Sagene Ring Legekontor

Telefonnummer22 71 50 1022 71 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stockflethsgate 51 0461 Oslo

Siste vurderinger av Sagene Ring Legekontor

Trygg, alltid oppmerksom, hjelpsom og veldig profesjonell

Lege: Svein Erik Karlseng Skrevet

Jeg og min datter har alltid følt oss veldig godt ivaretatt og derfor fortsetter å gå til vår fastlege Svein, tross at vi har flyttet og bor langt unna.

Veldig fornøyd !!!

Lege: Svein Erik Karlseng Skrevet

Dr. Karlseng er en veldig sympatisk og dyktig lege.
Får alltid time samme dag (senest dagen etter)
Han tar seg tid til å lytte - og er oppriktig interessert i hvordan du har det..

Flink og tålmodig

Lege: Svein Erik Karlseng Skrevet

Jeg synes Svein Erik har vært flink og tålmodig når jeg har vært innom. Han henviste meg videre til spesialist da jeg hadde behov for det og tar meg alvorlig.

Flink lege! Positivt med kort ventetid for å få time

Dessverre ikke fornøyd

Lege: Svein Erik Karlseng Skrevet

Hyggelig og pratsom person, men jeg sitter ikke igjen med inntrykk av at han kan så veldig mye. Han var mest interessert i raske og hyppige legebesøk, og tok for lett på ting etter min mening. Han lyttet ikke godt nok, dessverre. Bytter heller til noen som er genuint interessert i å hjelpe pasienten, fremfor å tjene mest penger.

Det er veldig kort ventetid, og jeg fikk som regel time på dagen.

Den Beste legen jeg vet han hjelper alltid med problemene jeg har

Lege: Clas Hallvik Skrevet

Når jeg er der alltid eller ringer dem om jeg kan få time neste dag så får jeg det med en gang.Legen er super god han hører og svarer alt spørmålet man stiller.. Han er veldig hyggelig kar Glad for at jeg har Fast lege som deg...