Tannatelieret DA

Telefonnummer22 42 04 1622 42 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Slottsg 18/20 0157 Oslo
Tannatelieret DA holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannatelieret DA

Meget dyktig kjeve-spesialist og tannlege

Tannlege: Bjørn Hogstad Skrevet

Jeg har hatt TMD (kjeve-problem) og Tannlege Hogstad har reddet meg fra en smertefull hverdag. Takket være Tannlege Hogstad har jeg blitt bra igjen. Han er en kunstner når det gjelder ansiktsmusklatur og kjeveledd. Helt utrolig bra!!

Min hyggeligste tannlegetime noensinne

Tannlege: Bjørn Hogstad Skrevet

Jeg var på min første time hos Tannatelieret idag. Bjørn tok meg varmt imot til en liten snakk om min tannhelse og annet. Dette var en overraskende hyggelig og morsom samtale og jeg fikk umiddelbart inntrykk av de brydde seg om meg og min tannhygiene. Hadde deretter en rens og rutinesjekk hos tannpleier Amanda. Makan til service:) Hun brukte god tid og var virkelig opptatt av at jeg skulle ha det bra. Hun fikk renset opp og jeg ble kvitt (hva jeg kan tenke meg var) tannsten fra flere år tilbake i tid. Ikke bare hadde de god tid til meg, de hadde flotte lokaler og topp moderne utstyr. Anbefales virkelig! Noe dyrt, men verdt hver krone!

Ikke bra, kommer ikke tilbake

Tannlege: Bjørn Hogstad Skrevet

Kom hit for en konsultasjon for lukking av mellomrom mellom fortennner. Bjørn så ikke på tennen mine en eneste gang, kun noen uklare bilder av de. Han var vag ved svar på alle spørsmål og var mest opptatt av å snakke om at jeg trengte en skinne mot gnissing av tenner, noe en tannlege jeg gikk til senere avkreftet. Betalte ingenting for konsultasjoner noe som jeg er fornøyd med, men alt annet var jeg ikke fornøyd med. Følte ikke at jeg ble tatt seriøst eller at mitt beste som pasient var viktig for tannlegen.

En tannlege som tar livstidsansvar for dine tenner

Tannlege: Bjørn Hogstad Skrevet

Både min mann og jeg begynte hos tannlege Bjørn Hogstad etter studiene. Han rettet opp noen gamle skoletannlegesynder, og har vært tydelig på at han ser våre tenner i et langtidsperspektiv. Etter mer enn 20 år er vi begge svært fornøyd - har aldri hatt noen ubehagelige overraskelser, og opplever at vår tannhelse er meget godt ivaretatt. Førsteklasses utstyr, moderne teknikker og en veldrevet praksis der også de ansatte tannpleiere og resepsjonister er svært dedikerte i å gjøre en god jobb. Lett å få time, rask service. Men ingen foreløpige eller halvgode løsninger - så helt billig er det nok ikke. Du kan sikkert finne billigere tannleger. Men tryggheten og kvaliteten har høy opplevd verdi for oss.

Brukt Hogstad i over 20 år, bytter aldri!

Tannlege: Bjørn Hogstad Skrevet

Han er erfaren og oppdatert på nye teknikker, har moderne utstyr som andre tannleger ikke har hørt om. Det er rent, ryddig, kommer alltid inn til time til rett tidspunkt. Han er absolutt ikke av de billigste men det veier opp for god behandling av en oppdatert tannlege. Har aldri hatt vondt etter en time fordi noe er feil. Flotte tannpleiere som renser tennene skikkelig grundig.
Anbefaler han på det sterkeste, og JA det koster å gå til en skikkelig tannlege midt i Oslo sentrum!