvarter med bedøvelse der det trengtes for å ikke kjenne noe som helst. Sydde fint opp igjen og det grodde over bare noen dager.

Denne tannlegen er helt utrolig, og ikke bare mot meg. Dette er en jeg ser alle er svært fornøyde med og han er ettertraktet av mange og må derfor pendle mellom to forskjellige tannlegesentere for å behandle sine fastkunder.

Anbefales!