Bøler legesenter

Telefonnummer22 75 71 0022 75 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Utmarkveien 1 0691 Oslo

Siste vurderinger av Bøler legesenter

Lite interessert

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Jeg opplever henne dessverre lite interessert. Hun gir lite og vag informasjon (f.eks om bruk av foreskrevet medisin). Manglende barnetekke.

Veldig fornøyd, beste legen jeg har hatt

Lege: Tom Gundersen Skrevet

Tar seg alltid tid, har lest seg opp på journalen på forhånd slik at han kjenner historien. Har jeg bedt om henvisning til spesialist så har jeg fått det uten at jeg har måttet argumentere fram og til bake. Hvis jeg har hatt andre problemer i tillegg til det jeg har fått time til, så har han ALDRI sagt at jeg måtte bestille en ny time til dette, men sett på saken der og da

Faglig sterk og empatisk

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Dr Willersrud evner å se hele deg, både selve sykdomsbildet og årsaken bak. Hun gir gode råd og er fantastisk på oppfølging.

Som lege, gjør Dr Willersrud meg trygg på at jeg er i de beste hender. Takk for fantastisk hjelp.
Hilsen

Vikar Halvor Einar Gilboe

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Hadde bestilt vanlig legetime, men legen nektet å ta opp det jeg kom dit for å snakke om. Han hadde kun fokus på en av mange saker, å mente han kun hadde 20 minutter til rådighet og mente at jeg hadde vært der lenge over tiden, men jeg hadde kun vært der i 12 min. Jeg ble også sendt ut på en urinprøve som måtte tas på toalettet på venteværelse, men da måtte jeg også sitte på venteværelse med et plastbeger uten lokk midt blandt flere andre pasienter. Jeg føler også at jeg ikke kan åpne meg opp for denne vikaren, da han virker veldig stresset og ikke viser at han tar til seg det jeg sier. Dette har jeg opplevd ved hvert besøk jeg har vært hos han.

Vikar for Hedlin, Halvor Gilboe

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Vi satt og venter i nesten to timer!!! for å komme inn til legen. Det er uhørt! Vikarlegen slapp til og med inn de som hadde avtale en time etter oss. At det går an!!