Bøler legesenter

Utmarkveien 1 0691 Oslo

Siste vurderinger av Bøler legesenter

Utrolig kunnskapsrik og behagelig lege

Lege: Tom Gundersen Skrevet

Tom Gundersen har vært min lege i alle år, å han tar meg alltid seriøst. Han er utrolig dyktig og etter hvert besøk føler man seg ivaretatt og man har fått svar på det man kom til han for.

Verdens aller beste fastlege!

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Hedlin er alltid imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og interessert i hva han kan gjøre for deg.

Hedlin er grundig i all sin legegjerning og det kan faktisk nesten oppleves som slitsomt å fortelle at man er syk, for han sender deg gjerne byen rundt til alle mulige spesialistundersøkelser for å innhente mest mulig informasjon om ditt sykdomsbilde før han stiller en eksplisitt diagnose.

Hedlin tar seg alltid god tid og bryr seg lite om dette går ut over den avsatte tiden for en konsultasjon, men om dette skulle føre til ventetid, venter man aldri forgjeves så lenge man venter på Hedlin! Er han fullbooket hele dagen og jeg trenger øyeblikkelig legehjelp, har jeg også erfart at han ofrer sin egen lunsjpause for å hjelpe. Jeg har opplevd mange leger i min levetid, men det er svært lenge mellom hver gang man treffer leger som er i klasse med Hedlin.

Hedlin er i tillegg meget kunnskapsrik og holder seg alltid oppdatert, og skulle man måtte ha øyeblikkelig hjelp fra en spesialist, ordner han dette hos en av sine mange kontakter mens man venter.

Hedlin innbyr også alltid til tillit og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt av Hedlin. Han er faktisk den aller beste lege i samtlige sammenhenger!

LIte hjelpsom

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Lite interessert, alltid forsinket. Den ene gangen var hun 45 minutter forsinket, uten en beklagelse om forsinkelsen. Jeg satt inne i 7 minutter for å stille henne to spørsmål. 200 kroner måtte betales uten at det kom noen henvisning videre, og jeg fikk beskjed om selv å måtte søke opp hvor problemet kunne behandles.

Lite interessert

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Jeg opplever henne dessverre lite interessert. Hun gir lite og vag informasjon (f.eks om bruk av foreskrevet medisin). Manglende barnetekke.

Veldig fornøyd, beste legen jeg har hatt

Lege: Tom Gundersen Skrevet

Tar seg alltid tid, har lest seg opp på journalen på forhånd slik at han kjenner historien. Har jeg bedt om henvisning til spesialist så har jeg fått det uten at jeg har måttet argumentere fram og til bake. Hvis jeg har hatt andre problemer i tillegg til det jeg har fått time til, så har han ALDRI sagt at jeg måtte bestille en ny time til dette, men sett på saken der og da