Sorgenfri Tannklinikk Kjetil Bøe Johnsen

Telefonnummer22 69 02 5022 69 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sorgenfrigata 11 0367 Oslo
Sorgenfri Tannklinikk Kjetil Bøe Johnsen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sorgenfri Tannklinikk Kjetil Bøe Johnsen

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kjetil Bøe Johnsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og blir behandlet ekstremt bra og profesjonelt. Kjetil tar alltid hensyn til hvordan jeg føler meg, og gir den infoen jeg ønsker. Jeg har gått til mange behandlinger pga dårlige tenner og gamle fyllinger han tar alltid en ting av gangen om jeg ber om det og bruker tiden det tar for at jeg skal ha det bra. Tar alltid kort tid å få time om man trenger. Jeg har seriøst ingen ting vondt å si!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Kjetil Bøe Johnsen Skrevet

Utrolig fornøyd med tannlege Kjetil Bøe Johnsen
Han skaper alltid god stemning og får meg til å føle meg rolig i stolen. Sliter en del med tannstein. Tidligere tannleger har alltid etterlatt "rester", men Kjetil gjør en grundig jobb og alt er borte hver gang ;)
Han har alltid ledig time når jeg tar kontakt.
Anbefales!

En dyktig og vennlig tannlege

Tannlege: Lisa Printzell Skrevet

Lisa Printzell har vært min tannlege i flere år, og jeg synes alltid det er hyggelig å komme på min faste time hos henne. Hun skaper god stemning rundt det å gå til tannlegen, samtidig som hun er effektiv og fremstår kompetent i faget. Jeg setter pris på de årlige innkallingene jeg får til tannlegetime, det sikrer at tannhelsen min er ivaretatt. Ved akutte henvendelser har hun også vært svært imøtekommende. En tannlege jeg virkelig kan anbefale!