Tannboden Brønnøysund AS

Storgata 19 8900 Brønnøysund
Tannboden Brønnøysund AS holder til i Brønnøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannboden Brønnøysund AS

Meget godt fornøyd

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Meget godt fornøyd med Momtaz.

Meget høflig, informativ, og trivelig tannlege som jeg håper vi får ha her en god stund.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter å ha vært hos Marta er den kurert! Jeg har nå vært hos hun 9 ganger, og må bare si at jeg er meget fornøyd! Hun er så behagelig og forsiktig at jeg nesten kan sovne i tannlegestolen. Fantastisk tannlege rett og slett!

Kjempeflink og veldig behagelig tannlege som har en rolig og informativ måte å praktisere på. Beste jeg har møtt

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Blir møtt med en vennlighet og tilstedeværelse av både tannlege og personale. God service og faglig dyktig. Informerer og tar deg på høyeste alvor. Rolig og respektfull væremåte. Norges beste

En tannlege som anbefales

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Marta er en tannlege som tar pasienter på alvor. Hun er serviceinnstilt og gjør det beste hun kan for å møte pasientenes behov.

Hun tar seg alltid tid til å snakke om behandlingen og forklarer hva hun skal gjøre og gjør. Samtidig er hun veldig nøye i arbeidet hun gjør uansett om det er små eller store behandlinger som skal gjøres. Har gjennomført flere ulike behandlinger og alltid hatt en følelse av at hun vet hva hun gjør. Er det noe hun er usikker på søker hun råd hoa spesialister.

Ved hvert besøk er hun like blid og det er blitt riktig så trivelig å ta turen til tannlegen.

Veldig fornøyd.

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Hun er veldig nøye, gjør en fantastisk jobb, er forsiktig og veldig flink til å forklare hva hun gjør og hva som skal skje. Rett og slett superflink.