Bøler legesenter

Utmarkveien 1 0691 Oslo

Siste vurderinger av Bøler legesenter

Vanskelig å komme i kontakt

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Opplever at jeg sjelden får time når jeg trenger det, får ikke tilbud om time raskt nok utfra «akutthet», er blitt henvist til legevakten uten akutt behov for hjelp. Rett og slett vrient å få hjelp/time når man trenger det. Nå har jeg gitt opp og bytter lege.

Sympatisk og trygg

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Jeg har hatt Hans Hedlín som fastlege i 15 år og setter stor pris på hans kunnskap og engasjement i meg som pasient. Konkret og vitensbasert, nøyaktig og til å stole på.

Utrolig kunnskapsrik og behagelig lege

Lege: Tom Gundersen Skrevet

Tom Gundersen har vært min lege i alle år, å han tar meg alltid seriøst. Han er utrolig dyktig og etter hvert besøk føler man seg ivaretatt og man har fått svar på det man kom til han for.

Verdens aller beste fastlege!

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Hedlin er alltid imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og interessert i hva han kan gjøre for deg.

Hedlin er grundig i all sin legegjerning og det kan faktisk nesten oppleves som slitsomt å fortelle at man er syk, for han sender deg gjerne byen rundt til alle mulige spesialistundersøkelser for å innhente mest mulig informasjon om ditt sykdomsbilde før han stiller en eksplisitt diagnose.

Hedlin tar seg alltid god tid og bryr seg lite om dette går ut over den avsatte tiden for en konsultasjon, men om dette skulle føre til ventetid, venter man aldri forgjeves så lenge man venter på Hedlin! Er han fullbooket hele dagen og jeg trenger øyeblikkelig legehjelp, har jeg også erfart at han ofrer sin egen lunsjpause for å hjelpe. Jeg har opplevd mange leger i min levetid, men det er svært lenge mellom hver gang man treffer leger som er i klasse med Hedlin.

Hedlin er i tillegg meget kunnskapsrik og holder seg alltid oppdatert, og skulle man måtte ha øyeblikkelig hjelp fra en spesialist, ordner han dette hos en av sine mange kontakter mens man venter.

Hedlin innbyr også alltid til tillit og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt av Hedlin. Han er faktisk den aller beste lege i samtlige sammenhenger!

LIte hjelpsom

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Lite interessert, alltid forsinket. Den ene gangen var hun 45 minutter forsinket, uten en beklagelse om forsinkelsen. Jeg satt inne i 7 minutter for å stille henne to spørsmål. 200 kroner måtte betales uten at det kom noen henvisning videre, og jeg fikk beskjed om selv å måtte søke opp hvor problemet kunne behandles.